به گفته LAPD، پل نمادین خیابان ششم به دلیل تصاحب مکرر، فعالیت غیرقانونی بسته شده است

این ویاداکت که در سال 1932 ساخته شد، در سال 2016 به دلیل ارتقاء ساختار لرزه‌ای آن بسته شد. بهسازی 588 میلیون دلاری، بزرگترین پروژه پل در تاریخ شهر تلقی شد و در 10 جولای با سر و صدای زیادی بازگشایی شد.

پلیس می‌گوید، اما از زمان بازگشایی، این پل با مسابقات خیابانی و سایر فعالیت‌های غیرقانونی مواجه شده است.

در 22 ژوئیه، پل به دلیل خطرات ایمنی عمومی بسته شد، LAPD در یک بیانیه مطبوعاتی با فهرستی از موارد مزخرف روی پل گفت. به گفته پلیس، میانه روز 23 ژوئیه، “تقریبا 15 موتورسوار/دوچرخه سوار خیابانی به عنوان نمایشگاهی از سرعت، بر روی پل چرخ می زدند.” با پیش بینی تصرف خیابان، پلیس پاسخ داد و نیازی به بستن پل نداشت.

پلیس لس آنجلس گفت که در آن شب، پلیس پل را «به دلیل ازدحام بی‌رویه جمعیت و تصرف خودروها» بست. پلیس گفت: در 24 ژوئیه، پل به روی وسایل نقلیه بسته شد، زیرا گروه زیادی از کامیون ها ظاهر شدند، مانع از ترافیک شدند و “به نظر می رسید که برای تصرف خیابان آماده شده است.”

چند روز بعد، یک دوچرخه سوار یک نشانگر لیزری را به چشمان یک افسر پرتاب کرد. به گفته پلیس، مظنون در حالی که گروهی از دوچرخه سواران “به جلوگیری از عبور و مرور و انجام حرکات نمایشی ادامه می دادند” از صحنه گریخت که باعث بسته شدن دیگری شد.

این افسر تحت درمان پزشکی قرار گرفت و سپس آزاد شد.

پل در روز چهارشنبه “به دلیل فعالیت های غیرقانونی و نگرانی های ایمنی عمومی” LAPD دوباره بسته شد در یک توییت گفت.
نمایی هوایی از وسایل نقلیه ای که بر فراز پل راه آهن خیابان ششم در لس آنجلس که به تازگی افتتاح شده است.

گروه ضربت مسابقه خیابانی این وزارتخانه و بخش‌های محلی در حال تلاش برای جلوگیری از فعالیت‌های غیرقانونی روی پل هستند.

میشل مور، رئیس لس‌آنجلس، در جلسه هفتگی کمیسیون پلیس در روز سه‌شنبه سخنرانی کرد و پل را یک مکان مقصد خواند و جذابیت آن را با مکان‌هایی مانند هالیوود کاسه، سالن کنسرت دیزنی و ساحل ونیز مقایسه کرد. این سازه با نام مستعار “روبان نور” دارای 10 قوس LED است.

مور گفت: با این حال، پل به پس‌زمینه‌ای تبدیل شده است که مردم در آن برای نمایشگاه‌ها گرد هم می‌آیند، «شیطان‌های رانندگی ظالمانه» در حالی که تلاش می‌کنند «شاید 15 دقیقه شهرت خود را پیدا کنند.»

به گزارش KABC-TV وابسته به CNN، در یکی از شیرین کاری‌های شبکه‌های اجتماعی ویروسی، یک آرایشگر یک صندلی برپا کرد و موهای خود را روی پل کوتاه کرد.

مور گفت، یکشنبه گذشته، اداره خدمات خیابانی نصب سرعت گیر روی پل و حصار کشی را آغاز کرد تا “از تردد افراد در طاق های این جاده جلوگیری کند.”

صحنه‌هایی از فیلم‌های «گریس» و «نابودگر ۲: روز داوری» و تعدادی دیگر صحنه‌های مسابقه را زیر پل در رودخانه لس‌آنجلس گرفته‌اند.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما