farhangian91banner

پدرخوانده: اولین نگاه نایانتارا در نقش ساتیاپریا جیدف از چیرانجیوی، بازیگر سلمان خان خارج از خانه | اخبار منطقه ای

دهلی نو: سازندگان فیلم اکشن سیاسی آینده «پدرخوانده» روز پنجشنبه از اولین پوستر ظاهری بازیگر جنوبی نایانتارا رونمایی کردند.

تاران آدارش، منتقد ارشد سینما و تحلیلگر بازرگانی، با انتشار پستی در اینستاگرام، پوستری را به اشتراک گذاشت که روی آن نوشته شده بود: “پدرخوانده”: نایانتارا اولین نگاه… تیم #پدرخوانده از #نخستین نگاه #نایانتارا از فیلم رونمایی کرد… ستارگان #چیرانجیوی و #سلمانخان به کارگردانی #مهن_راجا… [Wednesday] 5 اکتبر 2022 انتشار #دوسهرا.”

نایانتارا در نقش ساتیاپریا جایدف در فیلم درام سیاسی دیده می شود.

این فیلم که توسط موهان راجا هدایت می‌شود، بازیگر فوق‌ستاره جنوبی چیرانجیوی نیز در نقش اصلی بازی می‌کند. این یک بازسازی رسمی تلوگوی فیلم مالایی 2019 «لوسیفر» است که سوپراستار مهنال در نقش قهرمان داستان است.

این فیلم همچنین سلمان خان بازیگر بالیوودی را در یک حضور مهمان بازی می‌کند که اولین حضور بازیگر «راده» در صنعت فیلم تلوگو را نیز نشان می‌دهد.

در همین حال، این بازیگر 37 ساله آخرین بار در «Kaathuvaakula Rendu Kaadhal» روی پرده بزرگ دیده شد که با استقبال قابل توجهی از کاربران اینترنتی مواجه شد و در «O2»، یک فیلم درام بقا، که برای اولین بار در دیزنی + Hotstar به نمایش درآمد.

او به غیر از «پدرخوانده» در اکشن بعدی تریلر اکشن «جوان» به کارگردانی آتلی که قرار است در ۲ ژوئن ۲۰۲۳ اکران شود، در مقابل شاهرخ خان نیز دیده می‌شود.

از سوی دیگر، چیرانجیوی آخرین بار به همراه پسرش رام چاران در «آچاریا» دیده شد. این فیلم نتوانست تماشاگران را در گیشه تحت تاثیر قرار دهد.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما