farhangian91banner

مخبر: مشکلی در زمینه خاص کالاهای اساسی داریم

رئیس جمهور اول با اشاره به افزایش جنگ جهانی در افزایش قیمت جهانی غلات و رژیم غذایی رژیم غذایی خاطر نشان می دهد که با این وجود، با تدابیر دولت مشکلی در زمینه کالاهای اساسی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، محمد مخبر که امروز سه شنبه (24 آبان) به قم سفر کرده است، در دیدار با آیت الله العظمی سبحانی با اشاره به موقعیت ها و امکانات و امکانات کشور برای حل مشکلات و رونق اقتصادی گفت: بزرگ ترین وضعیت در مقطع ابتدایی به کار دولت آغاز می شود. برخی از کالاهای اساسی بود اما امروز با انجام شده، نگران کننده در این زمینه وجود ندارد و به نقطه ای مطمئن‌بخش رسیده‌ایم.

وی با اشاره به جنگ در افزایش قیمت جهانی غلات و مواد غذایی خاطر نشان کرد که با این وجود، با تدابیر دولت مشکلی در زمینه برخی کالاهای اساسی وجود ندارد.

مخبر درباره اجرای طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها نیز توضیح داد: پرداخت ارز ۴۲۰۰ تومانی باعث افزایش حجم جامعه و بی عدالتی در جامعه شد که دولت با شجاعت در جهت اصلاح آن گام برداشت.

معاون اول رئیسجمهور، توسعه روابط با همسایگان، افزایش گاز، فروش نفت و درآمدهای ارزی کشور، جلوگیری از روند تولید پول و کاهش آمار مرگ و میر روزانه پزشکان در پی تولید واکسن داخلی را از سایر توفیقات دولت در یک سال گذشته عنوان کرد. .

مخبر از کاهش تورم و حل معضل بیکاری و مسکن به‌عنوان اولویت‌های کاری دولت سیزدهم یاد کرد و گفت که دولت با عزم راسخ و برنامه‌ای کاربردی این سه موضوع را دنبال خواهد کرد.

معاون اول رئیسجمهور با بیان اینکه دولت همیشه خود را نیاز دارد نظرها و علما می‌داند، اظهار داشت: دولت به توصیه‌های بزرگان توجه دارد و خود را بی‌نیاز از رهنمودهای خیرخواهانه نمی‌داند.

آیت‌الله العظمی‌ سبحانی نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش‌ها و دولت، اظهار داشت: اداره خدمات همیشه امری همراه با فراز و فرود و حوادث، فرصت‌هایی برای آسیب‌شناسی و رفع نقاط ضعف هستند.

این مرجع عالیقدر با بیان اینکه حوادث و مشکلات دولت نباید از برنامه‌ها و تلاش‌هایش در خدمت‌رسانی به مردم باز باشد، برای دولت در پیشبرد اهدافش آرزوی موفقیت دارد.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما