نماد دریاها: شرط بندی رویال کارائیب روی کشتی کروز عظیم الجثه آب نباتی رنگ

هنگامی که نماد دریاها در اوایل سال آینده به حرکت در می آید، مدتی طول می کشد تا از افق محو شود. با 1198 فوت طول و تناژ ناخالص 250800، به سختی می توان آن را از دست داد.

کشتی کروز رویال کارائیب دارای 20 عرشه مملو از بیش از 20 بار و رستوران، هفت استخر، 9 گرداب و شش سرسره آبی، و همچنین مینی گلف، صخره نوردی و یک بازی است. این کشتی حداکثر 7960 نفر را حمل می کند – تا 5610 مهمان و یک خدمه 2350 نفری برای ریختن نوشیدنی، برگرداندن پوشش های پشتی، تمیز کردن عرشه ها و نگه داشتن کشتی در مسیر.

از زمانی که رویال کارائیب سال گذشته این جدیدترین کشتی را معرفی کرد، به افزایش فروش شرکت با تقاضای بالا برای رزرو پیشرفته کمک کرده است.

همچنین در رسانه های اجتماعی به یک موضوع جذاب (و تحقیر) تبدیل شده است.

برخی از آن‌ها نمی‌توانند برای صعود به کشتی صبر کنند، زیرا اتاق‌ها برای اولین سفر کشتی فروخته شده‌اند. اما دیگران از اندازه و رنگ های روشن آن انتقاد کرده و آن را “هیولا” یک منتقد رندر یک هنرمند را “نسخه Candy Crush دنیای زیرزمینی دیستوپیایی» از سریال علمی تخیلی «Silo» در Apple TV+.

برخی از منتقدان حتی با یک کشتی اقیانوس پیمای بدبخت گذشته مقایسه کردند و خاطرنشان کردند که پنج برابر است.بزرگتر و سنگین تر از تایتانیکو حدود 300 فوت طولانی تر است.

رویال کارائیب عجایب قدیمی‌تر دریاها را به عنوان «بزرگ‌ترین کشتی جهان» معرفی می‌کند. هنگامی که مدل جدید آماده شود، 10 فوت طولانی تر، سنگین تر خواهد شد و افراد بیشتری را حمل می کند و شاید به آن افتخار کند که بزرگ ترین در جهان است.

رویال کارائیب ماه گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که Icon of Seas اولین دور آزمایش‌های دریایی خود را پشت سر گذاشته و برای اولین بار در اقیانوس آزاد در نزدیکی تورکو، فنلاند سفر کرده است. این شرکت گفت که این کشتی در اواخر سال جاری دور دیگری از آزمایشات را پیش از آغاز به کار در ژانویه خواهد داشت.

علاقه به این کشتی در حالی است که صنعت کروز تلاش می‌کند تا از همه‌گیری ویروس کرونا بازگردد، زمانی که شیوع‌های متعدد در کشتی‌ها باعث شد تا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها این صنعت را تنبیه کرده و سفرهای دریایی را ممنوع کنند.

اما اکنون سفرها از سر گرفته شده و مسافران به دریا بازگشته اند، حتی در حالی که صنعت هنوز با نگرانی های بهداشتی و زیست محیطی مواجه است.

به عنوان مثال، در سال جاری، CDC 13 شیوع نوروویروس را در کشتی‌های کروز ثبت کرده است، که چهار مورد از آنها در کشتی‌های بین‌المللی رویال کارائیب بوده است.

و فعالان محیط زیست مانند مارسی کیور، مدیر برنامه اقیانوس‌ها و کشتی‌ها در Friends of the Earth در واشنگتن، معتقدند که خطوط کروز «به ساخت کشتی‌های بزرگ‌تر ادامه می‌دهند. با تکیه بر سوخت‌های فسیلی، فاضلاب‌های سمی را به اقیانوس‌هایمان می‌ریزیم و جوامع ساحلی را با آلودگی هوا، آب و زباله‌ها سنگین می‌کنیم.»

رویال کارائیب روز سه‌شنبه درخواستی برای اظهارنظر برای جستجوی جزئیات بیشتر درباره کشتی به وب‌سایت خود ارجاع داد. این شرکت اعلام کرد که نمی تواند در مورد نگرانی های زیست محیطی اظهار نظر کند و به یک دوره آرام برای گزارش درآمد بعدی خود اشاره کرد.

با این حال، این شرکت تأثیری را که نماد دریاها در حال حاضر بر روی قیمت نهایی خود نشان می‌دهد، تبلیغ کرده و در بیانیه‌ای گفته است که رزروهای پیش‌رو در سه ماهه اول «به‌طور قابل‌توجهی بیشتر» از سه ماهه اول سال 2019 بوده است.

جیسون لیبرتی، رئیس و مدیر اجرایی گروه رویال کارائیب، طی تماسی با درآمد در ماه مه گفت که نماد دریاها «به طور قابل توجهی بیشتر از هر کشتی رویال کارائیب پرتاب شده است» برای فصل افتتاحیه خود رزرو شده است.

مایکل بیلی، رئیس و مدیر اجرایی Royal Caribbean International، در طول این تماس گفت که این کشتی “بهترین عملکرد عرضه محصول جدیدی است که ما تا به حال در تاریخ تجارت خود داشته ایم.”

آقای بیلی گفت: «این واقعاً حجم عظیمی از تقاضا را به همراه دارد.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما
این پلتفرم با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی محتوای تولیدی خود را ایجاد می‌کند، اما استفاده از این محتوا برای هرگونه انتقاد یا تشویق از سوی ما توصیه نمی‌شود.