farhangian91banner

وقتی سوپراسپرت ها و سوپربایک ها را در جاده های هند می بینید چه باید کرد؟ نه کاری که این مرد کرد! | اخبار خودرو

از دست دادن توجه یا بی احتیاطی در حین رانندگی در جاده های هند می تواند خطرناک و حتی گاهی تهدید کننده زندگی باشد. روزانه تصادفات متعددی برای اثبات حرف فوق رخ می دهد. یک حادثه مشابه زمانی رخ داد که مردی که با آرامش سوار اسکوتر خود بود، توسط یک فراری قرمز رنگ که در جاده با تعدادی سوپر دوچرخه در حال عبور بود، حواسش پرت شد. مرد مورد نظر با صدای بلند موتورها و ظاهر ماشین چنان حواسش پرت شد که در نهایت با ماشینی که در کنار جاده پارک شده بود تصادف کرد. این تصادف به خودروها، اسکوتر و همچنین خودروی پارک شده آسیب وارد کرد.

Spotter India این ویدیو را در حساب یوتیوب خود منتشر کرده است. چند ماه از انتشار این ویدیو می گذرد. این وبلاگ نویس واقعاً در حال رانندگی با فراری 812 سوپرفست در بنگلور است. برای اینکه سوپرماشین را تعقیب کند و از آن فیلم بگیرد، منتظر گذشت آن بود. یک اسکوتر سوار در مقابل او دیده می شود که شروع به تعقیب ماشین می کند. او به طور معمولی سوار اسکوتر بود تا اینکه مدت کوتاهی بعد با تاکسی Maruti Dzire که در کنار جاده پارک شده بود تصادف کرد.

وبلاگ نویس نمی تواند درک کند که واقعاً چه اتفاقی افتاده است زیرا همه چیز به سرعت اتفاق افتاده است. او در ماشینی که در آن بود ایستاد و برگشت تا ببیند آیا آن مرد صدمه دیده است یا نه. سوارکار واقعاً آسیبی ندیده بود و طبق فیلم، راکب خوب بود.

همچنین بخوانید: ایمنی راه: نیتین گادکاری از آکشی کومار به دلیل تبلیغ 6 ایربگ در خودروها تمجید کرد.

این حادثه جدا از توجه و تمرکز کامل، عوامل بسیاری از ایمنی جاده را روشن می کند. به عنوان مثال، اهمیت پوشیدن کلاه ایمنی در هنگام سواری دو چرخ را برجسته می کند، زیرا این تنها چیزی است که در واقع از سوارکار محافظت می کند. علاوه بر این، نشان می‌دهد که حفظ تعادل در هنگام سواری بر دو چرخ و آگاهی از اطراف چقدر ضروری است.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما