آیا برای مشاغل فنی یا کارآموزی درخواست می دهید؟ ما می خواهیم در مورد آن بشنویم.

نوامبر، ماه تاریکی برای کارگران فناوری بود. متا، آمازون، لیفت، استرایپ و توییتر هزاران کارمند خود را اخراج کردند. مایکروسافت و گوگل کاهش سرعت استخدام را اعلام کردند.

کاهش و توقف استخدام نه تنها کارمندان کهنه کار را تحت تأثیر قرار داد. برخی از شرکت‌های فناوری، فارغ‌التحصیلان اخیر کالج را اخراج کردند یا پیشنهادهای شغلی آنها را لغو کردند. برخی از شرکت ها نیز برنامه های کارآموزی تابستانی خود را برای دانشجویان کالج در سال آینده قطع می کنند.

کندی صنعت موج‌های شوکی را به نسلی از دانشجویان علوم کامپیوتر و علوم داده وارد می‌کند که سال‌ها خود را برای مشاغل در بزرگترین شرکت‌های فناوری آماده می‌کردند. بسیاری از فارغ التحصیلان اخیر و فارغ التحصیلان دانشگاهی اکنون به دنبال مشاغل فناوری خارج از صنعت فناوری، در صنایعی مانند خرده فروشی، بانکداری و امور مالی هستند.

من یک خبرنگار فناوری در نیویورک تایمز هستم که تأثیرات اجتماعی نوآوری های فناوری و شیوه های تجاری شرکت های فناوری را بررسی می کند. و من داستانی را در مورد پیامدهای کند شدن مشاغل در صنعت برای افرادی که در مراحل اولیه حرفه فناوری خود هستند گزارش می کنم.

اگر دانشجوی کالج یا فارغ التحصیل اخیر هستید که برای کارآموزی یا کار در فناوری درخواست می دهید، مایلم از شما بشنوم.

ممکن است از اطلاعات تماس شما برای پیگیری با شما استفاده کنیم. اگر ارسال شما را منتشر کنیم، بدون تماس با شما و کسب اجازه از شما نام شما را درج نمی کنیم.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما