سئو‌خارجی چیست؟ و آموزش روش های Off Page Seo

متخصصان سئو، استراتژی لینک سازی خارجی را موثرترین عامل کسب رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو می‌دانند. لینک خارجی در سئو یک عامل کوچک و در عین حال مهم است بنابر این باید به آن توجه زیادی شود. هنگامی که در حال ایجاد یک وب سایت جدید هستید یا اگر در حال حاضر یک وب سایت تأسیس شده دارید، نباید از فعالیت های تعاملی و رتبه بندی مربوط به پیوندهای خارجی چشم پوشی غافل شوید. این مورد یکی از سخت ترین معیارها برای دستکاری غیرطبیعی در رتبه های نتایج جستجو است. بنابراین، یکی از بهترین روش ها برای موتورهای جستجو جهت تعیین ارزش و افزایش رتبه سایت به شمار می آید. لینکسازی خارجی فرآیندی است که در مسیر بهبود سئوی خارجی انجام می‌شود.

نکاتی که به شما کمک کند تا در صفحات اول موتورهای جست‌جوگری مانند گوگل بهتر و بیشتر دیده شوید. یکی از این راهکارهای تاثیرگذار بر سئوی یک سایت، استفاده از انواع لینک‌ سازی داخلی و خارجی است. روش‌هایی که در صورت استفاده درست و اصولی می‌تواند بر روی رسیدن به نتیجه مطلوب برای سئوی مناسب اثر بزرگی را داشته باشد. بررسی و بهینه‌سازی عوامل سئو خارجی می‌تواند به بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجوی خارجی کمک کند و در نتیجه، باعث جذب ترافیک وب سایت شما بشود.

بهتر است با تحقیق و انتخاب دقیق، بک لینک های ارزشمند را با توجه به موضوع سایت خود انتخاب کنید. لینک سازی خارجی (link building) هنوز هم برگ برنده ای است که در سئو و بهینه سازی یک وبسایت از اهمیت بالایی برخوردار است. لینک سازی خارج از سایت یکی از ارکان سئوی خارجی است و شامل فعالیت هایی است که در جهت ساخت بک لینک ها به کار گرفته میشود.

ترکیب هوشمندانه این دو استراتژی می تواند به شما در رسیدن به اهداف خود در گوگل و سایر موتور های جستجو کمک کند و ترافیک و سطح دسترسی وبسایت شما را برای کاربران اینترنت افزایش دهد. موتورهای جستجو برای کاربران خود ارزش قائل هستند و همیشه هدف آن ها نشان دادن مناسب ترین و مطابق ترین نتایج برای جستجوی کاربران است. این نوع لینک ها نقش مهمی در افزایش رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جستجو دارند.

موضوع دیگری که در این میان اهمیت پیدا می‌کند، تولید بک لینک‌های سمی به سمت سایت شما است. مراقبت از بک لینک یکی از مهم‌ترین کارهایی است که پس از ساختن بک لینک لازم است تا به آن توجه ویژه‌ای را داشته باشید. در این میان و پس از ساخت بک لینک، ممکن است تا بک لینک شما در یک وب سایت نامعتبر قرار گیرد. این موضوع می‌تواند بر روی بک لینک شما و در نتیجه سایتتان تاثیر معکوس گذاشته و نتایج منفی را برای شما به ارمغان آورد. از همین رو برای اینکه بتوانید استفاده مفیدی را از بک لینک خود داشته باشید، نیاز به مراقبت از آن دارید.

برخلاف لینک‌های ورودی که باعث جذب ترافیک به وب‌سایت شما می‌شود، لینک‌های outbound ترافیک را از سایت شما به مقصد دیگری می‌فرستند. لینک‌های outbound اغلب برای تأمین منابع یا اطلاعات اضافی به مخاطبان شما یا استناد به منابع محتوای نوشته شده، استفاده می‌شود. این لینک‌ها می‌توانند در ایجاد اعتبار برای وب‌سایت شما و همچنین ایجاد یک تجربه کاربری مثبت با ارائه اطلاعات ارزشمند به بازدیدکنندگان شما مفید باشند. برای اینکه بتوانید در سئو خارجی موفق شوید می‌توانید از برگزاری وبینار در پلتفرم‌های مربوطه کمک بگیرید.

فروم‌ها یا تالارهای گفتگوی آنلاین یکی از بسترهای مناسب معرفی برند و گسترش کسب‌وکارتان است. فروم‌های آنلاین متناسب با کسب‌وکارتان را پیدا کنید، در آن‌ها عضو شوید، اگر نظر مفیدی دارید، در قسمت نظرات قرار دهید. این مرحله، یکی از اسرار سئو خاجی سایت است و هر آنچه از ان می دانیم، حدسیات و نتایج آزمایشات و مشاهدات است. از سوی دیگر، لینک‌های خارجی به موتور جستجو گوگل می‌گویند که لینک و سایت مربوطه را دنبال کنند و بحثی را ایجاد کند که به آن “link juice” می‌گویند. Link juice اصطلاحی است که به اقتدار یک صفحه بر اساس تعداد لینک‌هایی که به آن مربوط می‌شود، اشاره می کند.

از طرفی وقتی لینک سایت شما در سایت معتبری قرار بگیرد یعنی شما مورد تأیید آن سایت بوده‌اید و این مورد هم به اعتبار سایت شما می‌افزاید. این افزایش اعتبار به بازدید بیشتر کاربران از سایت شما و در نهایت تعامل بیشتر آن‌ها کمک می‌کند. به لینک‌هایی که توسط شما با هدف سئوی خارجی در سایت‌های مختلف ایجاد می‌شود، لینک های غیرطبیعی گفته می‌شود.

لیست‌ها اطلاعات ارزشمندی را داخل باکس‌های طبقه‌بندی شده کوچک مثل یک جدول، به صورت جذاب به نمایش می‌گذارند. بر اساس مصاحبه‌ای که یکی از کارشناسان گوگل انجام داده است، پاسخ خیر است.

لیست زیر با عنوان ۲۱ تکنیک کاربردی سئو سایت که می‌توانید همین الان از آن استفاده کنید یکی از محبوب‌ترین پست‌های سایت من است که به دفعات زیادی بازنشر شد و نظرات دریافت کرد. البته مانند موارد دیگر در سئو7، انکر تکست‌هایی که با کلمات کلیدی هدف درست شده‌اند (در مقابل انکر تکست‌هایی که با عباراتی مانند اینجا کلیک کنید و…)، بسیار مورد سو استفاده قرار گرفته‌اند. امروزه ساخت تعداد زیادی از انکر تکست‌هایی که دقیقا مثل کلمه کلیدی هدف هستند به عنوان اسپم8 شناخته می‌شوند.

سرمایه‌ی بزرگ فرامهام؛ رضایت مشتریان و رونق کسب‌وکارهای اینترنتی است. رپورتاژ اگهی به معنای انتشار آگهی‌های تبلیغاتی در وب‌سایت‌ها و رسانه‌های آنلاین است. در سفارش بک لینک این روش تبلیغاتی، آگهی شما در قالب یک متن کوتاه یا یک بنر تبلیغاتی در وب‌سایت‌ها و رسانه‌های آنلاین، به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه مشخصی، منتشر می‌شود.

زمانی‌که سایت ‌شما در وب‌سایت‌های بوک‌مارکینگ نشانه‌گذاری می‌شود، به عنوان یک بک‌لینک معتبر شناخته می‌شوید. موتورهای جستجو غالبا فهرست سایت‌های سوشال بوک‌مارکینگ را در صفحه نتایج نشان می‌دهند. علاوه بر این، کاربران با دیدن لینک شما در فهرست علاقه‌‌مندی‌ها ممکن است نسبت به سایت‌تان کنجکاو شده و بخواهند از آن بازدید کنند.

مرتبط بودن

اگر می‌خواهید اصول برندینگ را از زبان دیوید آکر بشنوید، این مقاله برای شماست. هر کاری در ابتدا می‌تونه سخت باشه اما دانش و تجربه به آدم کمک می‌کنن که دیگه‌ کارها سخت و پیچیده نباشن. کامنت مارکتینگ (Comment Marketing) یا بازاریابی دیدگاه یکی از روش‌های مسبوق به سابقه بازاریابی است که هنوز هم قدرت و تأثیرگذاری خود را از دست نداده است.

از همین رو توجه به چگونگی لینک سازی مصنوعی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و خود به عنوان یک ریسک بالا شناخته می‌شود. هیچ‌گاه در دنیای سئو به دنبال پارامترهای عددی و درصدی نباشید و همه چیز را بر اساس وضعیت سایت‌تان بسنجید! از نظر متخصصین سئو باتجربه بهتر است در ابتدا تمامی موارد مربوط به سئو داخلی از جمله تولید محتوا، سئو تکنیکال و… به شرایط مطلوبی برسند، سپس فرایند سئو خارجی را آغاز کنید. ما در این مقاله به شما توضیح دادیم که سئو خارجی چیست و تکنیک‌های بهبود آن را بررسی کردیم.

  • گاهی فقط نام شما را ذکر می‌کنند ولی به شما لینک نمی‌دهند در حالی که در اصل باید لینک داده شود.
  • در فرایند لینک سازی خارجی وب‌سایت، همواره به طبیعی بودن تمامی کارها و لینک‌سازی‌ها دقت کنید.
  • هنگامی که چندین سایت از استراتژی‌های مشابه در صفحه استفاده می‌کنند، سئو خارجی می‌تواند عاملی تعیین‌کننده در نتیجه این رقابت باشد.

ایجاد اعتبار برای یک سایت از طریق دریافت لینک از وب‌سایت‌های دیگر را لینک سازی خارجی می‌نامند. متخصصان سئو، استراتژی لینکسازی خارجی را موثرترین عامل کسب رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو می‌دانند. شبکه‌های اجتماعی و فروم‌ها به عنوان منابعی برای ارتباط و تعامل با کاربران در سراسر جهان، می‌توانند به بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو در کشورهای دیگر کمک کنند. شرکت در فروم‌های مرتبط با صنعت و محصولات شما، می‌تواند به بهبود شناسایی برند و افزایش ترافیک وب سایت شما در کشورهای دیگر کمک کند. سئو خارج از صفحه شامل چندین عامل اصلی است که به بهبود رتبه سایت شما کمک می‌کند.

اما یک نکته ای که این جا حائز اهمیت است، این است که در لینک سازی در سایت هایی با دامین اتوریتی پایین کم باشند و زیاد روی آن ها کار نکنیم. پست مهمان در واقع انتشار پست یا مقاله در وب سایت شخص دیگری می باشد. کار بسیار ساده ای است و کاربران این کار را انجام می دهند تا بتوانند ترافیک بیشتری از برند را به وب سایت خود هدایت کنند.

در این بخش ۳ استراتژی تست شده برای لینک بیلدینگ در سطح جهانی را با هم مرور می‌کنیم. این جریمه به صورت دستی از طرف کارشناسان گوگل برای شما ارسال می‌شود و برخلاف جریمه الگوریتم پنگوئن8، در جریمه دستی یک پیام اخطار برای شما در سرچ کنسول گوگل برای شما ارسال می‌شود. حال که لینک‌دهنده‌های احتمالی را پیدا کردید حالا وقت آن است که ایمیل‌های آن‌ها پیدا کنید. برای اینکه بدانید کدام سایت‌ها مناسب شما هستند به بخش دوم رجوع کنید.

توسط اصلاح لینک می‌توانید به راحتی بک لینک بگیرید

در بک‌لینک‌سازی شما تلاش می‌کنید تا از سایت‌های دیگر، لینک‌های معتبر دریافت کنید. این لینک‌ها با اهداف مختلفی مانند ورودی گرفتن، اعتبار گرفتن برای کسب‌وکار و… انجام می‌شود. در حقیقت، زمانی‌که یک سایت معتبر به سایت شما لینک می‌دهد، یک سیگنال برای گوگل است که به او می‌گوید این سایت اعتبار شما را تاحدودی تضمین کرده و به شما رای داده است. بنابراین، موتور جستجوی گوگل به محبوبیت صفحه‌ی سایت‌تان پی می‌برد و می‌تواند محتوای باکیفیت‌تری در اختیار کاربران‌تان قرار دهد.

اگر شما امتیاز و سابقه خوبی در این نوع سایت‌ها داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی از آن‌ها بک لینک بگیرید. یکی دیگر از ابزارهای مهم برای آنالیز لینک رقبا است که دردو نسخه پولی و رایگان ارائه میشود. این ابزار بسیار دقیق و کاربردی بوده و برای آنالیز رپورتاژ آگهی رقبا یکی از بهترین ابزارها است که در لینک سازی خارجی از آن استفاده میشود. اگر شما از سایت با تگ فالو لینک بگیرید، متناسب با اعتبار صفحه، اعتباری به صفحه سایت شما منتقل میشود و برای بهبود رتبه  صفحه بسیار مفید است. در واقع فالو لینک به موتورهای جستجو اجازه میدهد که محتوای لینک را دنبال کنند.

  • در این بخش لیستی از نکات حرفه ای لینک بیلدینگ را که در طی سالیان گذشته متوجه آن‌­ها شده‌ام را با شما به اشتراک خواهم گذاشت.
  • شما با کمک این ابزار می توانید تعداد کل بک لینک ها تعداد کل حوزه های ارجاع کلمات کلیدی ارگانیک و… را از طریق این ابزار بررسی کنید.
  • بنابراین لینک سازی خارجی همچنان یکی از مهمترین اولویت های سئو است.
  • اگر می‌خواهید اصول برندینگ را از زبان دیوید آکر بشنوید، این مقاله برای شماست.
  • یک لینک dofollow سیگنال های pagerank را ارسال می کند ولی nofollow این کار را انجام نمی دهد.

این تکنیک عمدتا با هدف افزایش اعتبار در بازار، بالارفتن فروش محصول یا خدمات یا حتی افزایش گفتگوها درباره‌ی برند انجام می‌شود. فردی را انتخاب کنید که هدفش با شما در یک راستا باشد و مخاطبان هدفش همان‌هایی باشند که شما انتظار دارید. اگر شما یک کسب‌وکار با بازار محلی دارید، سئو محلی همان چیزی است که باید انجام دهید. در سئو محلی، مخاطبان هدف‌تان کاربران نزدیکِ دفتر یا فروشگا‌ه‌تان هستند.

در این روش شما مقاله‌ای را آماده می‌کنید که در متن آن چند لینک به سایت خودتان ایجاد کرده‌اید و آن مقاله را با پرداخت هزینه به یک سایت دیگر برای انتشار می‌سپارید. گاهی هم ممکن است سایت‌های دیگر بدون هماهنگی با شما لینک‌هایی به صفحات شما ایجاد کنند. در صورتی که سایت‌ها اسپم نباشند و موضوع آن‌ها با موضوعات شما مرتبط باشد از نظر سئو هیچ ضرری ندارد.

اگر قصد یادگیری اصولی لینک سازی خارجی در سال 2023 به بعد را دارید این کارگاه برای شما مناسب است اما اگر چیز خاصی از سئو نمی دانید حتما در دوره آموزش سئو شرکت کنید. بسیاری از حوزه‌های کسب‌وکار، دارای دایرکتوری هستند که با درج اطلاعات خود در آن می‌توانید به سایت خود لینک بدهید و کاربران هدف خود را جذب کنید. دایرکتوری‌ها، سایت‌هایی هستند که اطلاعات کسب‌وکارهای مختلف را یک جا جمع می‌کنند و به کسانی که به دنبال آن هستند ارائه می‌دهند.

سئو چیست و چطور با بهبود سئو رتبه بهتری در گوگل بگیریم

شما باید به دنبال پربازدیدترین و پرترافیک‌ترین سایت در حوزه تخصصی فعالیتتان باشید. در روش انتشار پست مهمان درواقع شما همان عمل رپورتاژ را انجام می‌دهید با این تفاوت که هزینه‌ای برای آن پرداخت نمی‌کنید. چند سایت و وبلاگ که اجازه‌ی انتشار محتوا به صورت رایگان را به کاربران می‌دهند شناسایی و محتوای خود را درج کنید. هنگام ایجاد لینک خارجی در نظر گرفتن چندین فاکتور بسیار حیاتی می باشد که به شما در بهینه سازی موتور جستجو و رتبه بندی صفحه نتیجه کمک می کند. این لینک های خارجی یا بک لینک ها از نظر حجم، کیفیت و ارتباط با توجه به اینکه چگونه از رتبه بندی صفحه شما پشتیبانی می کنند، اندازه گیری می شوند. همچنین یک لینک خروجی هم، یک پیوند خارجی می باشد زیرا از دامنه شما در خارج به دامنه دیگری اشاره می کند.

موتورهای جستجو نیز به همین ترتیب از لینک سازی خارجی برای سنجش اعتبار محتوایی که به آن لینک داده شده استفاده می‌کنند. فکر می‌کنیم با این توضیحات به‌خوبی متوجه مفهوم لینک سازی خارجی شده باشید. در ادامه انواع لینک سازی خارجی را به شما معرفی می‌کنیم و سپس اصول لینک سازی خارجی و کاربرد آن در SEO را بررسی می‌کنیم. سئو خارجی یا Off-page SEO یکی از خدمات مهم و پایه‌ای در حوزه سئو است. با استفاده از خدمات سئو خارجی، می‌توانید به بهبود رتبه سایت خود در نتایج موتورهای جستجویی مانند گوگل برسید. با این خدمات حرفه‌ای و قدرتمند، می‌توانید وب‌سایت خود را در صفحه اول نتایج موتورهای جستجویی قرار داده و اعتبار برند و سایت خود را بالا ببرید.

لینک سازی خارجی و سئو داخلی حرفه ای سایت ، مشاوره در چینش سایت به بهترین سبک ممکن و بررسی صفحات شما تخصص ماست. شما با اشتراک‌گذاری منظم محتوای خود در رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید ترافیک را از منابع مختلف جذب کنید. این تنوع می‌تواند موتورهای جستجو را متقاعد کند که سایت شما برای کاربرانی از سراسر وب ارزشمند است. PBN یک استراتژی قدرتمند؛ اما بسیار خطرناک برای لینک سازی خارجی است که می‌تواند باعث رشد رتبه سئو سایت شما شود.

با این وجود، هنوز هم یکی از ابزارهای خوب و ارزان قیمت برای معرفی کسب‌وکارتان هستند. و در آن با تولید محتوای متنی، ویدئویی، تصویری، اینفوگرافی و… هم سطح اطلاعات کاربران را افزایش دهید و هم آن‌ها را با محصول و خدمات‌تان آشنا کنید. شبکه های اجتماعی به روش های زیادی به شکل مستقیم و غیر مستقیم روی سئو خارجی سایت و سپس روی سئو کلی سایت، تاثیر بسیار مهم و حیاتی خواهند داشت. امروزه یکی از مهم ترین دلایلی که سایت های قدیمی تر، جای خود را به سایت های جدید تر می دهند این است که سایت های جدید، روی شبکه های اجتماعی به صورت جدی تری کار می کنند. پست مهمان یک متد و روشی است که توسط بلاگ نویسان و افراد متخصص در بازاریابی اینترنتی به منظور افزایش ترافیک سایت استفاده می شود. لینک‌سازی یا گرفتن بک لینک قلب سئو خارجی Off-Site SEO محسوب می‌شود.

بیشتر هزینه این قسمت مربوط به خرید و گرفتن بک لینک و انتشار رپورتاژ آگهی است که هر سایت منتشرکننده و لینک دهنده تعرفه‌های ثابت و مشخصی دارد. همچنین صاحبان سایت و وب‌مستران می‌توانند برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه برای سئو خارجی، با پلتفرم‌های این حوزه همکاری کنند. یکی از پلتفرم‌های حاضر در این صنعت که به نوعی مقرون‌به‌صرفه‌ترین پلتفرم انتشار و خرید رپورتاژ آگهی است، پلتفرم تریبون است. تریبون به واسطه همکاری با بسیاری از سایت‌های پربازدید و خبری و معتبر، پکیج‌های تخفیفی مختلفی برای مشتریان درنظر گرفته است. وبسایت شما باید مرکز اطلاعات کسب و کار شما باشد، اما سایر پلتفرم‌های دیجیتالی خود را فراموش نکنید.

با ما همراه باشید تا با اصول و قواعد تهیه استراتژی لینک سازی آشنا شوید. سئوی خارجی یا Off Page SEO به کلیه اقدامات و استراتژی های بهینه سازی وب سایت گفته می شود که خارج از وبسایت انجام می شود و به افزایش اعتبار، ارتباطات و لینکسازی خارجی به وب سایت کمک می کند. در واقع این مفهوم در مورد بهبود رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو از طریق فعالیت های خارجی می باشد. در این مقاله همراه با پویان توسعه باشید تا تمامی آن چیزی که نیاز دارید تا سئو خارجی را به خوبی درک کنید را به شما ارائه دهیم.

با ایجاد محتوای ارزشمند و ایجاد روابط با سایر وب‌سایت‌ها، مشاغل و صاحبان وب‌سایت‌ها می‌توانند استراتژی لینک سازی خارجی خود را بهبود بخشند و اعتبار و شهرت آنلاین خود را افزایش دهند. لینک سازی خارجی (External Link) فرآیندی است که در مسیر بهبود سئوی خارجی انجام می‌شود و یکی از اصلی‌ترین بخش‌های خدمات سئو است. ایجاد اعتبار برای یک سایت از طریق دریافت لینک از وب‌سایت‌های دیگر را لینکسازی خارجی می‌نامند.

  • همانطور که قبلا صحبت کردیم بک لینک ها از دید گوگل نشان دهنده کیفیت و ارزشمند بودن سایت هستند و این مهم است که سایت شما از سایت های مرتبط در کلمات مرتبط لینک
    بگیرد.
  • آیا صفحه‌ای که از آن به شما لینک داده می‌شود خودش دارای رتبه خوبی است؟ اگر اینطور است این لینک تاثیر زیادی بر رتبه سایت شما خواهد گذاشت.
  • اگر سایت شما در حوزه آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند، نباید در سایت‌هایی که درباره آموزش مطالب درسی مطلب تولید می‌کنند از شما نامی برده شود.
  • به عبارت ساده تر، اگر وب سایتی به وب سایت شما لینک می دهد، به عنوان لینک یا پیوند خارجی شناخته می شود.
  • آدرس صفحه‌ی مورد نظر را کپی کنید و سپس انکر تکستی که از قبل نوشته‌اید را با درگِ (ِDrag) موس انتخاب و در نهایت آدرس را روی آن پیست (Paste) کنید.

مردم باید شما را ببینند تا متوجه تمایز شما با دیگر کسب و کار ها شوند. پس برای برندسازی حرفه ای و شانس بیشتر فروش کالا و خدماتتان بهتر است صریح باشید و هر آنچه که هستید را به کاربرانتان نمایش دهید تا هیچ جای ابهامی برای آن ها باقی نماند. رپورتاژ آگهی، فروم، کامنت، پست مهمان، نویسندگی در بلاگ‌های خارجی، نویسندگی در سایت‌های ویکی، شبکه‌های اجتماعی، آنالیز رقبا، استفاده از سایت‌های خارجی، استفاده از منابع معتبر. تولید محتوای قوی، محتوای معتبر، استفاده از رپورتاژ آگهی، بررسی رقبا، ایجاد وبلاگ، استفاده از فروم، استفاده از کتاب الکترونیک و استفاده از شبکه‌های اجتماعی.

وقتی از سئو خارجی یا Off-page SEO حرف می‌زنیم، منظورمان تلاش و تمرکز بر روی وضعیت محتوا و سایت ما از نگاه دیگران است؛ یعنی جاهایی که معمولاً اختیار و کنترل کامل روی آن‌ها نداریم. در صورتیکه هر بخش از این 25 فاکتور سئو بک لینک را کامل متوجه نشدید میتوانید در بخش نظرات سوالات خود را مطرح نمایید تا بتوانیم بهتر راهنماییتان بکنیم. لینک از یک سایت مهم و پربازدید ممکن است بیشتر از چندین لینک از سایت‌های کوچک‌تر ارزش داشته باشد.

بنابراین، همواره بهتر است از راهکارهای سئو و تبلیغاتی متعارف و اصولی استفاده کنید.اگر سوال بیشتری دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، با خوشحالی پاسخگو خواهیم بود. بهترین پلن های لینک سازی را برای شما جمع آوری کرده ایم ، شبکه خبری و ربات های اتوماتیک به کمک هوش مصنوعی فرآیند سئو را برای شما راحت تر از همیشه کرده اند . برای مشاوره و بررسی رایگان سایت خودتون با ما در تلگرام یا از طریق تماس در ارتباط باشید . سفارش بک لینک های معتبر از همیشه برای شما راحت تر و ارزان تر شده است. بسیاری از حوزه‌ها، دارای فروم‌ها و انجمن‌های آنلاینی هستند که به صورت تخصصی روی یک حوزه تمرکز می‌کنند.

  • لینک سازی خارجی جنبه مهمی از سئو محسوب می‌شود و به همین دلیل اصول لینک سازی مختلفی وجود دارد که باید هنگام افدام برای دریافت لینک به آن‌ها توجه داشته باشید.
  • و به این خاطر که این صفحه بسیاری لینک دریافت کرده است، در ۳ رتبه اول کلمه کلیدی «تکینک‌های سئو» قرار دارد.
  • بعضی سایت‌ها بدون اینکه نظرات کاربران را بررسی کنند آن را منتشر می‌کنند.

با انتخاب انکرتکست مناسب، صفحات فرود و شبکه‌سازی با وب‌سایت‌های مرتبط و معتبر و بررسی بک لینک سایت می‌توانید لینک‌های خارجی بهتری ایجاد کنید. گوگل، PageRank را در سال 1998 معرفی کرد، سیستمی که بر اساس تعداد و کیفیت لینک‌هایی که به یک صفحه هدایت می‌شد، مقداری را به آن صفحه اختصاص می‌داد. این سیستم نحوه رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها را در موتورهای جستجو متحول کرد، زیرا تأکید زیادی بر لینک‌های خارجی داشت. وب‌سایت‌هایی که لینک‌های خارجی باکیفیت‌تری دریافت کرده بودند، معتبرتر بودند و به احتمال زیاد در نتایج جستجو رتبه بسیار خوبی داشتند. در فرایند لینک سازی خارجی وب‌سایت، همواره به طبیعی بودن تمامی کارها و لینک‌سازی‌ها دقت کنید.

چون این سایت‌ها فقط برای لینک‌دهی ساخته شده‌اند، بنابراین لینک‌های تمام عیاری را گردآوری می‌کنند. اگر لینک شما برخلاف راهنمای وبمستری گوگل باشد احتمالا این لینک سازی کلاه سیاه است. یک راهنما در مورد لینک سازی1 بدون بخشی در مورد سئوی کلاه سیاه 2 هرگز کامل نیست. وقتی که به اطلاعات شما لینک می‌دهند در واقع در حال لینک‌دهی به سایت شما هستند. و بخش جالب ماجرا این جاست که حتی در سال 2021 نیز من هنوز ماهانه تعدادی لینک از این محتوا دریافت می‌کنم و این قدرت تولید محتوای بصری است. مطمئناً تعدادی از این لینک‌ها حتی اگر من محتوا را صورت متن منتشر می‌کردم باز هم ایجاد می‌شدند.

بسیاری از متخصصین سئو، سئو خارجی را مهم‌تر از سئو داخلی می‌دانند. با این وجود، ما همچنان معتقدیم که هم سئو داخلی و هم سئو خارجی برای ارتقا رتبه‌ی سایت شما ضروری است. در این مقاله و در ادامه قرار است تا درباره یکی از انواع لینک سازی، یعنی لینک سازی خارجی نکاتی را بیان کنیم.

مزرعه لینک زمانی ایجاد می‌شود که چند سایت با هم توافق کنند که به هم بک لینک بدهند. هم‌چنین اگر یک نفر چندین سایت را فقط با هدف لینک سازی خارجی ایجاد کند در واقع یک لینک فارم ایجاد کرده‌است. فرض کنید در یک کلاس آموزش کامپیوتر به استادتان می‌گویید که قصد خرید یک کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ را دارید. استادتان فردی را به شما معرفی می‌کند و می‌گوید هم قیمت‌گذاری منصفانه دارد و هم به‌خوبی می‌تواند شما را راهنمایی کند.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما