(ویدئو) دو زن برای اولین بار در مصر با قطار مترو رانندگی کردند

دو زن مصری که به عنوان اولین رانندگان مترو زیرزمینی آموزش دیده و استخدام شدند، امیدوارند که راه را برای پیوستن زنان به این میدان هموار کنند.

به گزارش فرارو، این دو زن برای اولین بار روی صندلی رانندگی متروی مصر نشسته اند. این دو اپراتور صلاحیت شده امیدوارند الهام بخش زنان بیشتر برای تازه پیوستن به این حوزه باشند.

هند عمر محمود، یکی از این زنان گفت: وقتی این کار را دیدم، بسیار هیجان انگیز بود، احساس کردم می توانم در این موقعیت موفق شوم، به ویژه از آنجایی که اولین بار در مصر برای زنان است و فکر می کنم که برای من عالی است. است که یکی از اولین زنانی باشد که به این شغل دست یافته ام.

سوزان محمد احمد هم گفت: بزرگترین چالش است، با این حال من را عادی می‌بینم. من حتی انتظار واکنش‌های بدتری را از مردم داشتم، اما برعکس، بیشتر واکنش‌ها مثبت بود. بسیاری از مردم بسیار دلگرم کننده بودند، بسیاری از مردم بعد از پایان شیفت‌های ما مراجعه کرده و آرزوی موفقیت کردند. بسیاری از خانم‌ها هیجان زده بودند و از ما می‌پرسیدند که چگونه می‌توانند مانند ما انسان‌ها باشند.

سازمان حمل و نقل و حمل و نقل مصر اخیراً خطوط مترو را در قاهره افتتاح کرده است. این سازمان در حال حاضر در مجموع ۷۸ راننده را می‌کند.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما