چهار شیک مفاهیم به شما لوازم یدکی سراتو 2015

تولید نیسان جونیور 140/141 نسل سوم در سال 1982 متوقف و در بهمن ماه 1361 با همکاری سایپا تولید آن در کشورمان آغاز شد. سرانجام در سال ۹۸ شرکت سایپا به خاطر عدم وجود قطعات و لوازم یدکی سراتو، اعلام کرد که دیگر قادر به تولید این سری از خودروهای کیا نبوده و خط تولید آن را متوقف کرد. خودروهای متفاوتی از برند کیا در ایران موجود میباشند که شامل: سراتو، کیا اسپورتیج، سراتو کوپه، کیا موهاوی، کیا اپتیما، کیا کادنزا، کیا پیکانتو، کیا اپیروس، کیا سورنتو هستند. کیا سراتو یکی از اتومبیل هایی می باشد که بیش از ۱۰ سال است که در بازار خودروهای کره ای طراحی و تولید می شود، این خودرو از مدل ماشین های موتور جلو-محور است که امروز از جنبه های گوناگونی از آن در بازار دیده ایم.

آنچه در میان جمعیت درباره لوازم یدکی سراتو به شما نمی گویند

لوازم ماشین نیاز و احتیاج داشته باشن نصف و زیر قیمت خرید تقدیم میکنم لیست و تعداد اجناس… همچنین ظرفیت تعداد سرنشینان سراتو سایپایی 5 نفر است. سیستم ترمز این خودرو که یکی از مهم ترین قطعات از لوازم یدکی سراتو می باشد از نوع روغنی با بوستر خلائی و همچنین دارای دیسک خنک شونده در ترمز جلو است. چراغ عقب یا چراغ خطر در خودرو جدا از از افزایش دید خودروها در شب به رانندهی پشت سر اعلام می کنند شما قصد ترمز گرفتن، چرخیدن یا جابجایی بین خطوط را دارید. این قطعه برای چرخیدن اویل پمپ به کار میرود. حین انجام فعالیت فوق، محیط را رطوبتی فرا میگیرد که این رطوبت به شکل قطرات آب بر روی لولههای اپراتور مینشیند و از طریق مخزن زیر اپراتور جمع و در نهایت تخلیه میشود. از سوی دیگر شناخت وظایف قطعات مختلف سراتو باعث می شود تا اهمیت کارکرد صحیح بخش های مختلف خودرو را درک کنید. اولین هزینه ای که باید بصورت ثابت در طول سال برای خودرو خود کنید ، بیمه شخص ثالث خودرو می باشد که در بخش قبلی بصورت کامل به آن اشاره کردیم .

دارندگان خودروی سراتو، با افزایش پوشش مالی بیمه شخص ثالث میتوانند برای خسارتهای چند صد میلیونی که در تصادفات با خودروهای لوکس به وجود میآید تحت پوشش بیمه باشند و متضرر نشوند. کلاس بدنه خودروهای سراتو 2010 تولید شده کیا موتورز از نوع سدان و کلاس اتومبیل آنها C Segment می باشد. گلگیر به عنوان بخشی از بدنه ماشین که از فلز ساخته می شود، بیشتر از هر قطعه فلزی در خطر برخورد با وسایل نقلیه و موانع است. قابل توجه تمام ماشین داران ایرانی یک تجربه فنی بسیار باارزش در خصوص خودرو که بد نیست همه مون یاد بگیریم. کیا سراتو از یک طراحی ساده اما جسورانه بهره میبرد و به طور کلی میتوان نمره قابل قبولی را به طراحی این خودروی نسبتاً جذاب داد. پروانه فن زمانی نقش خود را اجرا میکند که موتور خودرو روشن شود و دمای موتور به علت احتراق و سوخت رسانی بالا رود در این زمان پروانه فن به کمک میآید تا دمای موتور را کاهش دهد و آن را خنک نگه دارد و همچنین گرمای پیشرانه را جذب کند.

همچنین با ارائه تضمینهایی مانند ضمانت برگشت کالا، ایجاد امکاناتی همچون خرید اینترنتی و … فروشگاه لوازم یدکی سفیر در رشت به عنوان بهترین لوازم یدکی در رشت ارائه دهنده ی انواع محصولات سایپا و ایران خودرو با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا . ✅آشنایی با قطعات خودرو یا لوازم یدکی خودروها فقط مناسب تعمیرکاران یا فروشندگان لوازم یدکی نیست. ⭕برگزیده کارشناسان اتحادیه تعمیرکاران خودرو … کاهش کیفیت سراتو از یک طرف و افزایش قیمت انواع خودرو از طرف دیگر باعث شده هزینه تعمیر و قیمت قطعات یدکی این خودرو افزایش یابد در چنین مواقعی خرید بیمه بدنه سراتو اقدامی است که به کمک دارندگان این خودرو میآید و خسارتهای مالی خودرو آنها را جبران میکند.

شایان ذکر است کلیه قطعات شامل : لوازم یدکی بدنه ، جلو بندی ، زیربندی ، قطعات برقی ، موتور و سیستم سوخت رسانی اصلی و اورجینال و همچنین نو می باشد. همچنین امکان درخواست قطعه سراتو از هر کجای ایران برای مشتریان ما فراهم است و این روال خرید را بسیار آسان تر خواهد کرد. این فروشگاه نماینده بسیاری از برندهای معروف دنیا مانند ایسوس، لاجیتک، ام اس آی و غیره است، می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را از این فروشگاه اینترنتی تهیه نمایید. از دیگر لوازم یدکی مهم می توان به کاپوت یا درب موتور، دستگیره های در، شیشه بالابر، برف پاک کن، اگزوز سراتو و غیره اشاره کرد.

ماشین رو بذارید دنده یک و هُل بدید، اگه ماشین تو دنده بود و حرکت کرد تسمه پاره شده و باید یدک کش خبر کنید و به تعمیرگاه ببرید و اگر ماشین حرکت نکرد یعنی تسمه سالم است! یدک شاپ نیز از سال ١٣٩٣ واردات لوازم یدکی کیا را از کره جنوبی آغاز کرده است و تا به امروز سعی در ارایه بهترین خدمات به مشتریان خود داشته است. از جمله واردات قطعات یدکی کیا سراتو را به صورت تخصصی در مجموعه کیا 110 پوشش میدهیم. در صورت نیاز به شماره امداد خودروی برلیانس می توانید با شماره آقای امداد تماس بگرید. اگر مالک خودروی سراتو هستید و ممکن است سوالاتی درباره خرید لوازم یدکی سراتو 2015 و یا دیگر مدل ها دارید با ما همراه باشید تا با برندهای موجود در بازار آشنا شوید. برای انجام این کار بهتر از قطعات خریداری شده را با قطعه فابریک قبلی مقایسه کرده و به دنبال تفاوت ها و شباهت ها در آن باشید. برای شناخت بهتر محصولات لازم است تا در مورد نحوه عملکرد این قطعات اطلاعات کافی را به دست آورید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید قطعات بگیرید.

[arpw limit=”10″]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما