اتفاق عجیب در اورژانس؛ آمبولانس از پایگاه خارجی با تهدید!

رئیس اورژانس کرمان گفت: امروز چهارشنبه ۱۹ مردادماه بر اساس گفته مقامات اورژانس شهرستان زرند فردی با هویت اطلاعات به پایگاه اورژانس سیریز مراجعه می کند و با تهدید آمبولانس را از محل پایگاه خارج می کند!

به گزارش ایسنا، دکتر سید محمد صابری با تکذیب مطلبی در زمینه حذف امکانات و خدمات بهداشتی در منطقه سیریز شهرستان زرند اظهار کرد: مطلب منتشر شده در فضای مجازی بر «اقدام عجیب دانشگاه علوم پزشکی کرمان در جهت حذف امکانات و خدمات بهداشتی در منطقه» سیریز»، صحت ندارد و حتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصمیمی به خروج ندارد.

وی با بیان اینکه در این مطلب آمبولانس به کرمان منتقل شده است که چنین چیزی وجود ندارد و تصمیم به چنین کاری گرفته نشده است.

صابری در تشریح اصل ماجرا گفت: امروز چهارشنبه ۱۹ مردادماه بر اساس گفته مقامات اورژانس شهرستان زرند فرد با هویت به پایگاه اورژانس سیریز مراجعه کنید می کند و با اطلاعات آمبولانس را از پایگاه خارج می کند که کنترل های لازم در این زمینه انجام می شود. شود و مقامات امنیتی استان اطلاع داده می شود که پس از حدود ۶ ساعت آمبولانس تحویل پایگاه ارژانس سیریز شده و اکنون در محل مستقر است.

رئیس اورژانس کرمان خاطر نشان کرد: این موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما