پس از شکست آرژانتین لیونل مسی بر مکزیک، چگونه می توانند به مرحله حذفی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال راه پیدا کنند، اینجا را بررسی کنید | اخبار فوتبال

لیونل مسی شنبه شب (26 نوامبر) در دیدار گروه C جام جهانی فوتبال 2022 یک گل تعیین کننده مقابل مکزیک به ثمر رساند تا امیدهای تیمش را در این مسابقات زنده نگه دارد. مسی در دقیقه 64 بازی گلزنی کرد تا آرژانتین با نتیجه 1-0 پیش بیفتد تا اینکه انزو فرناندز در دقایق پایانی گل دوم را به ثمر رساند تا بازی را قطعی کند. اگر آرژانتین در این مسابقه شکست می خورد، کمپین آنها انجام می شد و غبارروبی می شد. اما آیا آنها قبلاً برای دور بعدی که مرحله یک شانزدهم است، راه یافته اند؟ یا آنها جاده هنوز مشخص نیست؟ در زیر بیابید.

همچنین بخوانید | تماشا کنید: گل لیونل مسی در دیدار بسیار مهم مکزیک برای زنده نگه داشتن آرژانتین در جام جهانی فوتبال ویروسی شد

آرژانتین پس از پیروزی مقابل مکزیک چگونه می تواند به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد؟

برد مکزیک امیدهای آرژانتین برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی را زنده نگه می دارد. آنها اکنون در آخرین بازی خود در گروه C به مصاف لهستان می روند. اگر تیم مسی لهستان را شکست دهد، به راحتی به مرحله یک شانزدهم می رود. آرژانتین با لهستان به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهد کرد. این به همان سادگی است.

فراموش نکنیم، حالا بازی عربستان و مکزیک اهمیت پیدا می‌کند که اگر آرژانتین لهستان را شکست دهد، این بازی مشخص می‌کند که چه کسی از این گروه رتبه دوم را کسب کند.

اگر عربستان برنده شود، آرژانتین را تا RO16 دنبال خواهد کرد. با این حال، اگر مکزیک عربستان را شکست دهد، تفاضل گل (GD) وارد بازی خواهد شد. اگر بازی عربستان و مکزیک با تساوی به پایان برسد، GD تصمیم خواهد گرفت که بین لهستان یا عربستان سعودی چه کسی به دور بعد راه پیدا کند.

اگر آرژانتین مقابل لهستان با تساوی بازی کند چه می شود؟

اگر آرژانتین و لهستان به تساوی برسند اوضاع جالب خواهد شد. در چنین سناریویی، تیم تحت رهبری مسی باید امیدوار باشد و دعا کند که عربستان به مکزیک ببازد. اگر عربستان پیروز شود، آنها و لهستان پیشرفت خواهند کرد و آرژانتین حذف خواهند شد.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما