سازمان جهانی بهداشت از مقامات جمهوری دموکراتیک کنگو حمایت می کند، زیرا ابولا در شرق ناآرام ظهور می کند |

این پرونده مربوط به یک زن 46 ساله است که در 15 اوت در شهر بنی جان باخت. او در ابتدا برای سایر بیماری ها در بیمارستان ارجاعی بنی تحت مراقبت قرار گرفته بود، اما پس از آن علائمی مطابق با ابولا نشان داد.

نمونه های ویروس از بیمار گرفته شد و تشخیص توسط دو شعبه موسسه ملی تحقیقات زیست پزشکی کشور واقع در بنی و گوما مرکز استان تایید شد.

دلیل نگرانی

تجزیه و تحلیل نشان داد که این مورد بود از نظر ژنتیکی با شیوع ابولا در سال های 2018-2020 مرتبط است در استان های کیوو و ایتوری شمالی، طولانی ترین و بزرگ ترین استان های کشور.

او گفت: «رشدهای مجدد ابولا هستند با فرکانس بیشتری رخ می دهد در جمهوری دموکراتیک کنگو که نگران کننده است. با این حال، مقامات بهداشتی در شمال کیوو با موفقیت چندین شعله ابولا را متوقف کرد دکتر Matshidiso Moeti، مدیر منطقه‌ای WHO برای آفریقا، گفت: و استفاده از این تخصص بدون شک این مورد را به سرعت تحت کنترل خواهد گرفت.

کارکنان آژانس سازمان ملل متحد و مقامات بهداشتی کنگو در حال تلاش برای جلوگیری از شیوع این بیماری هستند.

حفاظت از جان ها

آنها 160 مخاطب را شناسایی کرده اند که سلامت آنها به دقت تحت نظارت است، در حالی که تحقیقات برای تعیین وضعیت واکسیناسیون مورد تایید شده ادامه دارد.

در حال حاضر 1000 دوز واکسن rVSV-ZEBOV ابولا در انبار کشور موجود است و 200 دوز این واکسن به بنی ارسال می شود.

WHO گفت که “واکسیناسیون حلقه ای” – جایی که مخاطبین و همچنین مخاطبین برای جلوگیری از انتشار ویروس و محافظت از زندگی واکسینه می شوند – انتظار می رود به زودی آغاز شود.

آخرین شعله ور شدن ابولا در منطقه بهداشتی بنی در حدود دو ماه کنترل شد و در 16 دسامبر 2021 به پایان رسید. به طور کلی، 11 مورد ثبت شد – هشت مورد تایید شده و سه مورد احتمالی – از جمله شش مورد مرگ.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما