اجاره موتور برق

از لحاظ ایمنی موتوربرق های گازوییلی به دلیل ایمن‌تر بودن گازوییل نسبت به بنزین از امنیت بیشتری برخوردار هستند.

موتور برق

موتور برق ها هر کدام کاربرد ها و تفاوت های خاص خود را دارد در جدول زیر به مشخصات فنی موتور برق ها می پردازیم.

موتور برق اس کا ان مدل WM7000

موتور برق لانسین بنزینی 6500، یکی از بهترین موتور برق های بنزینی با توان ثابت 5 کیلووات می باشد. از موتور برق دیزلی، بیشتر در پروژه های کارگاهی و صنعتی جهت تولید برق مورد نیاز سرورهای ارتباطی و پایگاه داده ها استفاده می شود.

موتور برق

نحوه انتخاب موتوربرق مناسب باید به‌گونه‌ای باشد که توان مصرفی لازم را با حداقل قیمت تأمین کند.در ابتدا لازم است تا توان مصرفی دستگاه‌هایی را که قرار است به ژنراتور متصل شوند، به طور دقیق محاسبه کنید. برای نمونه اگر قصد خرید موتوربرق خانگی را دارید، باید ولتاژ مصرفی دستگاه‌هایی مشخصات موتوربرق مانند یخچال، تلویزیون، لامپ‌ها، پمپ آب و کولرگازی را محاسبه کنید. حالا با جمع توان‌های مصرفی، حداقل توان لازم برای موتوربرق را می‌دانید. در مورد کارگاه‌های صنعتی، باغ‌ها، زمین‌های کشاورزی، ساختمان‌سازی، ادارات، بیمارستان‌ها و… نیز به همین ترتیب عمل کنید.

موتور برق لانسین 10 کیلووات سری صنعتی 10000D-…

خرید یک موتوربرق نیازمند آشنایی با عوامل مختلفی است که دانستن آن ها، در انتخاب یک دستگاه کارآمد، بسیار موثر است. به تثبیت کننده ولتاژ موتوربرق AVR یا می (Automtic Voltage Regulator) گویند.

موتور برق هوندا المکس نیز محصول مشترک این برند با کمپانی المکس می باشد. دوام و کیفیت خوب بدنه و قطعات در کنار کارایی و قیمت بالا از مهمترین ویژگی های ژنراتورهای هونداالمکس است.

رنج توان موتور برق پوتر بنزینی، از 1.2 کیلووات تا 8.5 کیلووات می باشد. زمان استفاده از موتوربرق های بنزینی بسته به توان آنها فرق دارد، ولی به طور معمول هر موتور برق بنزینی تا 8 ساعت مداوم کارایی دارد. بهتر است؛ پس از 8 ساعت کار، موتور برق به مدت نیم ساعت تا 1 ساعت خاموش گردد و سپس دوباره از آن استفاده کرد، با این کار طول عمر ژنراتور بنزینی بالا می رود.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما
هرگونه اظهار نظر یا توصیه درباره محتوای این وب‌سایت به معنای تأیید یا توصیه ما برای استفاده از آن نیست، بلکه این محتوا به عنوان یکی از منابع ممکن برای اطلاعات مورد نظر ارائه شده است.