غیر معمول اطلاعات درباره لینک سازی خارجی

چگونه پیوند هایی که به سایتمان داده شده است را مشاهده کنیم؟ این نوع از لینک ها را می توانید در فیس بوک ، شبکه های اجتماعی و پروفایل ها مشاهده کنید ، زیرا قرار نیست این وبسایت ها ارزشی به سایت شما منتقل کنند. اما هدف از سئو مگر کسب جایگاه و رتبه بهتر نیست؟ 1) تابلو ورقه طلا : تابلو ورق طلا منظور این نیست که تمام تابلو از ورقههای طلا شکل گرفته است بلکه منظور این است بخشی از تابلو که معمولاً سطح آن است ورقه طلایی کار شده است که اتفاقاً هزینه چندانی هم ندارد. Ultimate Guide بخشی از محتوا است که به عنوان بهترین ، جامع ترین منبع در مورد یک موضوع مشخص طراحی شده است. ردیابی ترافیک وبسایت: زمانی که رتبه و اعتبار سایت شما نسبت به سایر سایتها بالاتر است، وبسایتهایی با حجم ترافیک بسیار بالا به سایت شما لینکهایی را ارجاع میدهند، در واقع با دریافت بکلینک از سایتهای پرترافیک بخشی از ترافیک بالای آنها به سایت شما منتقل شده و به مراتب بازدید و رتبه سایت شما نیز افزایش مییابد. بنابراین شما می توانید از هرشرکتی لیست هزینه انجام سئو و لیست هزینه پشتیبانی سئو سایت را دریافت نمایید.

ریپورتاژ آگهی یکی از روشهای متداول است که در آن، سایتهای مختلف در ازای دریافت مبلغی مشخص، به سایت شما لینک میدهند. به عبارت دیگر لینک شما را از یک صفحه در یک سایت به صفحهای دیگر در همان سایت یا سایتی دیگر هدایت میکند. گوگل و بینگ دو موتور جست و جوی قدرتمندی هستند که سعی دارند وبسایت هایی را که لینک خریداری می کنند یا لینک می فروشند به شدت مجازات کنند. http://xseo.ir/link-building/ این حال اگر گوگل و بینگ متوجه شوند که پیوند سایت شما در ازای پرداخت پول ایجاد شده است ، رتبه سایت شما را به حدی کاهش می دهند که کاربر حتی به ان صفحه از نتایج گوگل هم نخواهد رفت. اما مشکلی که وجود دارد این است که موتور های جست و جو نمی توانند تشخیص دهند کدام پیوند ها در ازای پرداخت پول ایجاد شده اند. برخی از آنها در فروش لینک زیادهروی کرده و با دریافت پول از هر وب سایتی، هر مطلبی از آنها را درون وب سایتشان قرار میدهند و کلماتی را به وب سایت لینک میکنند. بک لینک ها از طریق ارتقای کلمات کلیدی شما در نتایج جستجو و کاربرانی که لینک سایت شما در سایتی که برای شما لینک زده شده میبینند و وارد سایت شما میشوند و از خدمات و محصولات سایت شما استفاده میکنند.

کافیست یک سرچ کوتاهی در اینترنت بزنید و عناوینی و سایتهایی که در حوزه خرید و فروش بک لینک فعالیت میکنند را کمی بررسی کنید. در نتیجه لازم است روی لینک هایی تمرکز کنید که کاربری را به سایت شما منتقل می کند و مهم تر از ان کاربر باید به محتوای ارزشمندی از سایت شما دست یابد و محتوا های شما برای او مفید باشد. اگر در لینک سازی از سایت های مرتبط با سایت خودتان پیوند بگیرید به احتمال زیاد کاربران روی پیوند ها کلیک خواهند کرد و محتوای شما برای آن ها مفید خواهد بود. این وبلاگها هم از نظر جذب بازدیدکننده برای وبسایت ، هم از نظر برندینگ و هم از نظر ساخت بک لینک برای شما مفید خواهند بود. خرید بک لینک غیر اصولی خطر پنالتی شدن وبسایتتان را افزایش میدهد، اما از سوی دیگر خرید بک لینک اصولی احتمال ارتقا رتبۀ سایت شما را نیز بالا میبرد. با این توضیحات، یکبار برای همیشه، مفهوم ۴ اصطلاح لینک داخلی، خارجی، ورودی و خروجی را یاد بگیرید. https://24lancer.ir/%da%86%d9%87%d8%a7%d8%b1-%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%a7%d9%84%d8%a8-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d9%86/ به یاد داشته باشید ، استراتژِی محتوای 10 برابر را به شما توضیح دادیم. روش های خرید بک لینک و تبادل لینک دقیقا همین موارد را شامل می شود که منجر به خراب شدن نمای لینک سازی شما می شود. Da᠎ta has  been created by G​SA C​onte​nt Gener᠎ator  Dem​ov᠎er​si᠎on​!

کمی قبل تر گفتیم در لینک سازی ، معیار هایی که رعایت می کنید را پروفایل یا نمای لینک سازی شما می گویند. چنین محتوایی که ارزش بالایی را دارد ، باعث می شود تا سایت های دگیر به عنوان یک منبع یا مرجع یادگیری ، به سایت شما لینک بدهند. ریپورتاژ آگهی به عنوان یک استراتژی ساختار لینک بسیار بحث برانگیز و جذاب است. این عامل شما را به سمت چیزی که میخواهید هدایت میکند و میتواند پل ارتباطی شما با سایتها باشد که به عنوان بک لینک شناخته میشود. با این توصیفات، پیشنهاد میکنم بدون پیشنهاد یک سئوکار به هیچ عنوان سراغ بک لینک های موقتی نروید. موتورهای جستجو حین ایندکس کردن و رتبهبندی یک وب سایت، کیفیت بک لینک ها را در نظر میگیرند. پروفایل بک لینک های شما ، ارزیابی است که از بک لینک های سایت شما توسط موتورهای جستجو انجام می شود. با انجام این کار تعداد بازدید از سایت افزایشیافته و در نتیجه سایت شما از نظر موتورهای جست و جوی گوگل قدرتمند به نظر میرسد. یکی از اشتباهات رایجی که در لینک سازی خارجی توسط برخی از سئوکار ها انجام می شود ، لینک سازی برای گوگل است به طوری که مخاطب هیچگاه روی آن کلیک نخواهد کرد.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما