farhangian91banner

بایدن با پیروزی پیروزی نتانیاهو را تبریک گفت

سفیدان سفید و وزارت خارجه آمریکا تایید کردند که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا سرانجام پس از روز دوشنبه، پنج روز از انتخابات رژیم غذایی با بنیامین نتانیاهو داشته و پیروزی او را تبریک گفته است.

به گزارش ایرنا، کارین ژان پی یر سفید کاخ سفید و ند پرایس حکومت محلی دولت آمریکا عصر دوشنبه به وقت محلی اعلام کردند دوشنبه به وقت محلی با نتانیاهو تماس داشت و پیروزی او را تبریک گفت.

وزارت خارجه آمریکا همچنین می افزاید که از انتخابات نزدیک اسرائیل را دنبال می کند هنوز برای گمانه زنی در کابینه اتلافی زودتر است.

وی در گفت که همکاری قاطعانه با اسرائیل بر اساس ارزشهای مشترک است.

پیش از این، منابع رژیم غذایی اعلام کرده بودند که باید روز دوشنبه تلفنی با نتاهو گفتگو کرده و پیروزی او را در انتخابات تبریک گفته باشد.

بر اساس گزارش گزارشی گزارشی این گفتگوی تلفنی یک دقیقه طول کشیده و باید در این تماس تلفنی گفته شود: ما برادر هستیم و ما با هشتم تاریخ ساخته شده ایم. نظر من به اسرائیل غیر قابل قبول است.

دیر تبریکن رئیس جمهور و سایر مقامات پایه آمریکا به بنیامین نتانیاهو برای پیروزی در انتخابات، بازتاب در رسانه ها در رسانه ها گفت: برخی از این رسانه ها این اقدام را در جهت مخالفت با اقدام مشابه نتانیاهو در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ارزیابی کردند. .

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما