پشتیبانی سئو سایت سئو بهینه سازی موتورهای جستجو توسعه و by shortcut plus

بررسی های اخیر نشان می دهد روشی که گوگل برای شناسایی ایپی استفاده می کند، استفاده از روش خاصی به نام «فیلتر کردن ایپی» است. به این صورت که برخی ایپی ها که دائما از سایت های مختلف بازدید می کنند را به عنوان bad ip شناسایی کرده و دیگر وقتی این ایپی ها از سایتی بازدید می کنند اثر مثبتی به ان ها نمی دهد. لذا ما نیز اخیرا مجبور شدیم در سرویس خود ایپی های بد را فیلتر کنیم. ضمنا تعداد آن بر مبنای تعداد بازدید طبیعی شما توسط سیستم ما محاسبه شده و شما قادر نیستید که مثلا فلان مقدار بازدید سفارش دهید.

اگر می خواهید که از سئو داخلی و خارجی برای وب سایت خود استفاده کنید باید در مورد تکنیک ها و هدف این دو سئو اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشید. در حالت کلی سئو را دو دسته تقسیم می کنند که یکی از آنها داخلی و دیگری خارجی می باشد. برای موتورهای جستجو، سئو خارجی و داخلی که به عنوان سئو حرفه ای شناخته می شوند اهمیت زیادی دارد. سئو خارجی و داخلی دارای ویژگی های خاصی هستند و نیاز است که استراتژی های دقیق و منظمی را برای آنها به کار بگیرید.

تقریبا تمامی آپدیت ها و الگوریتم هایی که گوگل در طی این سال ها انجام داده است، یک هدف واحد را دنبال می کنند و آن هم پاسخ درست به نیاز کاربر می باشد. در آپدیت 2022 گوگل نیز مشاهده شد که قابلیت سرچ تصویری و Golden result نیز در راستای پاسخ بهتر به نیاز کاربران، در دسترس قرار گرفته است. البته که گوگل استراتژی درستی را در پیش گرفته است، چرا که تنها دلیل موفقیت و پیشرفت گوگل همین محبوبیت و کارایی بالا برای کاربران است. پس اگر می خواهید همواره سایت شما در رتبه های برتر گوگل باشد، می بایست محتوا، محصولات، خدمات و… سایت خود را به طور کامل در جهت پاسخ بهتر به نیاز کاربر، بهینه سازی کنید.

اگر قصد سفارش سایت به این شرکت را دارید می توانید به صورت حضوری به دفتر شرکت واقع در خیابان ستارخان تهران مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین از طریق سایت نونگار پردازش اقدام به سفارش سایت خود کنید. این شرکت با داشتن سئوکار های ماهر علاوه بر انجام دقیق سئو داخلی، تکنیک های مربوط به سئو خارجی را نیز بر روی سایت شما اعمال می کند. این موضوع در تعیین هزینه نقش بسیار مهمی دارد چون باید برای سئو خارجی بودجه بالاتری در نظر گرفت و همچنین زمانی بیشتری برای بهبود سایت صرف کرد. پیشنهاد من این است که اگر می‌خواهید پروژه سئو خود را در اختیار آترو بگذارید با همکاران ما تماس گرفته و نیاز خود را مطرح کنید تا از هزینه‌های خدمات نیز مطلع شوید. اگر درباره سئو شنیده باشید احتمالا با بک لینک نیز آشنا هستید.

همانطور که متوجه شدید، روش‌های مختلفی برای لینک سازی خارجی وجود دارد و همه آن‌ها تاثیرگذار هستند. اما اینکه از کدام روش استفاده کنید، بستگی به بودجه و هدفتان دارد. توجه داشته باشید که استفاده غیر متعارف یا نامناسب از بک لینک‌های کامنتی ممکن است در برخی مواقع به جای بهبود سئو و جلب توجه، معکوس واقع شود و باعث عواقب منفی برای سایت شما شود. بنابراین، همواره بهتر است از راهکارهای سئو و تبلیغاتی متعارف و اصولی استفاده کنید.اگر سوال بیشتری دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، با خوشحالی پاسخگو خواهیم بود. همواره توصیه می‌شود بر روی ساخت لینک‌های طبیعی و با کیفیت از طریق راهکارهای مشروع متمرکز شوید، مانند ایجاد محتوای ارزشمند که برای دیگران جذاب است و آن‌ها بطور طبیعی به آن لینک دهند.

چنانچه غیر از موارد مطرح شده، تکنیک جدیدی را سراغ دارید، خوشحال می‌شویم آن را با ما به اشتراک بگذارید. برخی از آن‌ها توسط افراد حرفه‌ای انجام شده‌ و نتایج خوبی به دنبال داشته‌اند. اما برخی دیگر مانند گذشته تأثیرگذار نیستند و نباید به سراغ آن‌ها بروید. در ادامه، موثرترین تکنیک‌های سئو Off-Page را معرفی خواهیم کرد تا در صورت نیاز از آن‌ها برای لینک بیلدینگ استفاده کنید.

لطفا با دقت بخوانید، سوالات خود را یادداشت کنید و حتما پس از اتمام اگر به پاسخ سوالات خود نرسیدید، آن را از بنده بپرسید. در نتیجه ممکن است هیچ یک از این اصطلاحات را نشنیده باشیم یا در کار خود استفاده نکنیم ولی همچنان به اصول و مبانی سئو پایبند بوده باشیم. پست مهمان یک سری قوانین دارد که توصیه می‌کنیم آن‌ها را رعایت کنید.

سئو سایت حرفه ای

قبل از شروع و انجام خدمات سئو سایت، ابتدا حوزه فعالیتی سایت و عملکرد رقبا را به دقت بررسی می‌کنیم تا با یک دید درست، بهترین استراتژی را برای سایت تدوین کنیم. اگر می‌خواهید سئو شما موفقیت‌آمیز باشد، باید هر دو نوع را به‌خوبی انجام دهید. وقتی به لینک سازی فکر می‌کنید، راه ساده را انتخاب نکنید، اما سعی کنید از سایت‌های معتبر بک لینک بگیرید. هرچقدر سایتی که به شما لینک بدهد، معتبرتر باشد، شما نیز معتبرتر خواهید شد. در گذشته، می‌توانستید به‌راحتی هزاران لینک دریافت کرده و از رتبه بالاتری برخوردار شوید، اما امروزه این خبرها نیست و باید سعی و تلاش بسیاری کنید.

باید رتبه یک شوید در غیر این صورت امکان پیدا کردن مشتری از این طریق بسیار کم است. منظور همان صفحاتی است که آنها را ساخته اما هیچ لینک داخلی برایشان ایجاد نکرده اید. اگر هم سوالی در مورد هر بخش از دنیای سئو و مخصوصا سئو محصول داشتید؛ آن را در بخش نظرات همین مقاله قرار بدهید تا جوابش را در کمتر از 24 ساعت در اختیارتان بگذارم. علاوه بر صفحات یتیم؛ صفحات زامبی هم دقیقا همین اثر را دارند.

باتوجه به آپدیت‌های مداوم الگوریتم گوگل، اهمیت سئو داخلی بیش از پیش احساس می‌شود. سئو محتوا، مناسب بودن ساختار وب‌سایت، لینک‌سازی داخلی و بهینه بودن سرعت وب‌سایت از موارد مهم این بخش به‌شمار می‌روند. هدف از بهبود سرعت سایت، افزایش رضایت کاربران و دسترسی بهتر خزنده‌های گوگل به وب‌سایت است. علاوه بر موارد قید شده، موارد دیگری نیز در بهینه سازی داخلی مطرح می‌گردد؛ نظیر رفع اشکالات فنی وب‌سایت، آنالیز و یافتن کلمات‌کلیدی و …

وقتی این داده ها نمی توانند کمکی به شما بکنند باید لنز جدیدی بردارید و از طریق این لنز عمل سئو را انجام دهید. بنابراین توصیه میکنم هیچوقت صرفا روی چند صفحه محصول محدود تمرکز نکنید. پیشنهاد میکنم تا جای ممکن url صفحه محصول را کوتاه و جذاب کنید.

سایت‌هایی که زمان بیشتری از شروع به کارشان می‌گذرد، نسبت به سایت‌هایی که تازه تأسیس‌شده‌اند، تاریخچه بیشتری دارند. افرادی که سال‌ها در آن شرکت کارکرده‌اند، برای مدیر شرکت قابل‌اعتماد هستند. اما افرادی که تازه در شرکت استخدام‌شده‌اند، زمان می‌برد تا اعتماد مدیر را کسب کنند. اگر وب‌سایت شما تازه تأسیس است، با رعایت نکات گفته‌شده در این مقاله، منتظر کسب اعتماد گوگل باشید. با توجه به تصویر بالا متوجه می‌شود که گوگل به سایت‌های ایرانی هم توجه دارد.

  • ولی وقتی این کار زشت رو انجام میدین، علنا دارین با گوگل در می افتین.
  • در ادامه این مقاله برخی از تکنیک‌ها و نکات سئو خارجی را بررسی می‌کنیم.
  • همچنین خدمات بهینه سازی سایت با توجه به میزان بودجه کارفرما متغییر است.

سئو و بهینه سازی سایت جزئی جدا نشدنی از یک کسب و کار موفق می‌باشند که بودجه بندی برای برنامه ریزی و استراتژی استاندارد و اصولی یک سایت، سرعت پیشرفت سئو را چند برابر می‌کند. سرمایه گذاری در زمینه بهینه سازی سایت با سودآوری بسیار زیادی همراه است که در صورت نبود برنامه ریزی تنها مدت زمان کمی در رتبه‌های بالای گوگل قرار خواهید گرفت. به طور کلی خدمات سئو حرفه‌ ای سایت در فاکتورهایی مانند لینک سازی، تجربه کاربری و محتوا تاثیرگذارتر است. این سه فاکتور از مهم‌ترین و موثرترین عناصر در افزایش رتبه سایت به شمار می‌رود. بسیاری از افراد برای بهینه سازی و سئو سایت به دنبال خدمات سئو ارزان می‌گردند. همانطور که می‌دانید بهینه سازی سایت‌ها در مدت زمانی بالای شش ماه قابل اجراست و تثبیت رتبه سایت ارتباط مستقیم به فعالیت ممتد بر روی سایت دارد.

نقش رپورتاژ آگهی در سئوی خارجی چقدر است؟

در چنین شرایطی سئو خارجی ما تقویت می‌شود ولی برخلاف استانداردهای گوگل عمل نکرده‌ایم. توجه کنیم که ممکن است اقدامات دیگری نیز خارج از سایت خود یا حتی فضای وب انجام دهیم ولی به طور مستقیم بر سئو سایت ما تاثیرگذار نباشد. به عنوان مثال ارسال پیامک انبوه می‌تواند بازدید سایت ما را در مقطع کوتاهی بالا ببرد ولی این افزایش بازدید مستقیما به جایگاه ما در نتایج جستجو کمکی نخواهد کرد.

در این صورت با روش هایی که در خارج از وبسایت انجام می گیرد، به بهینه سازی موتور جستجو کمک می شو. سئو خارجی یا همان درون صفحه یک فرایند نا محدود است که به واسطه مهندسان برای به دست آوردن لینک کنندگان کنترل می شود. یکی از چیزهای مهمی که به دیجیتال مارکتینگ مربوط است و اگر بخواهید در فضای اینترنت فعالیت داشته باشید، باید آن را آموزش دیده باشید، سئو است. سئو به معنای بهینه سازی سایت شما است و اگر بخواهید در گوگل دیده شوید و در سطر اول قرار گیرید، باید یا سئو را بلد باشید یا یک سئوکار استخدام کنید.

همچنین هرچیزی که از صفحه اول به صفحات داخل سایت لینک می شود، تضمینی قوی و مطمئن برای موتورهای جستجو می فرستد که سایت شما ارزش زیادی برای آن صفحات قائل است. بسیار خوب است که میزان تلاشتان برای ساخت لینک را تا جایی که ممکن است بالا ببرید. همچنین ارسال خبرنامه از طریق ایمیل و پیامک می‌تواند ارتباط مستمر کاربر با سایت را حفظ کرده و در آینده شانس ما برای حضور در گوگل دیسکاور و نمایش محتوای جدید به این گروه از این مخاطبین را افزایش دهد. رسانه‌های شخصی یا تحت مالکیت ما می‌توانند کمک زیادی به اعتبار برند ما کنند. مثلا یک صفحه پرمخاطب در یوتیوب یا پادکستی که دنبال کننده زیادی دارد با اینکه ماهیت شبکه اجتماعی به خود نمی‌گیرد ولی موجب معرفی برند و ایجاد وفادارای در مخاطب خواهد شد. از طرفی ایجاد ارتباط دو سویه میان سایت و شبکه اجتماعی به تقویت فاکتورهایی مانند اعتبار و قابل اعتماد بودن کمک می‌کند که جزو 4 رکن اصلی E-E-A-T هستند.

حالا مقاله‌ی شما در وضعیتی قرار دارد که این چراغ سبز را به گوگل نشان می‌دهد. به شما تبریک می‌گویم نظر مساعد گوگل در سئو آف پیج را جلب کرده‌اید و رتبه‌ی بالاتری را به دست آورده‌اید. موتورهای جستجو با سردمداری گوگل سال‌های زیادی در تلاش برای پیداکردن راهی برای نمایش بهترین نتایج به کاربرانشان بودند. در تلاش برای رسیدم به بهترین، الگوریتم‌های مختلفی طراحی کرده‌اند که هریک فاکتور خاصی را مورد بررسی قرار می‌دهد. سئو خارجی یکی از این فاکتورهای کلیدی است که به موتورهای جستجو نشان می‌دهد سایت ما چقدر در جهان وب اعتبار دارد.

همانطور که بیان شد یک محتوا اصولی در سایت از ویدیو، تصویر ، پادکست و… تشکیل شده است که در راستای جذب کاربران ارائه می‌شود. همچنین در خدمات سئو وبسایت، محتوا مهم‌ترین اصل و عنصر در افزایش رتبه سایت است که در تعامل با کاربران بسیار کاربردی می‌باشد. اگر صاحب یک سایت فروشگاهی یا خدماتی هستید و قصد برون سپاری بهینه سازی سایت را به شرکت خدمات سئو وردپرس ندارید؛ یادگیری انجام سئو برای سایت از مهم‌ترین عوامل مهم در افزایش درآمد می‌باشد.

بله، سئو خارجی می‌توانند تأثیر قابل توجهی در سئو سایت داشته باشند. اگر سایت شما لینک سازی خارجی با کیفیت و مرتبط با محتوای سایت شما داشته باشد، می‌تواند باعث بهبود سئو سایت و در نهایت رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل بیانجامد. بهتر است بدانید که گوگل از لینک‌سازی خارجی به عنوان یکی از شاخص های مهم در ارزیابی کیفیت و اعتبار سایت ها استفاده می‌کند.

مدت زمان لازم جهت بهینه سازی کلمات کلیدی و رسیدن به صفحه اول گوگل برای هر پروژه متفاوت است و به چگالی کلمات کلیدی، میزان رقابت و تعداد رقبا در آن کلمات بستگی دارد. به صورت کلی برای رسیدن به صفحه اول گوگل بازه زمانی سه الی شش ماهه معقول است. ما در سئو ارزان به‌شما کمک می‌کنیم تا به بهترین ابزارهای لینک‌سازی و سئو دسترسی داشته باشید و سرعت و کیفیت کار خود را افزایش دهید. برخی از مشتریان ما علاوه بر حفظ و نگهداری سایت، به خدمات عملکرد و ارتقاء آن علاقه مند هستند. شورت کات پلاس تمام کارهای لازم را در زمینه بهینه سازی SEO منابع وب، راه اندازی تبلیغات متنی و متنی انجام می دهد که به جذب ترافیک مشتری و افزایش چشمگیر بهره وری کسب و کار کمک می کند. سوشال سیگنال و لینک‌های دریافت شده از شبکه‌های اجتماعی جزو فاکتورهای گوگل در رتبه‌بندی نتایج نیستند و تاثیری بر جایگاه شما در نتایج ندارند.

از سوی دیگر متخصصانی را آموزش دهیم که با نتایج ارزش‌ آفرین و قابل‌ تحسین، فضای قابل اعتمادتری در اکوسیستم دیجیتال ایران خلق کنند. آموزش کار با ابزار سرچ کنسول گوگل به شما این امکان را می‌دهد که عملکرد وب‌سایت خود را در موتور های جستجو به دقت تحلیل کنید. بررسی نحوه عملکرد رقبا از مهم‌ترین عوامل در ارائه خدمات سئو وبسایت می‌‌باشد. با ایده گرفتن از نقاط قوت یا ضعف رقبا به راحتی می‌توان روند برنامه ریزی و عملکردی سایت را تقویت کرد. به همین منظور انجام اصولی و صحیح سئو داخلی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. خدمات سئو داخلی از عناصری مانند به روز رسانی تگ‌های عنوان، متا دیسکریپشن و تگ هدر تشکیل شده است.

با آپدیت‌های جدید الگوریتم گوگل این سایت‌ها جریمه شده و از نتایج جستجو حذف شدند. در این روش یک محتوای متنی در قالب خبر یا مقاله را نگارش کرده و در رسانه‌های معتبر و پربازدید منتشر می‌کنیم. این سایت‌ها به واسطه بازدید زیاد و اعتبار دامنه بالا شانس زیادی برای کسب جایگاه دارند. البته هدف تنها دیده شدن محتوا نیست بلکه به ما اجازه می‌دهند که 1 تا 3 لینک ارجاعی به سایت خود هم داشته باشیم. انتظار دارم تا همین جا متوجه شده‌ باشید که سئو خارجی مساوی با بک لینک نیست. در ادامه چند اصطلاح و مقاله مرتبط را در اختیار شما قرار داده‌ایم و انواع تکنیک‌های سئو خارجی را معرفی می‌کنیم.

تشکر از شما که همیشه پرتلاش در جهت بالابردن جایگاه ما اقدامات لازم را انجام دادید و به چشم شاهد بودم که در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکردید. خدمات سئو وردپرس یا سایت هایی که با زبان های دیگه طراحی شده اند تقریبا مشابه هم بوده و یکسری تفاوت های جزئی دارند . تحلیل رقبا یکی دیگر از خدمات سئو ارائه شده در مسیر سئو میباشد با تحلیل رقبا میتوان یافت که رفتار آن ها در کلمات مختلف چگونه است و با تحلیل رفتار آن ها میتوان از کلمات مربوطه پیشی گرفت. با اضافه سفارش بک لینک کردن لینک های پیشنهادی در بلوک هایی در زیر یا حاشیه صفحه با نام “پربازدیدترین ها” و “پرطرفدارترین ها” ارزش آنها را بالا می برید. ترتیب مقالات بالا برای تمرکز بیشتر بر روی آموزش و یادگیری مسائل مربوط به سئو است و با دنبال کردن مرتب آن می توانید به یک کارشناس ماهر تبدیل شوید. به عنوان مثال در زمینه پخت و پز می‌توان به جای “لیست غذا برای ناهار و شام” از عنوان جذاب‌تری مانند “دیگه نگو برای ناهار و شام چی بپزم (معرفی +100 غذای ایرانی)” استفاده کنیم.

همچنین خدمات بهینه سازی سایت با توجه به میزان بودجه کارفرما متغییر است. به طور معمول هزینه صفر تا صد یک سایت بهینه شده با توجه به پایدار بودن نوع تبلیغات از مقرون به صرفه‌ترین راه‌های ارتباطی با کاربران است. بدین معنا که هر فردی با توجه به لوکیشن و موقعیت‌های مختلف می‌تواند تنها با جستجو در گوگل به سایت شما در کسری از ثانیه دسترسی داشته باشد و از محصولات یا ارائه خدمات سایت بهره‌مند شود. اساسا خدمات حرفه ای سئو از چند مرحله مختلف کیوورد ریسرچ، سئو داخلی، سئو خارجی، سئو تکنیکال و سئو محلی تشکیل می‌شود که انجام هر کدام از این مراحل نیاز به تخصص و برنامه ریزی مشخص دارد. در نظر داشته باشید تمام این مراحل در کنار هم باعث افزایش رتبه سایت و امتیازدهی گوگل خواهند شد.

کمتر کسی دانشی که با سعی و تلاش به دست آورده را به دیگران ارائه می‌دهد به همین دلیل برای آموزش تخصصی در هر حوزه‌ای، نیازمند مراجعه به منابع خارجی هستیم. فعالیت‌های جانبی و پیدا کردن روش‌هایی برای فریب گوگل موجب می‌شود که تمرکز و زمان کافی برای سایت خود نداشته باشیم. الگوریتم‌های جدید و سیستم EEAT به قدری قدرتمند شدند که بدون وجود لینک نیز می‌توانند اعتبار یک سایت را تشخیص دهند.

احتمالا تا همین‌جا متوجه شدید که راه‌اندازی یک شبکه خصوصی از سایت‌ها چقدر ریسک، هزینه و زحمت دارد. ولی اجازه دهید یک بار دیگر دلایل خود را برای این‌که معتقدیم استفاده از PBN دیگر استراتژی خوبی در سئو نیست بررسی کنیم. پس از مشاهده این دلایل اگر ذهنتان به دنبال استراتژی های صحیح لینک سازی بود پیشنهاد می‌کنیم سری به صفحه آموزش لینک سازی کلاه سفید بزنید. اجازه دهید با یک مثال این موضوع را شفاف کنیم؛ فرض کنید یک محتوای بسیار جذاب را در سایت خود منتشر کنیم (مثلا کتاب سئو برای همیشه در آکادمی وبسیما). این محتوا می‌تواند به مرجع اصلی تبدیل شده و سایت‌های دیگری آن را معرفی کنند یا از طریق لینک‌سازی به آن ارجاع دهند.

سایت‌های آنها را بررسی کنیم و ببینیم روی چه مواردی سرمایه گذاری کرده‌اند. سپس می‌توانیم نقاط ضعف آنها را شناسایی کرده و روی آنها هدف گذاری کنیم. برای اطمینان از انتخاب درست، می‌توانید با ثبت «درخواست مشاوره» از راهنمایی کارشناسان دیجیتال مارکتینگ ترا به صورت رایگان بهره‌مند شوید. ما برنامه پیشنهادی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بعد از نیازسنجی و تحلیل‌های لازم، به شما ارائه خواهیم داد.

سوشال نتورک این گونه نیست شما دقیقاً مخاطبین خود را در آن فضا دارید. چون معمولاً با پروفایل خود این کار را انجام می دهید مخاطبین شما حضور دارند و رفتار شما را می بینند و در مورد آن قضاوت می‌کنند. بعضی یک پروفایل دیگر می سازند و با آن این فعالیت ها را انجام می دهند.

موتورهای جستجو شبکه وبلاگ‌های خصوصی را به عنوان یک فنیک منابع لینک‌های مصنوعی در نظر می‌گیرند و ممکن است وبسایت‌هایی که در این فعالیت شرکت می‌کنند را مجازات کرده و رتبه آن‌ها را کاهش دهند. این امر به‌خاطر استفاده از شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور تلاش در تغییر رتبه وبسایت در نتایج جستجو و بکارگیری روش‌های مصنوعی به جای ارایه ارزش حقیقی به کاربران است. برای سفارش لینک سازی حرفه ای خارجی و داشتن بهترین پلن های سفارش بک لینک با ما در تماس باشید.

همان‌طور که محتوا باارزش تولید می‌کنید، باید با استفاده از ابزاری، نتیجه سئو خود را مشاهده و آنالیز کنید. در این قسمت فهرستی از بهترین ابزارهای آنالیز و بررسی موجود را آورده‌ایم. برند شما باید روی موضوعات و تمام موارد مربوط به محصولات و خدمات تان سوار شود. چون رقابت هم در این حیطه کمتر است خیلی راحت این موضوعات را در گوگل بالا می آورید. گوگل می گوید 15 درصد از کلیدواژه هایی که روزانه جستجو می شوند جدید هستند. اما چون تعداد بازدیدکنندگان یا به اصطلاح علمی تر، تعداد مخاطبان هدف شما کمتر است.

موارد سئو داخلی بالا را روی آنها اعمال کنید و سپس برای خرید بک لینک خارجی اقدام کنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید سئو سایت پزشکی را انجام دهید بهتر است مقالاتی ایجاد کنید که مرتبط با زمینه خدمت رسانی شما باشد. قطعا شما نمی‌خواهید مقالاتی ایجاد کنید که منجر به خرید محصولی شوند که برند شما آن را به فروش نمی‌رساند. متاسفانه اشتباهی که در بسیاری از سایت‌ها دیدم این بود که ابتدا روی تحقیق کلمات کلیدی تمرکز داشتند.

سئو و تکنیک‌های سئو خارجی را به‌صورت مداوم انجام دهید تا افزایش رتبه چشمگیری را شاهد باشید. خزنده‌های گوگل این سیگنال‌ها را انتخاب کرده و بر اساس آن ارزیابی کنند. بدین‌وسیله آن‌ها می‌فهمند نام برند شما چیست تا در کلمات کلیدی مرتبط شما را رتبه‌بندی کنند. به‌عنوان بخشی از استراتژی سئو خارجی باید هرگونه ذکر مثبت از وب‌سایت، محصولات یا نویسندگان را دنبال کنید و مطمئن شوید که به نظرات منفی یا گمراه‌کننده پاسخ می‎دهید. اگر آدرس سایت را به نام تجاری شما پیوند دهند نیز، بسیار عالی می‌شود. به فرایند بهینه سازی صفحات سایت های فروشگاهی برای کسب رتبه در نتایج گوگل، سئو سایت فروشگاهی می گویند.

در این نوع از خدمات سئو وبسایت هیچ کدام از سایت‌هایی که از این نوع تکنیک‌ها استفاده می‌کنند از سمت گوگل جریمه نخواهند شد. به طور معمول گوگل برای سایتی که از استراتژی مشخص و برنامه ریزی دقیق برخوردار است و از کلمات کلیدی هدفمند در محتواها استفاده می‌کند، امتیاز بیش‌تری در نظر می‌گیرد. تعدادی از بهترین صفحات برای تقسیم سهم لینک، صفحات با بیشترین بازدید و کلیک هستند، مانند رهبران کمپانی ها، قوانین حریم شخصی، قوانین خدمات، ارتباط با ما و غیره.

یکی از کارهایی که می تواند به سئو خارجی کمک کند نوشتن مقالات با کیفیت است. این روش تا حدی مشکل است زیرا فرد باید بتواند به نوعی محتوا تولید کند که باعث جذب کاربر شود. محتوا های مناسب و جذاب باعث می شود کاربر به سایت شما لینک دهد. در نتیجه خزنده های گوگل سایت شما را معتبر می شمارند و به آن امتیاز می دهند. در این نوشته سعی کردیم شما را با بهترین تکنیک‌های لینک سازی خارجی 2023 آشنا کنیم.

مزیت دیگر شبکه‌ها این است که با فعالیت در آن‌ها شما در حال برند سازی هستید. درواقع با قرار دادن لینک یکی از مطالبتان در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توجه مخاطبان را جلب می‌کنید و آن‌ها را برای لایک، کامنت و به اشتراک‌گذاری مطالبتان تشویق می‌کنید. به‌عنوان‌مثال فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه بوتیک لباس هستید و برای فروشگاه خود یک وب‌سایت طراحی کرده‌اید. بر اساس آمار، عبارت خرید لباس یا دیگر عبارت‌های مشابه حدود 8000 جستجو در ماه را دارد(این آمار فرضی است). برای خودِ شما نیز بارها شده، که این کلمه یا دیگر کلمات کلیدی مدنظر خود را جستجو کنید.

پیشنهاد می‌کنم تنها به یک سایت اکتفا نکنید و حداقل 3 رتبه‌ی اول جستجو را به لیست رقبای خود اضافه کنید. برای دریافت رایگان کتاب سئو 2023 با به روز ترین نکات سئو، تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی، ایمیل خود را در زیر وارد نمایید. برای دریافت مشاوره و راهنمایی و قیمت گذاری پروژه سئو سایت خودتان با ما تماس بگیرید . همچنین اگر بودجه محدودی در اختیار دارید، پیشنهاد می‌کنم مقاله ما در زمینه روش‌های کاهش هزینه سئو را مطالعه کنید.

همانطور که می‌دانید امروزه بهینه سازی سایت در دسته تبلیغات و کانال‌های ارتباطی کم هزینه و کاربردی قرار دارد که بسیاری از افراد در روند و فرآیند سئو برای برون سپاری بهینه سازی سایت احساس سردرگمی می‌کنند. کیوورد ریسرچ به معنای تحقیق کلمات کلیدی متناسب با زمینه فعالیت وب سایت می‌باشد که از مهم‌ترین و موثرترین عوامل در بهینه سازی و سئو به شمار می‌رود. به بیان بهتر تحقیق کلمات کلیدی در راستای یافتن عبارات مفید و پر تکرار جستجو شده توسط کاربران پیش خواهد رفت. هدف از کیوورد ریسرچ استفاده از کلمات کلیدی در متن و محتوای صفحات مختلف وب سایت می‌باشد. اگر می خواهید تفاوت های سئو داخلی و خارجی را بشناسید باید با سئو خارجی آشنا شوید. یکی از مهمترین عواملی که روی بالاتر بردن رتبه سئو سایت اهمیت دارد سئو خارجی است.

امروزه بسیاری از شرکت‌ها به دنبال اجرا سئو و بهینه سازی سایت جهت گسترش فروش یا ارائه انواع خدمات می‌باشند. بدیهی است که دریافت امتیاز در گوگل و رتبه بالا در نتایج جستجو به عنوان امن‌ترین پل ارتباطی جهت تعامل با کاربران معرفی می‌شود. به همین سبب بهترین راه تعامل با کاربران و افزایش نرخ کلیک، بهینه سازی صفحات سایت برای ربات های موتور جستجوی گوگل است. اگر به دنبال رشد کسب و کار خود هستید، برندینگ همراه با اصول صحیح سئو در افزایش رتبه صفحات سایت بسیار تاثیرگذار است.

کد نویسی‌های آن بهینه بوده و پنل مدیریتی آن نیز ساده و کاربردی است. در صورت نیاز به داشتن سایت پیشنهاد می‌کنم با همکاران ما در واحد فروش ارتباط بگیرید. به عنوان مثال، ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ آترو بین صفحاتی که با یکدیگر ارتباطی ندارند لینک سازی داخلی ایجاد نمی‌کنیم. نه اینکه از نظر ما بی ارزش باشند، به این خاطر که ارزش بالایی ایجاد نمی‌کنند. یکی دیگر از روش ها ساخت صفحات کاربری در فروم ها و سایت های معتبر با تأکید زیادی روی معتبر، هر جا که فکر می کنید میتوان صفحه خوبی ساخت، حضور خود را آنجا محکم میکنیم.

همچنین ساده‌تر می توانید anchor text موردنظرتان را ساختار بدهید و به شیوه مطمئنی اولویت را به لینک داخلی خود بدهید و سپس به لینک های ورودی. تا اینجا اطلاعات زیادی به دست آوردیم، حالا باید وارد مرحله تدوین استراتژی شویم. بر اساس داده‌هایی که تا اینجا داریم می‌دانیم رقبا چقدر برای سئو خارجی‌شان هزینه مالی و زمانی می‌کنند و می‌دانیم که ما به دنبال تدوین یک استراتژی موفق هستیم. تنها کاری که لازم است انجام دهیم تدوین یک نقشه راه دقیق برای رسیدن به اهدافمان است.در ادامه‌ی این مقاله به‌صورت دقیق‌تری به روش‌های غنی کردن استراتژی سئو خارجی می‌پردازیم.

  • سئو و تکنیک‌های سئو خارجی را به‌صورت مداوم انجام دهید تا افزایش رتبه چشمگیری را شاهد باشید.
  • تدوین استراتژی اصولی و ایده‌آل سبب می‌‌شود وب سایت در مدت زمان کوتاه‌تری به فروش محصولات و ارائه خدمات زیاد برسد.
  • بهترین راه برای انتشار مقاله در یک سایت، خرید رپرتاژ آگهی است.
  • این نکته خیلی مهم است به جای آنکه مقاله بنویسید که برای خیلی برای آن تلاش کنید دائم شیر کنید کامنت، لایک، کامنت.
  • تصویر زیر یک نمونه از نمایش محتوای توییتر در نتایج جستجو است.

اینکه کاربر بعد از جستجو چه نوع اطلاعاتی را ببیند بر درک او از برند تاثیر زیادی دارد. هرچقدر که این تاثیر اولیه از برند مثبت‌تر باشد، اعتماد کاربر به برند نیز بیشتر می‌شود. بهتر است برای جذابیت بیشتر از ویدئو و عکس های خاص و منحصر به مفرد استفاده کنید. برخی از کاربران هنگامی که سرچ انجام می دهند می خواهند ویدئویی در رابطه با آن ببینند. همچنین استفاده از ویدئو تاثیر بسیار زیادی در ماندن کاربر در سایت شما ایجاد می کند.

  • یکی دیگر از برترین تکنیک‌های لینک سازی خارجی 2023 تعامل در شبکه‌های اجتماعی است.
  • در این روش یک لینک با انکرتکست مشخص در همه صفحات یا بخشی از یک رسانه درج می‌شود.
  • به مجموعه عملکردهایی که در خارج از سایت توسط متخصصان سئو انجام می‌شود و تاثیر مستقیم در افزایش رتبه وب ‌سایت دارد، سئو خارجی می‌گویند.
  • بسیاری از این سایت‌ها اعتبار بالایی دارند و تنها کافی است اطلاعات سایت خود را در آن‌ها ثبت کنید تا یک لینک با اعتبار دریافت کنید.
  • پس از همه، ما در تلاش هستیم تا تنها گزینه های مورد نیاز شما را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه دهیم.

این رویکرد ایمن‌تر و برای مدت زمان طولانی-مدت همتا و برقراری کیفیت تلاش‌های سئو سایت شما را حفظ می‌کند. بهترین پلن های لینک سازی را برای شما جمع آوری کرده ایم ، شبکه خبری و ربات های اتوماتیک به کمک هوش مصنوعی فرآیند سئو را برای شما راحت تر از همیشه کرده اند . برای مشاوره و بررسی رایگان سایت خودتون با ما در تلگرام یا از طریق تماس در ارتباط باشید . سفارش بک لینک های معتبر از همیشه برای شما راحت تر و ارزان تر شده است.

سئو SEO سایت فروشگاهی به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که با هدف بهبود رتبه‌بندی سایت‌های فروشگاهی در موتور جستجو و جذب ترافیک از طریق جستجو به کار ‌می‌روند. زمانی که از سئو خارجی حرف می‌زنیم، به تمام فعالیت‌هایمان خارج از وب‌سایت اشاره می‌کنیم. شاید به نظر برسد که غنای محتواهای منتشر شده در سایر سایت‌ها، دیگر خیلی اهمیت ندارد.

به طور دقیق نمی‌توان مشخص کرد که پس از گذشت چه زمانی به صفحه اول و یا رتبه‌های برتر نتایج می‌رسیم. به طور کلی زمان رشد و رسیدن به جایگاه‌های برتر بستگی به وضعیت سایت شما در مرور زمان، عملکرد رقبا، هزینه مدنظر برای پیشرفت،… بهترین شرکت‌های سئو روش‌های تماس متعددی دارند تا هر زمانی که خواستید بتوانید با آن‌ها تماس بگیرید و روند کار را پیگیری کنید. در حقیقت پاسخگویی مناسب نشان دهنده تعهد شرکت برای پیشرفت مشتریان است. بهترین شرکت‌های سئو کاملا با شما صادق هستند و به شما آمار و ارقام دروغینی اعلام نمی‌کنند.

شرکت در دوره لینک سازی خارجی آکادمی وبسیما به شما کمک می‌کند که تجربه وبسیما با بیش از 12 سال فعالیت حرفه‌ای در حوزه سئو بهره برده و از آزمون و خطا پرهیز کنید. در نظر داشته باشید که مفاهیم مرتبط با سئو خارجی و لینک سازی بسیار حساس و پیچیده هستند. مطالعه این مقاله و مشاهده ویدیوهای رایگان کمک می‌کند تا درک بهتری از مفاهیم سئو خارجی کسب کنید ولی برای اجرا و کسب نتیجه نیازمند تجربه و دانش تخصصی خواهید بود. فرض کنید که سایت دی ام بورد (به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ) مقاله‌ای برای معرفی 10 آژانس دیجیتال مارکتینگ بنویسد ولی به هیچ یک از آنها مستقیما لینک نداده باشد. گوگل با بررسی محتوای صفحه متوجه ارتباط معنایی این 10 شرکت می‌شود و از روی نام برندها می‌فهمد که به نوعی معرفی شده‌اند.

2 افزونه مفید برای چک کردن رَنک الکسا و اعتبار سایت وجود دارد. و نکته آخر اینکه حتماً در مطالب خود از تصاویر استفاده کنید. تجربه نشان داده است که پست‌هایی که حداقل یک تصویر دارند، نسبت به پست‌هایی که اصلاً تصویر ندارند، رتبه و جایگاه بهتری دارند. اگر به سوال شما در قسمت زیر پاسخ داده نشد، حتما از طریق تماس با کارشناسان دی ام روم آن را مطرح بفرمایید.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما