منابع می گویند که Jana Partners نزدیک به 10٪ سهام در Freshpet دارد

یک سرمایه گذار فعال نزدیک به 10 درصد در Freshpet سهام دارد شرکت

FRPT -0.22٪

و بنا به گفته افراد آشنا، قصد دارد شرکت غذای حیوانات خانگی را وادار کند تا تغییراتی را برای افزایش قیمت سهام خود و کشف فروش انجام دهد.

Jana Partners LLC معتقد است Freshpet FRPT -0.22٪

مردم گفتند که می تواند یک هدف جذاب برای رقبای بزرگتر در این بخش باشد که در سال های اخیر اشتهای خود را برای معاملات نشان داده اند. همچنین از شرکت می‌خواهد تغییرات دیگری مانند بهبود عملیاتی و تخصیص سرمایه را در نظر بگیرد.

صندوق تامینی فعال، مدیر مالی سابق کرافت فودز، تیموتی مک‌لویش، و همچنین دایان دیتز، مدیر اجرایی شرکت تولید محصولات مراقبت از پوست رودان اند فیلدز، و مدیر اجرایی سابق جردن، جیمز لیلی، را برای کمک به این کمپین استخدام کرده است. مردم گفتند.

آنها گفتند که دو ورزشکار حرفه ای سابق – ستاره بسکتبال دواین وید و ستاره بیسبال سی سی ساباثیا – به عنوان مشاور ویژه خدمت می کنند.

Freshpet در بیانیه ای گفت: “در حالی که ما هنوز با JANA صحبت نکرده ایم، از سرمایه گذاران جدید در Freshpet استقبال می کنیم و مشتاقانه منتظر شنیدن دیدگاه های آنها هستیم.”

Freshpet در یخچال و فریزر غذاهای مرغوب حیوانات خانگی که با مخلوطی از گوشت، سبزیجات و میوه ها تهیه می شود، تخصص دارد. Freshpet مستقر در Secaucus، NJ، اخیراً با مشکل مواجه شده است. این شرکت هنگام اعلام درآمدهای سه ماهه دوم خود در ماه آگوست، دستورالعمل خود را به دلیل فشار تورم و مسائل مربوط به کنترل کیفیت تجدید نظر کرد. سهام آن تقریباً 80 درصد از بالاترین سطح خود در آوریل 2021 و حدود 60 درصد تا کنون از سال جاری تا چهارشنبه کاهش یافته است.

در اوج خود، Freshpet ارزش بازاری در حدود 8 میلیارد دلار داشت. اکنون کمتر از 2 میلیارد دلار است. پس از گزارش وال استریت ژورنال در مورد برنامه های جانا، سهام Freshpet 16 درصد افزایش یافت.

در اوایل این ماه، این شرکت در تلاش برای بهبود عملکرد خود چندین نقش اجرایی را تغییر داد و گفت که مدیر مالی آن استعفا داده است. مدیر عامل شرکت بیلی سیر در آن زمان گفت که رشد سریع شرکت در چند سال گذشته “مجموعه ای منحصر به فرد از فرصت ها و چالش ها” را ایجاد کرده است.

در سال‌های اخیر، تولیدکنندگان مواد غذایی از جمله نستله SA و جنرال میلز، به فروش غذای حیوانات خانگی به عنوان نقطه درخشانی اشاره کرده‌اند، زیرا مصرف‌کنندگان بیشتر برای عرضه‌های شیک‌تر هزینه می‌کنند. نستله از جمله مالک برند Purina است، در حالی که سبد سهام جنرال میلز شامل Blue Buffalo است، یک برند پریمیوم که در سال 2018 به قیمت حدود 8 میلیارد دلار خریداری کرد.

اخیراً مجموعه‌ای از سرمایه‌گذاری‌ها در این بخش انجام شده است، از جمله خرید Mars Inc. به یک تولیدکننده کوچک غذای تازه برای حیوانات خانگی در اوایل سال جاری. در ماه اوت، Colgate-Palmolive شرکت

گفت که در حال خرید سه کارخانه تولید غذای خشک حیوانات خانگی به قیمت 700 میلیون دلار برای حمایت از رشد کسب و کار تغذیه حیوانات خانگی هیل است..

Jana مستقر در نیویورک در سال 2001 توسط بری روزنشتاین تاسیس شد. این شرکت در سایر شرکت‌های مصرف‌کننده از جمله Whole Foods Market Inc. که به Amazon.com فروخته شده است، تحریک شده است شرکت

در سال 2017 و Pinnacle Foods به برندهای Conagra فروخته شد شرکت

در سال 2018. در سال 2014، آن را برای فروش PetSmart تحت فشار قرار داد. خرده‌فروش لوازم خانگی در سال بعد به کنسرسیومی از شرکت‌های سهام خصوصی فروخته شد.

اصلاحات و تقویت
دواین وید یک ستاره بسکتبال است. نسخه قبلی این مقاله به اشتباه گفته بود که نام کوچک او دواین است. (تصحیح در 22 سپتامبر)

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

در نسخه چاپی 23 سپتامبر 2022 با عنوان “فعال 10٪ سهام در Freshpet دارد” ظاهر شد.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما