نظرسنجی گجرات: کانتیلال امروتیا، MLA سابق BJP، که برای نجات قربانیان سقوط پل موربی به رودخانه پرید، بلیت شرکت در نظرسنجی داده شد | اخبار هند

دهلی نو: BJP که اولین لیست خود را از 160 نامزد برای انتخابات آتی مجمع گجرات در سال 2022 منتشر کرد، به حزب سابق MLA Kantilal Amrutiya که بنا به گزارش ها برای نجات قربانیان ریزش پل موربی به داخل رودخانه پرید، بلیط داده است. در حالی که کنتیلال امروتیا، 60 ساله، نامزد BJP از موربی شده است، نماینده MLA از کرسی بریجس مرجا کنار گذاشته شده است.

امروتیا در چندین ویدیوی ویروسی با پوشیدن لوله نجات و تلاش برای نجات افرادی که پس از شکستن کابل های پل صد ساله در 30 اکتبر به داخل رودخانه سقوط کرده بودند، دیده شد. به گفته شاهدان عینی، او “برای نجات جان ها به داخل رودخانه پرید”. حزب به خاطر اقدام متهورانه‌اش به او جایزه داد و «بلیت» شرکت در انتخابات آتی مجلس گجرات از حوزه انتخابیه موربی را به او داد.

BJP اوایل روز پنجشنبه اولین لیست خود را از 160 نامزد برای انتخابات دو مرحله ای مجلس 182 عضوی گجرات منتشر کرد که بوپندرا پاتل وزیر ارشد را از حوزه انتخابیه خود Ghatlodia برکنار کرد و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس نمایندگان را کنار گذاشت.

نام هاردیک پاتل، چهره آشوبگران پاتیدار در نظرسنجی های مجمع 2017 که بعداً کنگره را ترک کرد تا به BJP بپیوندد، و ریوابا جادجا، همسر بازیکن کریکت راویندرا جادجا، در این لیست به چشم می خورد. در حالی که هاردیک پاتل از Viramgam مسابقه خواهد داد، Rivaba Jadeja از Jamnagar North به میدان رفته است.

بوپندرا یاداو، وزیر اتحادیه، با انتشار این فهرست، گفت که BJP 38 عضو فعلی را تغییر داده است، و مدعی شد که اکثر جایگزین ها با رضایت مقامات فعلی انجام شده است.

این حزب نامزدهای خود را برای 84 کرسی از مجموع 89 کرسی که در مرحله اول در اول دسامبر به پای صندوق می‌آیند و از مجموع 93 کاندیدایی که در مرحله دوم در 5 دسامبر به پای صندوق‌های رای می‌روند، 76 نفر را معرفی کرد.

یداو و منسوخ منداویا وزرای اتحادیه توسط سی آر پاتیل، رئیس بی‌جی‌پی گجرات، در یک کنفرانس مطبوعاتی در اینجا همراه شدند، زیرا یداو نام کاندیداهای منتخب کمیته مرکزی انتخابات حزب را در نشست روز چهارشنبه خود معرفی کرد.

یداو گفت که این فهرست شامل 69 نماینده MLA به اضافه 14 زن، و 13 و 24 عضو به ترتیب از کاست های برنامه ها و قبیله های برنامه است.

او گفت که تعدادی از رهبران ارشد ایالت، از جمله ویجی روپانی، وزیر پیشین و نیتین پاتل، معاون سابق وزیر، از رقابت انصراف داده اند و در این خصوص به رهبری حزب نامه نوشته اند.

پاتیل ابراز اطمینان کرد که BJP رکورد قبلی خود را در تعداد کرسی ها و سهم رای در این نظرسنجی ها خواهد شکست. نخست وزیر نارندرا مودی و دیگر اعضای CEC، از جمله وزرای اتحادیه، آمیت شاه و راجنات سینگ و رئیس جمهور ملی حزب جی پی نادا، در این جلسه برای نهایی کردن نامزدها حضور داشتند.

BJP امیدوار است که روند پیروزی بدون وقفه خود را در انتخابات مجلس ایالتی از سال 1995 حفظ کند. ورود حزب Aam Aadmi بعد دیگری به انتخابات سنتی دوقطبی ایالت اضافه کرده است، زیرا رقیب اصلی BJP کنگره با یک دور تازه فرار از خدمت مواجه شد. توسط رهبران آن در حالی که برای تجدید سازمان تلاش می کند.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما