بهترین زمان و روز برای رزرو پروازهای داخلی و خارجی

یادداشت ویراستار: برای باز کردن قفل جهان، خبرنامه هفتگی CNN Travel ثبت نام کنید. اخبار مربوط به باز شدن مقاصد، الهام بخش برای ماجراجویی های آینده، به علاوه جدیدترین اخبار در زمینه حمل و نقل هوایی، غذا و نوشیدنی، محل اقامت و سایر پیشرفت های سفر را دریافت کنید.



CNN

این هفته در اخبار سفر: بهترین زمان و روز برای رزرو پروازها، کابین های تجاری جدید و فرست کلاس برای کانتاس و ایرفرانس، و تنها زنی که در جزیره ای زندگی می کند که با مجرمان محکوم شده است.

با افزایش 50 درصدی قیمت‌های هواپیما، این مهم‌تر از همیشه است که در مورد استراتژی رزرو خود هوشمندانه عمل کنید. یکی از کارشناسان سایت مسافرتی Hopper به CNN می گوید که باید از هم اکنون ردیابی تعطیلات می، ژوئن و جولای خود را شروع کنید. یکی دیگر از کارشناسان سایت مسافرتی Going می‌گوید: و یک «پنجره طلایی» برای رزرو وجود دارد – نه خیلی زود، نه خیلی دیر.

پلتفرم رزرو Expedia می‌گوید: لپ‌تاپ و کارت اعتباری خود را در روز یکشنبه دریافت کنید تا بهترین شانس را برای تضمین بهترین معاملات داشته باشید. می‌توانید جستجوی خود را بیشتر با سایت مقایسه پرواز Skyscanner Savings Generator که در این ماه راه‌اندازی شد، اصلاح کنید. شهر مبدأ، مقصد و زمان سفر را به برق وصل کنید، و این به شما کمک می‌کند بهترین زمان برای رزرو و ارزان‌ترین زمان سفر را مشخص کنید.

اگر یک شرکت هواپیمایی هستید که قصد دارد پروازهای 19 ساعته جدیدی را راه‌اندازی کند که استرالیا را به نیویورک و لندن متصل می‌کند، بهتر است مطمئن شوید که تجربه‌ای راحت را به مشتریان خود ارائه می‌دهید – مخصوصاً برای کسانی که دلارهای کلان را خرج می‌کنند. در بخش جلویی

کانتاس نمونه‌های اولیه و کلاس تجاری ایرباس A350 را معرفی کرده است که در مسیرهای جدید «Project Sunrise» که قرار است در سال 2025 راه‌اندازی شود، ارائه می‌شود. این شرکت هواپیمایی می‌گوید First Suite آن شبیه «یک مینی بوتیک هتل» خواهد بود.

این به دنبال رونمایی در ماه گذشته از کابین تجاری جدید و شیک ایرفرانس در مسافت های طولانی با درهای کشویی و صندلی های بازطراحی شده کامل شد. این هواپیما با هواپیمای بوئینگ 777-300ER در پرواز پاریس-نیویورک آغاز به کار کرد و اولین مقاصدی که به آن خدمات خواهند داد نیویورک، ریودوژانیرو و داکار، سنگال هستند.

در سال 2011، جولیا مانکا در جست‌وجوی استراحتی آرام به یک جزیره زندان سابق ایتالیا رفت. دوازده سال بعد، او تنها زنی است که در جزیره‌ای زندگی می‌کند که توسط مجرمان محکوم زندگی می‌کند و عاشق زندگی در «آلکاتراز دریای تیرن» است.

در مکزیک، یکی از بدنام ترین زندان های این کشور در ماه دسامبر فصل جدیدی را به عنوان یک فرار از اقیانوس آرام آغاز کرد. مستعمره کیفری سابق در مجمع الجزایر Islas Marías اکنون دارای یک مرکز گردشگری، رستوران و کافه و همچنین ویلاهایی برای اقامت مهمانان قبل از رفتن به سواحل است.

اگر توسعه‌دهنده URB راه خود را پیدا کند، دبی می‌تواند یک بزرگراه دوچرخه سواری 93 کیلومتری سرپوشیده و کنترل‌شده با آب و هوا داشته باشد. این راهرو پر از سبزه “هدف دارد تا دبی را با پای پیاده یا دوچرخه به متصل ترین شهر روی زمین تبدیل کند.”

این حرکت شاید بتواند مرکز خاورمیانه را در آینده در لیست ما از بهترین شهرهای جهان برای دیدن با دوچرخه قرار دهد: مقاصدی در آمریکای شمالی، اسکاندیناوی و آسیا و اقیانوسیه همگی در جمع بندی فعلی قرار دارند.

دو نفری که دانش بهتری نسبت به فرهنگ دوچرخه‌سواری جهانی دارند، زوج بریتانیایی لورا ماسی-پیو و استیوی ماسی هستند که سال گذشته سریع‌ترین دوچرخه‌سوارانی بودند که با دوچرخه پشت سر هم جهان را دور زدند.

آنتونی با باربارا را در تابستان 1969 در یک بندر کشتی یونانی ملاقات کرد. او یک فارغ التحصیل آمریکایی 28 ساله با بلیط کلاس سوم بود و او مهماندار 24 ساله هواپیمای ایرفرانس بود که در کلاس دوم سفر می کرد. .

مانند جک و رز در «تایتانیک»، تقسیمات طبقاتی قایق مانع عشق نشدند. در اینجا نحوه عبور آنتونی از موانع برای ملاقات با زنی است که قرار است عروس او شود.

کدام یک از سفرهای کوچولو ضروری را بیشتر از دست می‌دهید – و به احتمال زیاد هنگام انجام این کار عزاداری می‌کنید؟ برای بسیاری از ما، جواب هدفون است.

اگر کسی هستید که دوست داشتنی‌ترین همراه شما در سفر یک لیست پخش یا پادکست است، اما دوست ندارید در مورد چیزی که ممکن است در سیستم متروی یک شهر خارجی به پایان برسد، پول خرج کنید، به این راهنما نگاهی بیندازید. هدفون های مقرون به صرفه این توسط شرکای ما در CNN Underscored گردآوری شده است، راهنمای بررسی و توصیه‌های محصول متعلق به CNN.

پس از یک وقفه کوتاه، متأسفیم که می گوییم بی نظمی دوباره بازگشته است. یک پرواز خطوط هوایی امریکن در 22 فوریه به دلیل ایجاد اختلال در یک مسافر به فرودگاه کارولینای شمالی تغییر مسیر داد. این زن بازداشت شد، اما اتهام جنحه رد شد.

یک فاجعه لوله کشی Airbnb منجر به دوستی زیبایی در سراسر قاره شد.

آبرسانی را روشن کن، این یکی دلت را خواهد گرفت.

این کشور آسیایی بیشترین تعداد را در جهان دارد پاسپورت “قدرتمند”..

پس چرا شهروندانش از آن استفاده نمی کنند؟

زندگی در یک روستای سنتی مایا چگونه است.

و چرا سبک زندگی آنها اکنون در معرض تهدید است.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما