میشل ایبانکس رئیس و مدیرعامل آپولو شد

این سازمان روز سه شنبه اعلام کرد، میشل ایبانکس، که اخیراً به عنوان رئیس Essence Communications، شرکت جهانی رسانه و ارتباطات اختصاص داده شده به زنان سیاه پوست، خدمت کرده است، رئیس و مدیر اجرایی بعدی تئاتر آپولو در هارلم خواهد بود.

ایبانکس روز دوشنبه در مصاحبه ای گفت: “من درک عمیقی از ارزش نهادهای فرهنگی و تأثیر عمیق آنها بر زندگی فردی و جامعه و تئاتر آپولو به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای فرهنگی کشور دارم.”

ایبانکس، 61 ساله، جایگزین رهبر دیرینه تئاتر، جونل پروکوپ، می شود که سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد تابستان امسال پس از 20 سال مدیریت سازمان هارلم، که از یک سازمان غیرانتفاعی در حال مبارزه به بزرگترین سازمان ارائه دهنده هنرهای نمایشی آفریقایی-آمریکایی است، کناره گیری کند. در کشور.

این انتصاب در زمان حساسی برای تئاتر صورت می‌گیرد که در حال پایان دادن به کمپین جمع‌آوری سرمایه 80 میلیون دلاری برای بازسازی کامل ساختمان 109 ساله‌اش است و ساخت آن سال آینده آغاز می‌شود و اولین برنامه‌های فرهنگی در فضای جدید آغاز می‌شود. برای بهار 2025 برنامه ریزی شده است. همراه با یک کافه لابی جدید و بار که برای عموم باز خواهد بود، برنامه ها شامل صندلی اضافه و ارتقا یافته، نورپردازی و سیستم های صوتی جدید و به روز رسانی در نمای بیرونی ساختمان است. سالن اصلی حداقل در بخشی از بازسازی بسته خواهد شد، اما برنامه در تئاترهای ویکتوریا ارائه خواهد شد و همچنین در آپولو ادامه خواهد داشت.

ایبانکس، که دارای مدرک لیسانس در رشته مالی از دانشگاه فلوریدا است، به مدت 18 سال رهبری Essence Communications را بر عهده داشت و به رشد شرکت به یک امتیاز جهانی کمک کرد که اکنون شامل Essence، مجله سبک زندگی برای زنان سیاه پوست می شود. Essence.com; و جشنواره اسنس، رویداد موسیقی زنده سالانه این برند که هر ساله صدها هزار نفر را به نیواورلئان می کشاند.

چارلز فیلیپس، رئیس هیئت مدیره تئاتر، گفت، تجربه او با جشنواره اسنس بود که به طور خاص یکی از اصلی ترین قرعه کشی های آپولو بود.

او روز دوشنبه در یک مصاحبه تلفنی گفت: «او به خوبی نوع محتوای هنری را که مردم با جشنواره اسنس به آن پاسخ می‌دهند، درک کرد. “در عین حال، او تجربه تجاری نیز دارد.”

او گفت که تمرکز او بر ادامه مشارکت‌های موجود آپولو با سازندگان و سازمان‌های اولیه در هارلم و کشور و گسترش آنها خواهد بود.

او گفت: «من می‌خواهم تا حد امکان به مخاطبان مختلف دسترسی پیدا کنم. “تأثیر هنر و موسیقی بر جامعه بی‌اندازه است، و ما به داستان‌های زیادی نیاز داریم که از هنرمندان نوظهور گفته شود.”

ایبانکس در ماه جولای سمت جدید خود را بر عهده خواهد گرفت.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما