عطایی: پیکان یا نیان برای ما فرقی نمیکند!

کد خبر : 1871940 |
03 اسفند 1401 ساعت 20:46 |
4.3K بازدید |

2
دیدگاه

سرمربی لبنیات هراز آمل گفت: بازی بسیار نزدیک و پایاپایی بود و دو تیم خیلی خوب تلاش کردند.

عطایی: پیکان یا نیان برای ما فرقی نمیکند!

به گزارش “ورزش سه”، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان امروز با برگزاری دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال به پایان رسید.

در دومین مسابقه تیم‌های فولاد سیر ایرانیان و لبینات هراز آمل به مصاف دو تیم رفتند و شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز سه بر صفر به پیروزی رسیدند و به عنوان دومین تیم به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند.

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل در ارزیابی این مسابقه گفت: بازی بسیار سختی در مقابل سیرجان داشتیم و پیش‌بینی این بازی سخت را ساخته بود. بازیکنان به درستی این موضوع را فهمیدند و با تمام قوا و اشتباه در مقابل این تیم بازی کردند.

بهروز عطایی مشخص کرد: تیم قدرتمند و با کیفیت سیرجان را در شرایط خوبی شکست دادیم. بازی بسیار نزدیک و پایاپایی بود و دو تیم خیلی خوب تلاش کردند. هرازی‌ها گزارش‌تر و کم‌اشتباه‌تر بودند و موفق شدند تا حریف را شکست دهند تا مرحله نیمه‌نهایی شوند.

وی درباره دیدار مرحله نیمه‌نهایی گفت: بازی سخت و غیرقابل پیش‌بینی است، همه تیم‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. اما هنوز مشخص نیست که کدام تیم بازی می‌کند، اما فرق زیادی بین نیان و پیکان نیستند و بازی سختی مقابل یکی از آن‌ها در مرحله نیمه‌نهایی هستند.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما