دستگیری مرد گوروگرام به دلیل “سرقت” گلدان های نصب شده برای رویداد G20 | اخبار هند

گوروگرام: پس از اینکه چند گلدان گل برای یک رویداد G20 در روز دوشنبه (27 فوریه) توسط مردان ناشناس به سرقت رفتند، پلیس گوروگرام مردی را در ارتباط با این حادثه روز چهارشنبه (1 مارس) دستگیر کرد. این اتفاق یک روز پس از انتشار ویدیویی از سرقت ادعایی در شبکه های اجتماعی رخ داد. در این ویدئو، دو مرد دیده می‌شوند که گلدان‌های گل‌هایی را که در مقابل مرکز خرید Ambience در بزرگراه دهلی-گوروگرام نگهداری می‌شوند، «دزدیده‌اند» و آن‌ها را در خودروی خود ذخیره می‌کنند. متهم به نام مانموهان 50 ساله ساکن گوروگرام شناسایی شده است. گفته می شود پلیس در این ویدئو خودرو را نیز توقیف کرده است.

کاربران شبکه های اجتماعی نیز عکس متهم را به همراه تصاویر و فیلم هایی از گلدان های گل به دست پلیس گوروگرام به اشتراک می گذارند.

پلیس گوروگرام گفت: پلیس گلدان های سرقتی و خودروی مورد استفاده در سرقت را کشف و ضبط کرد.

اداره توسعه کلانشهر گوروگرام، مدیرعامل مشترک اس‌کی چاهال نیز در مورد این وضعیت اظهار نظر کرده و گفته است: “این موضوع به ما رسیده است و علیه آنها اقدام خواهد شد.”

پس از انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی، بسیاری از کاربران این سوال را مطرح کردند که چرا شخصی که دارای یک خودروی KIA Carnival (ماشین موجود در ویدئو) به ارزش بیش از 40 لک است، گلدان های گل را می دزدد، در حالی که دیگران اظهار نظر می کنند که پول برای شما به ارمغان نمی آورد. طبقه و اخلاق

همچنین بخوانید: مردان سوار بر خودروی لوکس ظاهراً گلدان های گل را برای رویداد G20 در گوروگرام دزدیدند – تماشا کنید

بر اساس گزارش‌ها، روز سه‌شنبه (۸ بهمن) برای متهمان ناشناس مشمول ماده ۳۷۹ (سرقت) قانون مجازات اسلامی در کلانتری فاز ۳ دی‌ال‌اف، یک FIR ثبت شد. DCP Vij gad به خبرگزاری PTI گفت: “FIR ثبت شده است. ما در تلاش هستیم تا متهم و وسیله نقلیه آنها را شناسایی کنیم. آنها به زودی دستگیر خواهند شد.”

مقدمات سازماندهی نشست سران گروه 20 گروه کاری مبارزه با فساد از 1 تا 4 مارس در گوروگرام در حال افزایش است. تمهیداتی برای نمایش فرهنگ هاریانوی از فرودگاه IGI تا هتل لیلا در اینجا برای استقبال از نمایندگان اندیشیده شده است.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما