کلید موفقیت اینورتر

اینورتر برای کاربردهای فتوولتائیک خورشیدی کاربردی است. Renogy 2000W 12V Off-Grid Pure Sine Wave Inverter یک انتخاب مناسب برای موبایل برای افرادی است که علاقه مند به حمل و نقل هستند. به عنوان مثال، در سرعت‌های بالا، پرتوهای نوری دارای دسترسی طولانی‌تری هستند. با 145 اسب بخار قدرت و گیربکس دستی (و با کمک وزن نسبتاً سبک پلیموث)، یک Fury 6 می تواند 0-60 را در 17 ثانیه انجام دهد و هنوز به طور میانگین 20 مایل به گالن می رسد. این موتور قابل تنظیم بسیار گرمتر بود — نسخه های آزمایشی یک اسب بخار در هر اینچ مکعب در میدان آزمایش کرایسلر تولید می کردند. پس از آن، تنها زمان مشخص خواهد کرد که آیا باتری های تسلا شبکه را تکان می دهند یا خاموش می شوند. بیایید ببینیم آیا می‌توانید قسمتی از خودرو را که در موتور، کابین یا خارج از خودرو یافت می‌شود از مجموعه‌ای از ایموجی‌ها تشخیص دهید.

Industrial Electrical Equipment

همانطور که می دانید خودروها از دیرباز بخشی از تاریخ ما بوده اند. تا ژوئن 2017، 2666 ایموجی وجود داشت که بخشی از استاندارد یونیکد پذیرفته شده را تشکیل می دادند. مدل‌های پایه چرخ‌های آلومینیومی استاندارد را اضافه کردند و Trans Am (و آپشن Formula) دارای یک موتور V-8 استاندارد ۱۷۰ اسب‌بخار بود. Trans Am و GTA همچنین چراغ‌های عقب تازه‌ای داشتند و رکاب‌های جدید کنار بدنه مشترک داشتند، در حالی که Trans Ams از لاستیک‌های بزرگ‌تر (16 اینچی) روی چرخ‌های توری GTA استفاده کرد. موتورهای پایه V-6 به حجم 3.1 لیتر افزایش یافت، در حالی که موتورهای V-8 چند اسب بخار نیرو اضافه کردند.

موتور 2.8 لیتری V-6 شورولت دوباره به S/E نیرو می داد، اما اکنون می توان آن را با موتور 5.7 لیتری بزرگ که اکنون 225 اسب بخار قدرت دارد، سفارش داد. بزرگترین تغییر در دسترس بودن یک موتور V-8 350 سیدی (5.7 لیتری) بود که از کوروت قرض گرفته شد و آماده آزادسازی 210 اسب مشتاق و 315 پوند بر فوت گشتاور شلوغ بود. در اواخر مدل سال، پونتیاک یک آپشن 5.0 لیتری V-8 با خروجی بالا برای Trans Am را معرفی کرد که 190 اسب بخار قدرت و 240 پوند بر فوت گشتاور دارد. پیشرانه استاندارد V-8 Trans Am 5.0 لیتری ساخت شورولت به 165 اسب بخار افزایش یافت. جدید همچنین اولین نمونه از 383 V-8های معروف فعلی پلیموث بود که 330 اسب بخار قدرت داشت و گشتاور آن 460 پوند بر فوت بود. افراد روابط عمومی ادعا کردند که Trans Am، "نیروی بی‌نظیر را برای کسانی که قادر به مدیریت آن هستند تامین می‌کند." اما بسیاری از خریداران ترجیح دادند منتظر نسل چهارم باشند – اولین Firebird کاملاً بازسازی شده در 11 سال – که چند ماه پس از شروع مدل سال 1993 به فروش رفت.

کمربندهای شانه عقب اکنون استاندارد بودند.

حتی بهتر از آن، تعویض دستی پنج سرعته (اوردرایو) جدید با نسبت نزدیک برای S/E و Trans Am استاندارد شد. همه Firebirds در حال حاضر سوار تایرهای استاندارد 15 اینچی هستند. کمربندهای شانه عقب اکنون استاندارد بودند. همه به جز مدل های پایه اسپویلرهای عقب جدید اضافه کردند. عکس برگردان های کاپوت فایربرد غول پیکر با ورود مدل های سال 87 از بین رفتند. تنها حدود 1500 دستگاه ساخته شد و نیروگاه 250 اسب بخاری آن را از بیوک ریگال گرند ناسیونال که از کار افتاده بود استفاده کرد. از خودروهای کلاسیک گرفته تا شگفت‌انگیزهای مدرن، اطلاعات بیوک شما را پوشش داده‌ایم. Consumer Guide® خاطرنشان کرد که V-8 Firebird شبیه خودروهای عضلانی دهه 60 بود، اما با لاستیک‌ها و ترمزهای بهتری که قدرت فراوان را همراهی می‌کرد، عملکرد متعادل‌تری ارائه می‌کرد.

مهندسان پونتیاک احساس کردند که برای به حرکت درآوردن چنین کوپه سنگینی با عجله کافی به موتور بزرگتری نیاز است تا بتواند همگام با رقبای وارداتی مانند مزدا RX-7 توربوشارژ و نیسان 300ZX باشد. فقط با خودکار ارائه می شود، هم در Trans Ams و هم Formulas عرضه می شود. پونتیاک ادعا کرد که یک Trans Am با HO سه فصل در Firebird جدید، پونتیاک تصمیم گرفت که زمان آن رسیده است که یک لیفت صورت بگیرد. ترانس آمز انتخابی از سه موتور (همه 5.0 لیتری) داشت. در حرکتی برای تغییر نگرش، یک سرعت سنج 140 مایل در ساعت اکنون با V-8 های اختیاری خود عرضه شد.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما