آتش‌سوزی‌های کانادا، درخواست‌های یک سرویس ملی آتش‌نشانی را تجدید می‌کنند

صدها آتش سوزی منابع محلی را فراگرفته و درخواست ها برای یک سرویس ملی آتش نشانی در کانادا را تجدید کرده است، جایی که مدیریت واکنش اضطراری آتش سوزی توسط استان ها و مناطق مدیریت می شود.

ریچارد کانینگ، یکی از اعضای پارلمان با گرایش چپ دموکرات نوین، این هفته یک بحث اضطراری در پارلمان برای بحث در مورد وضعیت آتش‌سوزی‌های جنگلی برگزار کرد.

آقای کنینگ گفت: «معلوم است که ما باید نقش فدرال در حفاظت و واکنش در برابر آتش‌سوزی را دوباره ارزیابی کنیم و به جای فرآیند واکنشی فعلی، یک فرآیند فعال‌تر را توسعه دهیم.

سیستم کانادا معمولاً به استان ها و مناطقی که منابع مشترکی دارند متکی است. اما ماهیت گسترده آتش‌سوزی‌های کنونی این امر را غیرممکن کرده و منجر به کمبودها شده است. در نتیجه، آتش نشانانی از ایالات متحده، آفریقای جنوبی، فرانسه، استرالیا و نیوزلند به همراه اعضای نیروهای مسلح کانادا از گروه های آتش نشانی محلی پشتیبانی می کنند.

نخست وزیر جاستین ترودو در پیامی در توییتر گفت او روز چهارشنبه با پرزیدنت بایدن تلفنی صحبت کرده بود و از او به خاطر حضور آتش نشانان آمریکایی در صحنه و کمک های بیشتر ایالات متحده تشکر کرده بود.

برایان وینز، مدیر عامل Canada Wildfire، سازمانی که آژانس‌های استانی و موسسات تحقیقاتی را برای مطالعه سیاست مدیریت آتش‌سوزی گرد هم می‌آورد، گفت که پارک‌های کانادا، خدمات پارک‌های ملی، دارای یک بخش آتش‌نشانی است، اما در غیر این صورت، این کشور هرگز نیروی ملی آتش نشانی نداشته است. .

او گفت وقتی چهار دهه پیش مرکز آتش‌سوزی جنگل‌های بین سازمانی کانادا تأسیس شد، یکی از فرضیات پایه‌گذاری این بود که «شما همه را در یک لحظه دچار بحران نمی‌کنید».

آقای وینز گفت: “این چیزی است که امسال شاهد آن هستیم، این است که همه منابع کوتاه تری دارند، به سختی کسی می تواند منابعی را آزاد کند، و بنابراین ما واقعاً در حال مبارزه هستیم.”

پل کوواکس، مدیر اجرایی مؤسسه کاهش تلفات فاجعه آمیز در دانشگاه وسترن لندن، انتاریو، گفت: افزایش ظرفیت در سیستم موجود با تأمین مالی بیشتر آتش نشانان یا ایجاد قوانین ساختمانی آتش سوزی جنگلی مانند آنچه در کالیفرنیا وجود دارد، باید در اولویت قرار گیرد.

او گفت: «این سیستم هماهنگ ملی یک سیستم خوب و مؤثر است. از آنجایی که ما سال فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کنیم، نمی‌دانم چرا سیستمی را که تقریباً هر سال کار می‌کند – و امسال واقعاً در حال گسترش است – با یک سیستم متفاوت تغییر دهید.

بیل بلر، وزیر امنیت عمومی، گفت که برخی از نیازها از طریق کانال های دیگر، مانند مرکز آتش نشانی جنگل های بین سازمانی کانادا، که جریان آتش نشانان، تجهیزات و منابع را از طرف دولت فدرال و استان ها هماهنگ می کند، برآورده می شود. او گفت که آژانس اخیراً توانست شش بمب افکن آبی را از مونتانا به خدمت بگیرد تا به نوا اسکوشیا اعزام شوند و زمانی که وضعیت در آنجا بهبود یافت، دوباره به کبک اعزام شوند.

آقای بلر گفت: «آنها کار واقعاً برجسته ای در هماهنگی تحویل افراد، تجهیزات و بمب افکن های آبی به مناطق مختلف کشور انجام داده اند. “این نوع استفاده کارآمد از تجهیزات محدود در تلاش‌های ما برای اطفای حریق بسیار مهم است.”

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما