farhangian91banner

دو نوجوان به قتل برایانا گی در انگلیس متهم شدند

پلیس محلی انگلیس اعلام کرد، دو نوجوان در روز چهارشنبه در قتل برایانا گی، دختر 16 ساله تراجنسیتی که در پارکی در شمال غربی انگلیس به ضرب چاقو مرگبار پیدا شد، متهم شدند.

پلیس گفت که برایانا روز شنبه با ضربات چاقو متعدد در پارک لاینر در کولچت انگلستان، روستایی بین لیورپول و منچستر پیدا شد.

به گفته پلیس، برایانا در شهر برچوود، در حدود سه مایلی پارک، به مدرسه رفت و هر دو نوجوان متهم در این پرونده از شهرهای مجاور هستند.

پلیس محلی، پلیس چشایر در بیانیه ای گفت: دختری که متهم شد 15 ساله و اهل وارینگتون است و پسر متهم نیز 15 ساله اهل لی است. پلیس در ایمیلی گفت، آنها روز چهارشنبه در دادگاه قضایی چستر در چستر، انگلستان حاضر شدند.

به گزارش گاردین، قاضی منطقه، جان مک گاروا، وثیقه برای نوجوانان را رد کرد و آنها را به بازداشتگاه جوانان بازگرداند. به این نوجوانان 15 ساله دستور داده شد صبح پنجشنبه در دادگاه تاج و تخت لیورپول حاضر شوند.

قانون انگلیس انتشار جزئیاتی از جمله اسامی را که می تواند افراد زیر 18 سال را که در مراحل دادگاه دخیل هستند شناسایی کند، ممنوع می کند.

پلیس روز سه‌شنبه گفت که در حال پیگیری تمام خطوط تحقیقاتی از جمله اینکه آیا چاقوکشی جنایت ناشی از نفرت است یا خیر، به مردم توصیه کرد «از گمانه‌زنی آنلاین خودداری کنند و مراقب به اشتراک‌گذاری اطلاعات نادرست مرتبط با این پرونده باشند».

پلیس گفت که برایانا روز شنبه در مسیری در پارک توسط “اعضای مردم” که با اورژانس در ساعت 3:13 بعد از ظهر به وقت محلی تماس گرفتند، پیدا شد. او در صحنه کشته شده است.

خانواده برایانا در بیانیه‌ای گفتند که او یک دختر، نوه و خواهر بچه بسیار دوست‌داشتنی است.

خانواده او می‌گویند: «او شخصیتی بزرگ‌تر از زندگی بود که تأثیر ماندگاری بر تمام کسانی که او را ملاقات می‌کرد، بر جای می‌گذاشت. “بریانا زیبا، شوخ و خنده دار بود.”

شب سه شنبه برای برایانا در لیورپول و بریستول مراسم بیداری برگزار شد و بیش از دوجین مراسم دیگر برای او در اواخر هفته در انگلستان، اسکاتلند، ایرلند شمالی و ایرلند برنامه ریزی شده بود.

بیش از 89000 پوند یا 107000 دلار در یک جمع‌آوری سرمایه آنلاین که توسط GoFundMe تأیید شده است جمع‌آوری شده است تا به خانواده او در هزینه‌های مراسم خاکسپاری کمک کند.

ویکتوریا و جیکوب پاتر، برگزارکنندگان این گردآوری پول، می‌گویند: «او خنده زیادی برای کسانی که او را می‌شناختند به ارمغان آورد. او مشتاق بود که امسال امتحاناتش را بدهد و سفرش را به دنیای بزرگسالان آغاز کند.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما