(ویدئو) نجات صد‌ها حیوان وحشی از جهنم جنگ در کشور

نیرو‌های امدادی با همکاری سازمان حفاظت از حیوانات حیوانات، ۳۰۰ حیوان ازجمله شیر، ببر، خرس و سایر حیوانات وحشی را به پناهگاه‌هایی می‌دهند که برای پناه دادن به این حیوانات منتقل می‌شوند.

به گزارش فرارو، ارتش به داوطلبان برای کنترل و انتقال حیوانات کمک می‌کند. بسیاری از آن‌ها حیوانات وحشی بودند که قبل از فرار از گلوله باران و موشک‌های روسیه به عنوان حیوان خانگی در خانه‌های نگهداری شخصی می‌شدند.

ناتالیا پوپووا، یکی از داوطلبان این کار می‌گوید: من باید مهارت‌های زیادی مانند بیهوشی را بیاموزم، زیرا حیواناتی مانند شیر، ببر و خرس وقتی تحت فشار هستند، انتقال آن‌ها به مکان دیگری غیرممکن است.

ناتالیا پوپووا هدف رشد در زندگی پیدا کرده است: نجات حیوانات وحشی و حیوانات خانگی از ویرانی ناشی از جنگ در کشور. این زن پنجاه ساله که مانند یک بچه گربه شیری را نوازش می‌کند، می‌گوید: آن‌ها زندگی من هستند.

حیواناتی که در انتظار به لهستان هستند از نقاط داغ مانند خارکف و دونتسک در شرق منطقه بودند که هر روز شاهد بمباران‌ها و درگیری‌های فعال هستند، یافتند.

این زن میگوید: هیچکس نمیخواهد به آنجا برود. همه میترسند. من هم میترسم، اما به هر حال میرم. من برای آن‌ها بسیار متاسفم. من می‌توانم تصور کنم که حیوانات به دلیل جنگ تحت فشار هستند و هیچ کس نمی‌تواند به آن کمک کند.

در موارد بیشتر، او چیزی در مورد حیواناتی که نجات می‌دهد، نه نام و سن آن‌ها و نه صاحبان آن‌ها نمی‌داند. او به شوخی گفت: حیوانات وقتی به ما مراجعه می کنند خود را معرفی نمی کنند.

پوپووا گفت: رکورد ما در ۱۶ دقیقه است، زمانی که یک شیر را بین کراماتورسک و اسلوویانسک نجات دادیم.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما