ده طنز جملات لینک سازی خارجی

با توجه به اینکه تکرار این بخش ها به معنای تکرار لینک های داخلی آن است، لینک صفحاتی که در آنها قرار میگیرند اعتبار زیادی دریافت میکنند. صفحاتی که از صفحات ایندکسشده یک موتور جستجوی دیگر لینک میشوند، نیازی به ارسال ندارد زیرا بهطور خودکار پیدا میشوند. پیوند سازی خارجی به همان اندازه که مفید و تاثیر گذار است میتواند مضر باشد و به سایت ما آسیب برساند. این لینک ها می توانند به اعتبار سایت شما آسیب بزنند و همچنین بر تجربه کاربر تأثیر منفی بگذارند. افراد بسیار زیادی با استفاده از لینک های اسپم و یا خرید و فروش این لینک ها باعث از دست رفتن منابع درآمدی گوگل شده بودند. در روش اول معمولا افراد با خریداری کردن سایت و یا فروش لینک می توانند مزرعه بک لینک خود را بسازند و تعداد زیادی بک لینک را برای وب سایت اصلی و مورد نظر خود هدایت نمایند، اما در روش دوم که مختص افرادی است که در زمینه سئو کلاه سیاه فعالیت می کنند این افراد حجم زیادی بک لینک را در وبسایت های مختلف برای یک وبسایت ایجاد میکنند که این موضوع میتواند علاوه بر حذف شدن از صفحه اول نتایج موتور جستجوی گوگل عواقب دیگری مانند اسپم شدن دامنه یک وب سایت و در نهایت پنالتی شدن دامنه یک وب سایت را برای شما به همراه داشته باشد.  Con tent w​as c᠎reat᠎ed wi​th the  he​lp  of GSA Con​tent G᠎en​erator Dem​oversi​on.

گوگل سعی دارد همیشه بهترین محتوا را در نتایج برای کاربران خود نمایش دهد اگر شما از لینک گذاری دستی استفاده کنید و الگوریتم های گوگل متوجه آن بشوند برای گوگل به این منظور است که شما خواسته اید در نتایج تقلب کنید و جریمه سنگینی را برای شما در نظر می گیرد. براساس این توضیحات در صورتی که شما برای صفحات سایت خود لینک داخلی یا خارجی در نظر نگرفته باشید و ساختار متصل به هم ایجاد نکنید گوگل در سایت شما به بنبست میرسد و این مسئله از نظر سئو کاملا به ضرر سایت شما خواهد بود. خزندههای گوگل به کمک لینکها مسیر رفت و آمد خود را انتخاب میکنند و اگر صفحهای لینک خارجی یا داخلی نداشته باشد یعنی بنبست است. https://xseo.ir/link-building/ بنبست ها هم برای گوگل مضر هستند و هم باعث خروج کاربر از این صفحات میشوند. به این نوع لینک ها ، اصطلاحا لینک های ورودی می گویند. بهترین لینک های ورودی ، پیوندهایی هستند که به صورت طبیعی به سایت شما داده می شود. ابتدا به سئوی داخلی توجه کنید. Th is post w​as done wi th t he ᠎help  of G​SA Content Generator Dem ov᠎ersi on.

در ابزار Moz شما میتوانید صفحههای خود را تحلیل کنید و به یک نمره دست پیدا کنید. بسته به استراتژی بازاریابی شما این موضوع میتواند پاسخ متفاوتی داشته باشد. بک لینک سازی یک استراتژی بسیار خوب سئو خارجی است. بهترین روش برای پیوند سازی خارجی این است که از ایده های استفاده کنیم که ردپایی از خود بجای نگذاریم و گوگل نتواند استراتژی های ما را در لینک گذاری تشخیص بدهد . به لینک سازی که ما در خارج از سایت خود انجام می دهیم پیوند سازی خارجی گفته میشود در لینک سازی خارجی کاربر با پیوند استفاده شده در یک سایت دیگر، وارد سایت شما میشود. تاثیر مثبت نخواهد بلکه ممکن است گوگل شما را پنالتی یا جریمه کند و از نتایج جستجو خارج کند. زیرا اگر ناشیانه عمل کنید ممکن است منجر به پنالتی گوگل شود و جریمه شوید. کشورهای همسایه به واردات استاد از کشورهایی همچون امریکا روی آورده اند و اگر به خود نیاییم از قافله در منطقه عقب خواهیم ماند. چون تمام وب سایت ها متعلق به همین مجموعه است ، می توانیم با هزینه ای بسیار پایین تر نسبت به سایرین پیشرفت کنیم و حاصل این پیشرفت را به وب سایت های مشتریان خود نیز برسانیم.

یکی دیگه از موارد اینکه گوگل لینک های ما را غیر طبیعی تشخیص می دهد این است که از سایت ها و وبلاگ های مختلف با انکرتکست هدف فقط و فقط به سایت خودمون لینک داده باشیم . هیچ شرکتی که نتایج خوبی را به مشتری ارائه دهد نمی تواند این سرویس را با قیمت نازلی ارائه دهد. لینک شکسته لینک هایی هستند که هیچ مقصد خاصی ندارند، برای مثال شما در متن خود یک لینک قرار میدهد و کاربر با کلیک بر روی این لینک به هیچ صفحه ای منتقل نشود که این اتفاق ممکن است به دلیل پاک شدن آن صفحه از سایت یا اشتباه بودن آدرس لینک و یا دلایل دیگر باشد. شما تنها زمانی می توانید جایگاه و رتبه خوبی را از طریق پیوند سازی خارجی بدست بیاورید که این کار را به صورت کاملا طبیعی انجام دهید که گوگل متوجه آن نشود. همانطور که میدانید امروزه عصر اینترنت و تکنولوژی می باشد و سایت ها و وبلاگ های بسیاری چه به زبان فارسی و چه به زبان های خارجی وجود دارند که تنها در زمینه تولید محتوا فعالیت دارند و فعالیت خاص دیگری را انجام نمی دهند.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما