farhangian91banner

یک ترکیب بین المللی برای فصل 2023 Jacob’s Pillow’s بازگشت

Jacob’s Pillow، جشنواره رقص طولانی مدت در بکت، ماساچوست، برای فصل 2023 خود ترکیبی متنوع ارائه می دهد که شامل جشن 50 سالگی هیپ هاپ، رقص باله از سراسر جهان و ادای احترام یک پرده به دیوید بووی است. ، جشنواره روز چهارشنبه اعلام کرد.

تابستان امسال همچنین شاهد بازگشت برنامه های بین المللی قوی پس از سه سال اختلالات همه گیر خواهیم بود.

پاملا تاتگه، مدیر اجرایی و هنری Jacob’s Pillow، گفت: “یک تعهد بزرگ ما این است که به یک جشنواره جهانی بازگردیم، که از زمان آغاز به کار به آن معروف بوده ایم.” او افزود که برنامه‌های امسال موضوعاتی را در مورد «تجربه شادی، که ما احساس می‌کنیم مردم واقعاً هوس می‌کنند» را در بر می‌گیرد.

اجراها در سالن سرپوشیده Ted Shawn Theatre و در فضای باز هنری J. Leir Stage اجرا خواهند شد. تئاتر دوریس دوک جشنواره در سال 2020 در آتش سوزی از بین رفت. تاتگه گفت که قرار است بازسازی شود و انتظار می رود در سال 2025 بازگشایی شود.

همانطور که مشخص است، The Pillow در 24 ژوئن یک جشن افتتاحیه خواهد داشت و برنامه خود را در 28 ژوئن با اثر شبانه گروه رقص مارک موریس، “The Look of Love” که ادای احترامی به موسیقی برت باچاراچ است آغاز می کند.

در ژوئیه، باله ملی هلند اولین جشنواره خود را خواهد داشت، شامل اجراهای اولگا اسمیرنوا، ستاره سابق باله بولشوی که پس از حمله روسیه به اوکراین به این گروه پیوست. همچنین در ماه ژوئیه، Pillow اولین نمایش آمریکایی اونا دوهرتی، طراح رقص ایرلندی “Navy Blue” را ارائه خواهد کرد که بزرگترین اثر او تا به امروز است: ترکیبی از رقص گروهی، کلام گفتاری و شعر، که توسط راخمانینوف و جیمی xx به موسیقی تنظیم شده است.

در ماه آگوست، جشنواره پنجاهمین سالگرد شروع هیپ هاپ در برانکس را با “Hip-Hop Across the Pillow” جشن می گیرد که Tatge آن را نامید. یک “جشنواره درون جشنواره” این برنامه آثاری از Rennie Harris Puremovement American Street Dance Theater، اجراهایی توسط Ladies of Hip-Hop که توسط هنرمند چند رشته ای D. Sabela Grimes خلق شده است، و همچنین یک دونوازی جدید از Rokafella و Kwikstep، به سفارش Pillow خواهد بود.

دیگر اجراکنندگان این فصل عبارتند از کایل مارشال، Almanac Dance Circus Theatre، Resident Island Dance Theater از تایوان و گردهمایی منطقه ای هنرمندان رقص بومی.

مخاطبان آنلاین این فرصت را خواهند داشت که از طریق پلت فرم استریم مرکز رقص، Jacob’s Pillow on Demand، خود را تنظیم کنند.

Tatge گفت: “ما هنوز در حالت بازیابی هستیم.” و ما مردم را برمی گردانیم. ما آن را جشن می گیریم و آن را بدیهی نمی دانیم.»

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما