این 5 ترفند ساده خودارضایی تقریباً فوراً فروش ناخالص شما را افزایش می دهد.

واضح است که مردم کنجکاو بودند که آیا خودارضایی برای بدنشان مفید است یا مضر. مشخص نیست که چرا تکامل از این اقتباس خاص حمایت می کند. DeConick، آوریل D. (2011)، زن ستیزی مقدس: چرا تضادهای جنسیتی و جنسیتی در کلیسای اولیه هنوز مهم است، شهر نیویورک، نیویورک و لندن، انگلستان: گروه انتشارات بین المللی Continuum، ص. لندن، انگلستان: ناشر ماریون بویارز. گالری ملی هنر، واشنگتن، دی سی. در جشن ماه ملی خودارضایی، نگاهی به سوالات مهم مردم در طول قرنطینه در مورد خودارضایی انداختیم و یک روند رایج (کمی نگران کننده!) پیدا کردیم. می توانید کاپوت را پایین بگذارید، یا می توانید آن را عقب بکشید – برخی از زنان متوجه می شوند که به تحریک مستقیم و کامل نیاز دارند.

دیگری بدون اشاره به خطرات آن یا فداکاری های عاطفی شناخته شده (به ویژه برای زنان) شادی های بی بند و باری را جشن می گیرد. یک نظرسنجی اخیر چندملیتی 34 از افراد 40 تا 80 ساله (نرخ پاسخ، 19٪) همچنین نشان داد که زنان بیشتر از مردان احتمال دارد که رابطه جنسی را بخش مهمی از زندگی ارزیابی کنند و عدم لذت از رابطه جنسی را گزارش کنند. دریاچه ای که صحنه عروسی در آن اتفاق می افتد، جایی است که بخش بزرگی از سریال تلویزیونی وایکینگ ها در کانتی ویکلو فیلمبرداری می شود.

اگرچه ما هرگز نمی دانیم دقیقاً چه چیزی الهام بخش این جستجوها بوده است، این واقعیت که آنها در طول یک بیماری همه گیر جهانی انجام شده اند یک شاخص خوب است. مردان نیز ممکن است از دانستن این موضوع که خانم ها از بازی انفرادی بیشتر بهره می برند، ناامید شوند. دومینیک مینون در کتاب خود در سال 2006 به نام آمازون های مدرن: زنان جنگجو روی صفحه می نویسد که این فیلم مضامین ضد استیبلیشن دارد و برخلاف بسیاری از فیلم های اقتباسی از کتاب های مصور که «عین سازی جنسی بی رویه» زنان را نشان می دهند، دختر تانک به عنوان «به شدت» برجسته است. فمینیستی، به استثنای «عقده قربانی/انتقام‌جوی کلیشه‌ای». مطالعه ما همچنین نشان داد که تمایلات جنسی با سلامتی در سنین بالاتر ارتباط تنگاتنگی دارد، در مردان بیشتر از زنان. اگرچه خودارضایی ممکن است شما را از COVID-19 مصون نسازد، گرش خاطرنشان کرد که خودارضایی و داشتن ارگاسم فواید ذهنی و جسمی دیگری برای مردان و زنان دارد.

با این حال، این ناامیدی ها زمانی که کیفیت برند یک شرکت با کیفیت محصول آن مطابقت داشته باشد، آن را بسیار شیرین تر می کند. ما به تعداد زیادی از پست‌ها و بسته‌بندی‌های شبکه‌های اجتماعی شبیه لیزا فرانک گرفتار شده‌ایم تا متوجه شویم که محصول واقعی مطابق با تبلیغات تبلیغاتی نیست. جدیدترین اسباب بازی جنسی Unbound، Pep (در یک برگه جدید باز می شود)، یکی از این محصولات است. این بیماری همه‌گیر باعث افزایش فروش اسباب‌بازی‌های جنسی شد و کاربرانی را که برای اولین بار استفاده می‌کردند، آغاز کرد، و اولین اسباب‌بازی جنسی مبتدی Unbound، Bean (در یک برگه جدید باز می‌شود)، چیزی را برای مشتریان به ارمغان آورد. با توجه به محبوبیت رسانه های اجتماعی Unbound و سر و صدا (به معنای واقعی و مجازی) بر سر اسباب بازی، مجبور شدیم آن را امتحان کنیم. به دکتر رسیدیم. فلیس گرش، پزشک متخصص زنان و زایمان که برنده جایزه شده و در زمینه سلامت زنان تخصص دارد، در مورد ارتباط احتمالی بین خودارضایی و سیستم ایمنی بدن بپرسد.

ایالات متحده و سراسر جهان از مارس 2020 تا مه 2021، و تعدادی از سؤالات مرتبط که در مورد ارتباط بین خودارضایی و سیستم ایمنی صحبت می کردند نیز ظاهر شدند. در پایان روز، گرش هیچ دلیلی برای این باور ندارد که خودارضایی به طور قابل توجهی بر سیستم ایمنی فرد تأثیر می گذارد. به عنوان یک عضو فضول وب‌کم، می‌توانید در هر زمان، 24 ساعت شبانه‌روز، 7 روز هفته و حتی در روزهای تعطیل، از نمایش‌های وب‌کم سکس لذت ببرید. Unbound (در یک برگه جدید باز می شود)، خرده فروش آنلاین اسباب بازی های جنسی که در سال 2014 تأسیس شد، دارای یک وب سایت صورتی پاستلی و اسباب بازی های پاستلی است که با نام های جذابی مانند Puff (در یک برگه جدید باز می شود) و Stellar (در یک برگه جدید باز می شود). با 40 دلار، ارزان تر از ویبراتور مقرون به صرفه مورد علاقه من (و همکار Mashable من جس جوهو)، Maude Vibe (در یک برگه جدید باز می شود) (45 دلار) است.

در واقع، جس جوهو، خبرنگار Mashable، آن را "بهترین ارتعاش کننده های خرگوش برای ارائه" می نامد. چه چیزی باعث تفاوت می شود؟ شمع های لب به لب اغلب دارای پایه گشاد و بدون درز هستند. در صورت وجود تغییر شکل در لگن یا ستون فقرات، ممکن است سزارین لازم باشد. اسناد بسیار کمی وجود دارد که قدیمی ترین آنها آنتیفون سوفیست (قرن پنجم قبل از میلاد) است. اسباب بازی های Unbound ارزان هستند و پپ نیز تفاوتی ندارد. و او در برنامه Pushing the Boundaries از اهمیت استفاده از اسباب بازی ها صحبت کرده است. "تو این وضعیت هستی." زوج‌ها همچنین درباره اهمیت ایجاد محیطی برای رابطه جنسی صحبت کردند: روشن کردن موسیقی، کنار گذاشتن لپ‌تاپ، دوش گرفتن، فواید ترک خود ارضايي بر چهره تمیز کردن اتاق.

به گفته رولینگ استون، گاگا هنگام خلق جوآن که از رقص راک تک‌آهنگ اصلی آن، «توهم کامل» تا ترانه‌نویسی درون‌گرایانه کانتری تیتراژ «جوآن» را در بر می‌گیرد، «درباره ژانر آن فکر نکرد». در سال‌های اخیر، افزایش چشمگیری در استفاده از برنامه‌های رحم اجاره‌ای در خارج از کشور در بین زوج‌های همجنس و همجنس‌تر رخ داده است که نگرانی‌های قانونی منحصربه‌فردی را در رابطه با حقوق شهروندی و والدین ایجاد کرده است. علاوه بر این، از شرکت کنندگان همچنین پرسیده شد که آیا رفتارهای جنسی شریک نشان داده شده در طول آخرین تجربه جنسی آنها رخ داده است (پاسخ بله / خیر برای هر رفتار). برای یکی، از شرکت کنندگان در مطالعه دسامبر 2016 خواسته شد تا به یاد بیاورند که مثلاً در سنین 20 تا 29 سالگی زمانی که بین 40 تا 75 سال داشتند، چند بار انزال می کردند.

یکی از جانسون در حالی که با همراهی مقامات محلی در منطقه قدم می زد به جانسون گفت: "وقتت را گرفتی، بوریس"، در حالی که دیگری از او پرسید: "کجا بودی؟ با این حال، این فقط در یک جمعیت از ماکاک ها در بالی ثبت شده است. اندونزی. اما از آنجایی که آنها می‌خواستند بدانند که آیا خودارضایی می‌تواند به آنها در ایجاد مصونیت در طول یک بیماری همه‌گیر جهانی کمک کند، می‌توان فرض کرد که به طور خاص در حال بررسی این موضوع هستند که آیا خودارضایی می‌تواند به ایجاد مصونیت در برابر COVID-19 کمک کند یا خیر. گاهی اوقات باید به دنبال کمک حرفه ای باشید. مشکل قوانین بد و همچنین تصمیمات دادگاهی است که آنها را تایید کرده است: بیش از 6000 نفر در 21 ایالت تحت تعهد مدنی محبوس هستند. این سناریو برای هر دو نفر آلت تناسلی و فرج به خوبی جواب می دهد.

خودارضایی مطمئناً برای زنان مفید است، اما گرش می‌گوید برای مردانی که از نظر جنسی فعال نیستند نیز بسیار مهم است که خودارضایی کنند. صنعت وب‌کم دختران زیبای زیادی دارد که دوست دارند شما را از طریق یک نمایش زنده دوربین خشنود کنند، که فقط ثابت می‌کند که شما به چنین رفتار شیرینی علاقه دارید. به‌عنوان مصرف‌کنندگان آنلاین، هر روز با امواجی از برندسازی فریبنده مواجه می‌شویم – و بسیاری از ما به‌طور قابل‌توجهی محتاط هستیم. اجازه ندهید که خودارضایی همیشه آخرین کاری باشد که در روز قبل از رفتن به رختخواب انجام می دهید.

برای پاسخ به این، اول از همه به تعالیم کلیسا نگاه می کنیم. گریس عزیز: آموزه کلیسای کاتولیک در مورد خودارضایی چیست؟ او نویسنده کتاب «گریس عزیز: پاسخ به سؤالات درباره ایمان» است که توسط بازدیدکننده یکشنبه ما منتشر شده است. در سال 1975، جماعت دکترین ایمان اعلامیه ای در مورد برخی مشکلات اخلاقی جنسی صادر کرد و این سندی است که کاتشیسم کلیسای کاتولیک در مورد این موضوع نقل می کند. کتاب مقدس و سنت مقدس در مجموع به عنوان "سپرده ایمان" (depositum fidei در لاتین) شناخته می شوند. به عنوان مسیحیانی که قرار است در قبال اعمال خود پاسخگو باشیم، باید تلاش کنیم تا خود را با خداوند متحد کنیم و بنابراین، تمام عاداتی را که ما را از او دور می کند، مهار یا حذف کنیم.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ترک خود ارضايي.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما