شش دلیل پایدار برای جلوگیری از ارز دیجیتال

مبتدیان فناوری نقطه به نقطه توضیح داده خواهند شد که چگونه می توانند از پیشرفته ترین روندهای رمزنگاری برای کسب سودهای جدی در کل سال استفاده کنند. برای مثال، سکه‌های طلای رومی و بعداً بیزانسی و ایرانی در سراسر جاده ابریشم استفاده می‌شد. سکه های نقره اسپانیایی و اتریشی وسیله مبادله رایج در عصر بادبان بودند. جایزه: ویفر و سکه طلای جامد به ارزش حدود 50000 دلار. در نوامبر 2011، Hub Culture در دسترس بودن الماس، شراب درجه سرمایه گذاری و Ven Gold را اعلام کرد، یک محصول طلای خرده فروشی که در 1 اونس به فروش می رسد. واحد 22 عیار. این شرکت همچنین ادعا می کند که به عنوان بخشی از این سبد شامل معاملات آتی کربن است که حدود 7٪ تخمین زده می شود، Ven سازگار با محیط زیست است. با این حال، این سادگی بخشی از مشکل است، زیرا بدافزار سخت‌افزار را بی‌وقفه به سمت استخراج سوق می‌دهد تا زمانی که باتری گوشی تمام شود یا بیش از حد داغ شود. مارک راجرز، محقق امنیت اصلی Lookout، توضیح می‌دهد: «به منظور کنترل نرخ ضرب سکه‌های دیجیتال جدید، نرم‌افزاری که ارز را اجرا می‌کند، نرخ سختی تعیین می‌کند که میزان قدرت پردازشی را که باید برای این کار صرف کنید، تعیین می‌کند. بلاک چین را حل کنید و سکه های جدید دریافت کنید. دشواری بیت کوین در حال حاضر آنقدر سخت است که آزمایش اخیر ماینینگ با استفاده از 600 سرور چهار هسته ای تنها قادر به تولید سکه های 0.4 بیتی بود.

از لیست لینک شده بالا، اگر پردازنده گرافیکی ATI Radeon HD 7990 را مقایسه کنیم، این مدل 555 وات برق مصرف می کند و 1200 مگاهش بر ثانیه کار می کند. این یکی از سریع‌ترین و بزرگ‌ترین تغییرات در تاریخ پروتکل بیت‌کوین است و نشان‌دهنده رشد تصاعدی مستمر نه تنها در سختی محاسبات اثبات کار، بلکه در قدرت محاسباتی است که در تولید ارز اعمال می‌شود. سپس به آن می گویند، کریپتوکارنسی بزرگترین شکل سرمایه گذاری با ریسک بالا و همچنین بزرگترین روش زیان است. اتریوم نشان دهنده نوع دیگری از ارزهای دیجیتال است: به عنوان یک شبکه ارز دیجیتال عمل می کند و همراه با ارز دیجیتال بومی خود، اتر، یک محیط رمزنگاری قابل برنامه ریزی را برای توسعه دهندگان ارائه می دهد.

آداب Digital Currency

MintChip همان نوع تراکنش‌های کم‌هزینه‌ای را که معمولاً از پول نقد استفاده می‌کنید، فعال می‌کند. مخارجی که برای این نوع امتیازها واجد شرایط است می تواند شامل نقل و انتقالات موجودی، وام های روز پرداخت یا پیش پرداخت نقدی باشد. این مسابقه چهار ماهه شامل 500 توسعه‌دهنده است که برنامه‌هایی خواهند ساخت که می‌توانند ارزش MintChip را نشان دهند. از طرف دیگر، تراکنش بیت‌کوین را می‌توان با یک «تکان» ساده بیت‌تگ فعال کرد، تا یک کد QR بیت‌کوین را بر روی صفحه نمایش OLED نمایش داده و با استفاده از برنامه‌های استاندارد مانند BlockChain توسط گوشی هوشمند کاربر اسکن شود.

یک حد بالایی برای تعداد قابل استخراج وجود دارد. فکر می کنم حق با من است که بگویم در حال حاضر تقریباً نیمی از راه را داریم. تعدادی از بانک های مرکزی سیاست نرخ بهره منفی (NIRP) را به ویژه در منطقه یورو، دانمارک، سوئد، ژاپن و سوئیس اجرا کرده اند. این پس از افزایش شدید تعداد کل هش در ثانیه در شبکه بیت کوین رخ داده است. از آنجایی که پردازنده‌های گرافیکی درجه یک (واحد پردازش گرافیکی / کارت گرافیک) برای محاسبه هش کمتر بهینه شده‌اند و انرژی زیادی در این فرآیند مصرف می‌کنند، که باعث قبض‌های برق قابل‌توجهی می‌شود، نسل جدید استخراج‌کننده بیت‌کوین در حال تغییر به ASIC (مدار مجتمع ویژه برنامه‌ها) است. ) و احتمالاً سخت افزار مشابه. بیت کوین ها واحدهای ارز دیجیتال هستند که از طریق شبکه پرداخت بیت کوین بدون تابعیت و جهانی منتقل می شوند. بیت کوین که برای اولین بار توسط یک توسعه دهنده (یا توسعه دهندگان) با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو در مقاله ای توصیف شد، یک ارز دیجیتال، پروتکل و نرم افزاری است که امکان پرداخت در سراسر جهان از طریق اینترنت را فراهم می کند. بیت کوین، بر خلاف ارز سنتی، توسط کاربرانش تامین می شود و قدرت مرکزی ندارد. چاند معتقد است که رنسانس اقتصادی کلیولند یک پلتفرم استقبال کننده برای فناوری های نوظهور مانند بیت کوین است و معتقد است که مشارکت های CoinNEO به تقویت موقعیت کلیولند به عنوان یک رهبر جهانی در نوآوری فناوری کمک می کند.

این Digital Currency نگاهی به and you may مبارزات خود را ببینید. به معنای واقعی

بیت کوین بلوار ایالات متحده توسط CoinNEO، یک شرکت مشاوره بیت کوین که توسط ساکن کلیولند هایتس، نیکیل چاند، تأسیس شده است، ارائه می شود. پس از 1 می، بلوار بیت کوین ایالات متحده مقصدی برای تجارت و جامعه بیت کوین خواهد بود. لی رود با نام تجاری بیت کوین بلوار ایالات متحده به بلوار بیت کوین NL (لاهه، هلند) به عنوان یک مقصد جهانی برای تجارت و جامعه بیت کوین می پیوندد. مشاغل خدمات گرا که بیت کوین را می پذیرند عبارتند از Monroe Constructs و CoinNEO. CoinNEO واقع در کلیولند هایتس، با سازمان هایی برای کشف فرصت های بیت کوین همکاری می کند. در آوریل 2011 Hub Culture اولین تجارت اعتباری با قیمت جبران کربن را در Ven، بین American Carbon Registry (ACR)، ثبت کربن که توسط Winrock International اداره می شود، و Mata no Peito، یک ائتلاف زیست محیطی که شامل ACR و Hub Culture به عنوان شرکا است، اعلام کرد. Hub Culture در 4 ژوئیه 2007 Ven را راه‌اندازی کرد. در سال 2009، وال استریت ژورنال این ارز را به دلار آمریکا توصیف کرد و توسط کاربران Hub Culture برای تجارت کالاها، خدمات و دانش استفاده می‌شود.

کاری که می توانید در مورد Digital Currency انجام دهید که در ده دقیقه آینده شروع می شود

این ارز که هفته گذشته به صورت آنلاین راه اندازی شد، از بیت کوین، یک ارز موفق فقط آنلاین، الگوبرداری شد، اگرچه کارشناسان حدس می زنند که کوینی یک فریب است. همانطور که سایت آماده عمومی شدن بود، دو اتفاق افتاد که سایت نتوانست دوام بیاورد: حباب دات کام ظاهر شد و Napster راه اندازی شد. با شروع کاهش تورم حباب دات کام در مارس 2000، سهام InfoSpace نیز کاهش یافت و تا جولای 2001 به 1.56 دلار کاهش یافت. پس از یک سری شکایت علیه بنیانگذار InfoSpace، ناوین جین و شرکتش به دلیل گمراه کردن حسابداری و سایر روش های مشکوک، جین بعداً Intelius را که به راحتی در آن طرف خیابان InfoSpace قرار داشت، تأسیس کرد. Digital Currency Group شرکت مادر چندین نام بزرگ در فضای کریپتو است. ما به شدت یک شرکت داده هستیم. استیبل کوین های صادر شده خصوصی و CBDC ها تناقض نیستند، بلکه با طراحی مکمل هستند. هر دو نیازمند شبکه های مالی قابل اعتماد، ایمن و منطبق با مقررات برای پشتیبانی از دارایی های درآمد از ارز دیجیتال دیجیتال هستند. پذیرش تراکنش‌های جایگزین و گسترده‌تر استیبل‌کوین‌های تنظیم‌نشده می‌تواند ریسک مالی را در شرکت‌های فناوری غیربانکی غیرقانونی متمرکز کند و در نهایت ثبات پولی و مالی را تحت تأثیر قرار دهد.

پنهان معمای پشت Digital Currency

چیزهای زیادی از جمله ثبات مالی جهانی و کنترل اطلاعات در خطر است. از طریق کارت‌های SD کار می‌کند، اما هیچ اطلاعات شخصی یا داده‌های حساب بانکی مرتبط با آن نخواهد داشت (به طوری که آنها می‌گویند). زمانی که آنها سرمایه گذاران را تشویق به خرید کردند و قیمت را بالا بردند، کلاهبرداران سهام خود را می فروشند و ارزش ارز کاهش می یابد. بنابراین، مشتری فوراً می داند که کالا چقدر ارزش دارد، در حالی که اگر ارزش بیت کوین تغییر کند، خرده فروش متحمل ضرر مالی نمی شود. بلوار بیت کوین ایالات متحده از 1 می 2014 با شروع ساعات کاری عادی هر کسب و کار شروع می شود. بلوار بیت کوین ایالات متحده قبلاً توجه نشریات بین المللی را به خود جلب کرده است، تا حدی به دلیل ارتباط آن با Bitcoin Boulevard NL.

شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد تا کردن کاغذ در اروپا در حدود سال 700 پس از میلاد ظاهر شد، حداقل تا حدی به لطف جاده معروف ابریشم، شبکه ای از مسیرهای تجاری که چین را با بیشتر اروپا و آسیا مرتبط می کرد. اگر بیت کوین را به این دلیل زیر سوال می برید که برق مصرف می کند، باید سوالاتی مانند این نیز بپرسید: آیا بیت کوین با آزاد کردن تجارت باعث رشد اقتصادی می شود؟مانند TIME در فیس بوک برای اخبار فوری و رویدادهای جاری از سراسر جهان!

در حالی که فیس بوک مورد قبلی را اعلام نکرده است، چند شرکت متمرکز بر رمزنگاری را در اولین فعالیت خود در انجمن لیبرا، سازمان غیرانتفاعی سوئیسی که شبکه و ذخایر لیبرا را مدیریت خواهد کرد، شامل شد. برای رفع کمبود ارز، دولت به ذخایر کافی بین المللی نیاز دارد. نقل و انتقالات بین المللی ارزان تر بیت کوین کاملا غیر متمرکز است، به این معنی که توسط یک موسسه بانکی نگهداری یا مدیریت نمی شود. یک ناظر مالی اروپایی روز جمعه در مورد خطرات مرتبط با ارزهای اینترنتی غیرقانونی مانند بیت کوین هشدار جدی صادر خواهد کرد.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما