هولی 2023: دهلی شاهد فروش بی سابقه الکل است، 26 میلیون بطری در یک روز کاهش می یابد | اخبار هند

دهلی نو: هولی امسال با تمام شکوه و عظمتش در پایتخت ملی جشن گرفته شد. شهر در گوشه و کنار شهر در حال و هوای عالی بود و شور و شوق در فروش مشروب نیز منعکس می شد. فروش مشروبات الکلی این شهر در آستانه هولی همه رکوردهای قبلی از جمله فروش سال جدید را شکسته بود.

بر اساس داده های اداره مالیات، ساکنان دهلی بیست و شش لک بطری مشروب به ارزش 58.8 کرور روپیه در 6 مارس خریداری کردند. طبق گزارش ها، در آستانه سال جدید، فروشگاه های دهلی در مجموع 20 لک بطری فروختند.

فروش مشروبات الکلی در اسفندماه نسبت به ماه قبل افزایش یافته است. تا قبل از هولی، بیش از 1.13 کرور بطری مشروب به ارزش تقریبی 238 کرور روپیه فروخته شد.

به گفته مقامات، به دلیل افزایش تقاضا، اکثر فروشگاه های مشروب از مارک های معروف آبجو خالی شده بودند. چند نفر در شروع فصل مشروبات الکلی ذخیره کرده بودند.

با توجه به جشن های هولی و این واقعیت که 8 مارس به عنوان روز خشک اعلام شده است، تمام مشروب فروشی های دهلی در روز چهارشنبه تعطیل شدند.

تقاضای مشروبات الکلی در طول سال افزایش یافته است. طبق گزارش رسانه ها، بخش مالیات غیر مستقیم از فروش مشروبات الکلی 6100 کرور روپیه دریافت کرد که شامل 5000 کرور روپیه مالیات بر بطری های مشروب و 1100 کرور در مالیات بر ارزش افزوده (VAT) می شود. آژانس مالیات غیر مستقیم بیش از 560 فروشگاه را در سراسر شهر اداره می کند. پس از دو سال متوالی تحت تأثیر کووید، درآمد حاصل از فروش مشروبات الکلی در سال 2022 بهبود یافت.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما