فرارو | (ویدیو) خلاصه بازی نفت مسجدسلیمان ۰

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (سه شنبه) در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال . در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف نفت این شهر رفت و با تساوی بدون گل رفت.

شاگردان ریکاردو ساپینتو که با این تساوی هفت امتیازی شدند، فرصت صدرنشینی را از دست دادند تا در رده دوم جدول رده‌بندی باقی بمانند. شاگردان رضا مهاجری نیز با پنج امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفتند.

نیمه اول

دقیقه ۹: صالح حردانی با خطا روی حسین شنانی اولین کارت زرد بازی را به نام خود ثبت کرد.

۲۱: شنای بار دیگر نفوذ کرد و پس از عبور از یک بازیکن استقلال در موقعیتی مناسب برای ضربه زدن به توپش از دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: ضربه رضا دهقانی را حسینی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۸: پاس قطری حردانی به ابوالفضل جلالی و پاس زمینی این بازیکن به یامگا رسید و او می‌توانست دروازه نفت را باز کند ولی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳+۴۵: امیرحسین کریمی از نفت به دلیل اعتراض به داور کارت زرد جریمه شد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۹: بیرون از ضربه ایستگاهی سعید مهری به شکل خطرناکی از بالای نفتی‌ها به رفت.

دقیقه 54: دهقانی از جناح راست استقلال با ضربه زدن ضربه حسینی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۱: روزبه چشمی با خطا روی بازیکن نفت از پیام حیدری کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۲: مهدی قایدی در اولین حرکت جدید خود دفاع از نفت را به‌هم ریخت و اقدام به شوتزنی کرد که مدافعان توپ را دور کردند. در ادامه ضربه محمد محبی را دروازه‌بان نفت گرفت.

دقیقه 69: با توپ‌ربایی چشمی و توپی که به محبی رسید، این بازیکن می‌توانست موقعیت کند، اما تصمیم به ضربه زدن به نفت در نفت‌ها، آبی‌ها را گرفت.

دقیقه ۳+۹۰: سعید مهری با خطا روی خرم‌الحسینی با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۴+۹۰: ارسال توپ به محوطه جریمه نفت با ضربه سر سجاد شهباززاده همراه شد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸+۹۰: سروش صالحی‌پور مدیر تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل اعتراض نسبت به قضاوت پیام حیدری، با کارت قرمز داور روبه‌رو شد.

ترکیب نفت: سعید جلالی‌راد، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سامان نریمان جهان، حسین شنانی (۲+۹۰ – سیدمحمد خرم‌الحسینی)، پیمان رنجبری، رضا دهقانی (۷۲ – علی کیانی‌فر)، میلاد باقری، اسماعیل بابایی (۲+۹۰ – پیمان). بابایی) و امیرحسین کریمی (۷۵ – میثم نقی‌زاده).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی(۵۸ – مهدی قایدی)، سعید مهری، روزبه چشمی (۷۱ – امیرعلی صادقی)، مهدی مهدی‌پور (۵۸ – آرش رضاوند)، محمد محبی (۸۲ – سجاد شهباززاده) ، کوین یامگا و پیمان بابایی (۸۲ – آرمان رمضانی).

داور: پیام حیدری

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما