“متفاوت از آنچه از یک زمین گلف لس آنجلس انتظار دارید”

برای بیشتر زندگی کولین موریکاوا، باشگاه کانتری لس آنجلس یک راز بود.

این دوره که در سال 1921 توسط جورج سی. توماس جونیور طراحی شد و مسیر شمالی آن توسط معمار گیل هانس در سال 2010 بازسازی شد، برای بیشتر افراد ممنوع بود – حتی موریکاوا، پسر کالیفرنیای جنوبی و یکی از امیدوارترین گلف بازان آن.

اما با ورود به یو اس اوپن این هفته، او یکی از معدود افراد حرفه ای با تجربه معنادار در باشگاه است، که از سال 1940 میزبان رویداد PGA Tour نبوده و هرگز در کانون توجه یک تورنمنت بزرگ قرار نگرفته است. جدیدترین رقابت پرمخاطب آن جام واکر 2017 بود، یک رویداد تیمی آماتور که هر دو سال یک بار برگزار می شود. ایالات متحده در آن سال با تیمی شامل اسکاتی شفلر و موریکاوا، که اولین بار در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، در این دوره شرکت کرد، برنده شد.

موریکاوا در مصاحبه‌ای گفت: «طلب‌آور است – با آنچه از یک زمین گلف لس‌آنجلس انتظار دارید بسیار متفاوت است. “چمن ها بسیار متفاوت هستند. ساحل غربی به‌خاطر چمن‌های کیکویو و سبزی‌های بسیار چسبناک poa annua، سبزی‌های پر از دست‌انداز بعد از ظهر معروف است. این چیزی نیست که باشگاه کانتری لس آنجلس است.

در عوض، بازیکنان با یک زمین چمن برمودا مواجه خواهند شد، با چمن‌های خمیده روی سبزه‌هایی که موریکاوا به دلیل شیب‌ها و طرح‌هایشان شبیه به تورهای PGA می‌بیند. اوپن امسال شامل پنج حفره par-3 برای اولین بار از سال 1947 است، زمانی که لو ورشم سام اسنید را در پلی آف 18 سوراخه در باشگاه سنت لوئیس کانتری شکست داد.

موریکاوا آن را مشکل نمی بیند.

او گفت: «فقط به این دلیل که تمرکز زیادی روی par-3 در LACC وجود دارد، به این معنی نیست که این یک زمین گلف قهرمانی عالی نخواهد بود.

پنج سوراخ اول باشگاه چالش‌هایی را ایجاد می‌کند، اما در ذهن موریکاوا، تا شماره 6 است که این دوره پیشنهاد ترسناکی از ریسک و پاداش ارائه می‌کند. برای این میدان، به نظر می‌رسد که به‌نظر می‌رسد یک پر-4 کاملاً قابل رانندگی باشد، حتی با یک ضربه تیر کور.

اما اگر سبزها به همان اندازه وحشی هستند که انجمن گلف ایالات متحده امیدوار است، موفق باشید. موریکاوا گفت که عمق سبزه نیاز به کنترل کامل فاصله دارد. منطقه فرود ایده آل شاید پنج یارد قطر داشته باشد و یک پرش بد توپ را به سمت زمین ناهموار طولانی می فرستد.

او گفت: «فقط بگوییم 295، 300 یارد است. “از آن فاصله، هیچ کس آنقدر دقیق نیست که به هر درایو در قطر پنج یارد ضربه بزند.” درعوض، او گفت که انتظار دارد بازیکنان از فاصله‌ای بین 215 تا 240 یارد دراز بکشند و فضای کافی را برای آزمایش بازی‌های گوه‌ای خود در اختیار زمین بگذارند. (موریکاوا این هفته گفت که کادرش او را متقاعد کرده است که به جای دراز کشیدن به آن فکر کند.)

او گفت: «وقتی در ساعت شش ظاهر می‌شوید، به فکر پرنده‌ای خواهید بود. “اما به دلیل دشوار بودن استراتژی، شما افراد زیادی را خواهید دید.”

او گفت که شماره های 6 و 8 – یک سوراخ par-5 به اندازه 547 یارد – در لس آنجلس، می تواند مانند سوراخ های دوم و سوم در باشگاه ملی گلف آگوستا باشد، جایی که بازیکنان مشتاقانه به دنبال امتیازهای پایینی هستند که برای گرفتن آن وجود دارد.

او گفت: «شما می‌خواهید در سطح پایین‌تر از زمین خارج شوید، باید هوشمندانه بازی کنید و نمی‌توانید خیلی تهاجمی باشید.

تعداد کمی از حفره‌های نهم همتراز 3 هستند – آخرین بازی اوپن آمریکا که رتبه 3 را در شماره 9 داشت، نسخه 2017 در ارین هیلز در ویسکانسین بود – اما بازگشت به سمت باشگاه شامل یکی از موریکاوا است که موریکاوا “فریبنده” ارزیابی کرده است.

یک سنجاق پشتی ممکن است فقط 200 یارد دورتر باشد، اما موریکاوا هشدار داد که چالش از شیب سبز است.

او گفت: «با سبزه‌های سریع، اگر پشت سوراخ هستید، امیدوارید یک همتراز دو پوتینی داشته باشید. پرخاشگری بیش از حد می تواند به خوبی یک بازیکن و توپش را در پناهگاه فرود آورد و برای یک بوگی آماده شود.

موریکاوا گفت: “در بیشتر موارد، شما از وسط سبز قرار خواهید گرفت.” “شما قرار است چهار پارس را بردارید و بسیار بسیار خوشحال از آنجا بیرون بروید.”

از حواس پرتی، حداقل در یک روز صاف، خط افق لس آنجلس عبور کنید و با چاله سراشیبی روبرو شوید که طولانی ترین par-3 مسیر است. به لطف طول آن، موریکاوا تصور می کند که بین 200 تا 270 یارد بازی می کند.

موریکاوا، که پیش‌بینی می‌کند برخی از افراد در میدان شاهد 15 یارد کوتاه‌تر از فضای سبز فرود می‌آیند و در نهایت با 30 یا 30 یارد مواجه می‌شوند، گفت: «این مشکل خواهد بود، زیرا باید آن را در نقطه‌ی مناسب قرار دهید. شوت 40 قدمی.

او در مورد سوراخی گفت: “اگر آن را از دست بدهید، از بین خواهد رفت.” “اگر آن را درست از دست بدهید، از بین می رود.”

حتی اگر سوراخ به طور رسمی یک par-3 است، موریکاوا حداقل چند امتیاز بالا را به دلیل طول آن پیش بینی کرد.

وقتی موریکاوا یک حفره اساسی par-4 را در US Open تصور می کند، شماره 13 را به تصویر می کشد: «طولانی، سخت. شما یک اتو بلند خواهید داشت، جعبه سه راهی مایل ها از سبز دوازدهم فاصله دارد.»

خوب، شاید مایل ها نباشد، اما ممکن است پس از 12 سوراخ گلف قهرمانی احساس شود.

و تقریباً همه – ضربه‌زنان بلند، ضربه‌زنان کوتاه، بچه‌ها در این بین – باید تی خود را به سمت چپ نگه دارند.

موریکاوا با تشریح خطرات بیشتر میدان باز مدرن، گفت: “هنگامیان بلند که به درستی ضربه می زنند، شیب را به سمت ناهمواری درست پایین می آورند.” در لس آنجلس، چالش با راف مناسب این است که بازیکن را مجبور می‌کند تا با دید کمی عکس دوم بگیرد.

موریکاوا گفت که یک رانندگی ضعیف ممکن است به یک 5-وود نیاز داشته باشد.

او در آزمونی که زوایای زیادی در طول مسیر دارد، انتظار بالا و پایین‌های فراوانی دارد، و لگ پس از ضربه زدن.

او گفت: “این یک حفره بسیار طولانی است، اما درصد سبز در تنظیم وجود ندارد.”

تنها سوراخ par-5 در پشت نه، شماره 14 ابتدا از بازیکنان می خواهد که تصمیم بگیرند که آیا می خواهند سعی کنند پناهگاه مناسب آن را حمل کنند یا خیر. حتی با وجود مسافت‌هایی که حرفه‌ای‌ها از سه راهی خارج می‌شوند، تنها تعداد انگشت شماری وجود خواهند داشت که می‌توانند پناهگاه را حمل کنند و همچنین جرأت می‌کنند آن را امتحان کنند، زیرا می‌دانند که به مسافت 310 یاردی یا بیشتر نیاز دارند.

موریکاوا گفت که لبه زدن به سمت چپ، بازیکن را دورتر از حفره رها می‌کند – و “این ساده‌ترین layup نیست زیرا مسیرها بسیار باریک خواهند بود.” او گفت که گیر افتادن در ناهمواری برای شلیک سوم، می تواند به خصوص اگر یک سنجاق سمت راست برای روز در بازی باشد، به دلیل شیب سبز، می تواند دردسرساز شود.

«نه. موریکاوا گفت 14 به دقت زیادی نیاز دارد. با 14، اگر اهل ضربه زدن طولانی هستید، می توانید آن را دنبال کنید، آن را فشار دهید، یک شوت کوچک خوب داشته باشید و مرغک درست کنید.

چیزی وجود خواهد داشت که موریکاوا آن را به‌عنوان «بوگی‌های احمق» طبقه‌بندی می‌کند، زیرا حفره برابر 5 است، و به یک کشش چهار سوراخ پایان می‌دهد، جایی که او احساس می‌کند که اوپن برنده نمی‌شود، اما می‌تواند از دست برود.

او گفت: «فکر می‌کنم اگر در طول هفته از آن حفره‌ها خارج شوم، بسیار خوشحال خواهم شد.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما