پنج فیلم کودکان برای پخش در حال حاضر

آن را در دیزنی + پخش کنید.

در سال 2257، انسان ها در مستعمرات فضایی زندگی می کنند و نوجوانان می توانند با مریخ نوردهای فضایی به خارج از جاده بروند. حداقل این دنیایی است که کالب (آیزایا راسل-بیلی) در آن زندگی می کند وقتی با او و دوستانش ملاقات می کنیم: دیلن (بیلی بارت)، بورنی (اورسن هانگ) و مارکوس (توماس بویس). پس از مرگ مادرش، کالب توسط پدر مجردش، مایکل (اسکات مسکودی، با نام مستعار کید کودی)، که در حین کار در معادن قمری کشته شد، مراقبت شد. فیلم زمانی شروع می شود که کالب که اخیراً یتیم شده است قرار است برای زندگی در سیاره ای دور به نام امگا فرستاده شود. با این حال، قبل از اینکه مجبور به ترک شود، از قفلی که در اثر بارش شهابی قریب‌الوقوع به وجود آمده است، استفاده می‌کند تا دوستانش را جمع کند، یک مریخ نورد را بدزدد و به کاوش در دهانه‌ای مرموز برود که ممکن است گنج را در خود جای دهد یا نباشد. آنها آدیسون (مکنا گریس) را که به تازگی از زمین آمده است را همراه خود می آورند، زیرا او به کدهایی که برای ماموریت نیاز دارند دسترسی دارد. از همان ابتدا، این ماجراجویی علمی تخیلی سرگرم‌کننده، سریع، هیجان‌انگیز و هیجان‌انگیز، به اندازه‌ای عمل می‌کند که بچه‌های جوان و نوجوانان را مجذوب خود کند. «Crater» به کارگردانی کایل پاتریک آلوارز (COG) ارزش دیدن دارد. آن را به عنوان “ایستادن کنار من” در فضا در نظر بگیرید.

آن را در نتفلیکس پخش کنید.

نمو (مارلو بارکلی) با پدر دریانوردش، پیتر (کایل چندلر، با ریش بزرگ و پرپشت قدیمی) در یک فانوس دریایی عالی زندگی می کند. فقط آن دو نفر هستند و پیتر هر شب برای دختر کوچکش داستان های خارق العاده قبل از خواب تعریف می کند تا او را بخواباند. هنگامی که او به طرز غم انگیزی در دریا می میرد، نمو در غم خود تنهاست، تا اینکه او را برای زندگی با فیلیپ (کریس اودود)، عموی بسیار بی خیال اما خوش نیت او فرستاده می شود. این اولین باری نیست که فیلمسازان تلاش می‌کنند کمیک استریپ وینزور مک‌کی را در اوایل قرن بیستم به نام «نمو کوچک در سرزمین خواب» روی پرده بیاورند، اما ممکن است جاه‌طلبانه‌ترین آنها باشد. نمو با مرگ پدرش با فرار به رویاها کنار می‌آید، جایی که با فلیپ (جیسون موموآ، که به نظر می‌رسد در همه صحنه‌ها به او خوش می‌گذرد) ملاقات می‌کند. او یک شخصیت حیله گر جنجالی است که نمو را در ماجراجویی هایی برای یافتن پدرش هدایت می کند. و چند مروارید افسانه ای و جادویی را کشف کنید. به کارگردانی فرانسیس لارنس (فرانچایز «بازی‌های گرسنگی»)، جهان‌های خارق‌العاده‌ای که نمو و فلیپ در آن سفر می‌کنند، باید تخیل جوانان را به تصویر بکشد و لحظات سخت، همراه با نمو که با مشکلات و دردهای دنیای واقعی دست و پنجه نرم می‌کند، به فیلم حسی عاطفی می‌بخشد. مرکز

کارگردان دیوید لوری («شوالیه سبز»، «اژدهای پیت») افسانه‌های محبوب را با نگاه فیلم‌ساز مستقل به ظرافت و تاریکی دوباره تجسم می‌کند و «پیتر پن و وندی» او نیز از این قاعده مستثنی نیست. او داستان کلاسیک پیتر را انتخاب می کند – با نام مستعار پسری که نمی خواهد بزرگ شود – و وندی (اور اندرسون) را در مرکز صحنه قرار می دهد. حتی تینکربل (یارا شهیدی از “black-ish”) از پیتر (الکساندر مولونی) جذاب تر است. این به این معنی نیست که پیتر یک احمق است. کل بازیگران فوق العاده هستند، از جمله جود لا در نقش کاپیتان هوک، جیم گافیگان در نقش اسمی و آلیسا واپاناتاک در نقش تایگر لیلی. پسر 5 ساله من مسحور کشتی های دزدان دریایی شناور در هوا و شمشیرهای سرگیجه آور بود. و شگفتی زیادی در این نسخه لایو اکشن برای الهام بخشیدن به صد سوال از نوع “مامان، آنها چگونه در هوا پرواز می کنند؟” وجود دارد. تماشای وندی که معمولاً به نقش مکمل واگذار می شود و با سؤالاتی دست و پنجه نرم می کند که باعث افتخار گلوریا استاینم می شود، لذت بخش است. این فیلم که با همکاری توبی هالبروکز، همکار دیرینه لوری نوشته شده است، باید برای بچه‌های کوچک‌تر و پیش‌نوجوانان جذاب باشد، اما احتمالاً توجه کودکان نوپا را جلب نمی‌کند، زیرا ممکن است آهنگ‌های روشن رنگی و آهنگ‌های سبک Kidz Bop را به شگفت‌انگیز ترجیح دهند – اما کمی فکر – ماجراجویی.

آن را در Amazon Prime Video پخش کنید.

این انیمیشن کمدی ماجراجویی احتمالاً برای بچه های کوچکتر شرط بندی بهتری است. ساموئل ال. جکسون صداپیشگی یک گربه سامورایی گرد به نام جیمبو را بر عهده دارد که به یک بیگل گوش فلاپی به نام هنک (مایکل سرا) کمک می کند تا خودش یک سامورایی بزرگ – یا حداقل در نیمه راه – شود. یک گربه حیله گر به نام ایکا چو (ریکی جرویس) طرح را به حرکت در می آورد و هنک را می فرستد تا سامورایی شود تا ایکا چو بتواند قصر خود را گسترش دهد. طرح داستان تقریباً دور از ذهن است، زیرا یک کودک 4 ساله به احتمال زیاد هیچ حفره‌ای را با داستان جدا نمی‌کند و در عوض در صحنه‌های بینایی، لحظات کمدی احمقانه و صحنه‌های مبارزه با شمشیر می‌ماند. این فیلم در ابتدا «سامورایی شعله ور» نام داشت و یک نسخه انیمیشن کودکانه از فیلم کلاسیک مل بروکس «زین های شعله ور» است. به جای نژادپرستی در آمریکا، شخصیت ها با مسائل سگ و گربه در ژاپن فئودال دست و پنجه نرم می کنند. بله، این یک کشش است، و نه، این یک کمدی کلاسیک نیست که قرار است نسل‌های تماشاگر فیلم را جذب کند. هرچند سرگرم کننده است. مانند فیلم بروکس، جوک های زیادی در مورد لوبیا وجود دارد و خود بروکس صداپیشگی شخصیتی به نام شوگان را بر عهده دارد. میشل یئو، جیمون هونسو و جورج تاکی استعدادهای خود را به ارمغان می‌آورند و کارگردانی آن را راب مینکوف (شیر شاه)، کریس بیلی (کیم پوسیبل) و مارک کوتسیر (هنرمند داستان در فیلم Big Hero 6) بر عهده دارند.

برای اکثر والدین، شنیدن اینکه نوجوان 16 ساله‌تان می‌گوید که می‌خواهد به تنهایی با یک قایق بادبانی صورتی به دور دنیا بچرخد، باعث می‌شود که 8000 دلیل را به چالش بکشید که پاسخ «هیچ راهی نیست». این در مورد جسیکا واتسون نوجوان استرالیایی واقعی صدق نمی‌کند، او جوانترین فردی شد که به تنهایی این کار را انجام داد و سفر خود را در سال 2010 به پایان رساند. در این فیلم اصلی نتفلیکس به کارگردانی سارا اسپیلین (“در اطراف بلوک”) تیگان کرافت (“Titans”) نقش جسیکا را بازی می کند، شخصیتی که با شجاعت و پشتکار هرگز تسلیم نمی شود به کودکان الهام می بخشد. “True Spirit” یک موسیقی متن پاپ با احساس خوب و ویدیوهای بسیار الهام‌بخش زیادی دارد. جسیکا احساساتی مانند این را بر زبان می‌آورد: “در اعتراف به اینکه خوب نیستی، شجاعت وجود دارد.” گاهی اوقات مقداری خرد ساده و حس خوب همان چیزی است که یک کودک باید بشنود.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما
با استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی، محتوای این سایت تولید می‌شود و مسئولیتی در قبال دقت یا اعتبار آن به عهده نمی‌گیریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.