بهترین های باربارا والترز: کلیپ هایی از یک حرفه تأثیرگذار

در ABC، والترز برنامه‌های ویژه خود را در ساعات پربیننده آغاز کرد، که شامل مصاحبه‌های طولانی با سران کشورها و افراد مشهور، عموماً در محیط‌های صمیمی بود. (استیو مارتین زمانی که کلبه ای را به او نشان داد که وانمود می کرد خانه اوست، این استراتژی را جعل کرد.)

والترز ممکن است با سوالی مانند “بزرگترین تصور غلط در مورد شما چیست؟” یا – و این اتفاق افتاد – “تو چه نوع درختی هستی؟” این سوال در طول مصاحبه با کاترین هپبورن مطرح شد و والترز بعداً به دلیل پرسیدن مورد تمسخر قرار گرفت. اما او این کار را در پاسخ به اظهارات هپبورن انجام داد که در واقع احساس می‌کرد مثل یک درخت است. اولین فیلم ویژه او، در سال 1976، جیمی کارتر و باربارا استرایسند، رئیس جمهور منتخب بود. در نهایت، برنامه ها کمتر سیاسی شدند و بیشتر سلبریتی محور شدند. این مکالمات پرمخاطب، چندین مورد را به همراه داشت، از جمله نزدیک به 30 سال برنامه های شبانه اسکار که از سال 1981 شروع شد. ویژه سالانه “10 جذاب ترین افراد”، که از سال 1993 شروع می شود. و یک سری مصاحبه های متناوب یکباره، مانند با پاتریک سویزی.

مصاحبه ها اغلب بازیگوش بود و با حیله ها روحیه می گرفت – والترز با سیلوستر استالونه موتور سیکلت سوار شد، فیل با جیمی استوارت – اما او همچنین از لمس نرم خود برای پرسیدن سوالات سخت استفاده کرد. او با شاه ایران در مورد توانایی زنان برای حکومت مواجه شد، زیرا همسرش، شهبانو فرح پهلوی تحصیل کرده در غرب، در کنار او نشسته بود. او از رابین گیونز پرسید که آیا شوهرش مایک تایسون که کنارش نشسته بود، تا به حال او را کتک زده است؟ (گینز بلافاصله پس از مصاحبه درخواست طلاق داد.) والترز همچنین به شان کانری فشار آورد تا توجیه خود را برای سیلی زدن به زنان توضیح دهد.

والترز تمرکز خود را به افراد مشهور تصادفی، از جمله جنایتکاران متهم و محکوم مانند پاتریشیا هرست، کلاوس فون بولو و اریک و لایل منندز گسترش داد. (برخی از این مصاحبه‌ها برای سریال جنایی «رسوایی‌های آمریکایی» او در Hulu بسته‌بندی شدند.) پربیننده‌ترین مصاحبه او از نظر رتبه‌بندی، نشست او در سال 1999 برای سریال مجله خبری «20/20» با مونیکا لوینسکی بود. تمام اجزای کلاسیک والترز: سکس، رسوایی، سیاست، قدرت، چهره زیبا و اشک.

برخی از منتقدان احساس می کردند که او هیچ حس شوخی ندارد. اما او مایل بود شهرت خود را در برنامه‌های «شنبه شب زنده» و «نما» مسخره کند. همانطور که او یک بار در “به روز رسانی آخر هفته” گفت: “خیلی خوب است که مردم را بخندانیم، اما پول واقعی در گریه کردن آنهاست.”

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما