farhangian91banner

آنچه در تلویزیون این هفته پخش می شود: «بانشی های اینشیرین» و ماریا کری

بین شبکه، کابل و جریان، چشم انداز تلویزیون مدرن چشم انداز وسیعی است. در اینجا برخی از نمایش ها، فیلم های ویژه و فیلم هایی که این هفته، 19 تا 26 دسامبر به تلویزیون می آیند، آمده است. جزئیات و زمان ممکن است تغییر کند.

BANSHEES OF INISHERIN (2022) ساعت 7 بعد از ظهر در HBO. زبان داغ و انگشتان سرد در این کمدی سیاه از مارتین مک دونا، درباره دو دوست قدیمی، پادریک (کالین فارل) و کولم (برندان گلیسون) که دوستی آنها ناگهان پایان می یابد، پرواز می کند. داستان فیلم در یک جزیره خیالی ایرلندی در سال 1923 اتفاق می‌افتد، زمانی که کولم، ظاهراً در هوای مه‌آلود، اعلام کرد که از پادریک بسنده شده است. آنچه در ادامه می‌آید سورئال و ضعیف است، با بازی‌های جاه‌طلبانه فارل، گلیسون و بازیگران مکمل شامل کری کاندون و بری کیوگان. اسکات در نقد خود برای نیویورک تایمز می‌نویسد: «لازم نیست آنچه را می‌بینید باور کنید – در واقع ممکن است امکان‌پذیر نباشد، اما با این وجود می‌توانید فریفته صداقت بی‌حرمتی شخصیت‌ها شوید و تحت تأثیر قرار بگیرید. جرقه های انسانیت مبارزات آنها پرتاب می شود.» این فیلم قرار است بخشی از گفتگوی جوایز در آستانه اسکار در ماه مارس باشد.

مرده برای یک دلار (2022) ساعت 8:10 شب در زمان نمایش 2. این وسترن کم‌هزینه از والتر هیل («جنگجویان»، «48 ساعت») بر روی یک شکارچی جایزه (کریستف والتز) تمرکز دارد که به دنبال همسر تاجری (ریچل برازناهان) می‌گردد، که دلایل ناپدید شدن او چیزی نیست. به نظر می رسد. اسکات در نقد خود برای The Times نوشت: «این یک عکس با افتخار و محکم است. اما، او افزود، «در عصر پرفروش‌ها و بدبینی جریانی، یک فیلم B جامد – فیلمبرداری کارآمد (توسط لوید آهرن دوم) و به طور مؤثر (توسط همه) چیزی شبیه به یک معجزه است.» ویلم دفو، همیش لینکلیتر و بنجامین برات از بازیگران این فیلم نیز هستند.

چرخ ساعت 10 شب در NBC. مایکل مک اینتایر، کمیک بریتانیایی، چند فصل از این برنامه مسابقه را در خارج از کشور برای بی‌بی‌سی میزبانی کرده است. اولین نمایش ایالتی خود را دوشنبه شب انجام می دهد. این نمایش – که مجموعه آن چیزی شبیه یک چرخ رولت غول پیکر به نظر می رسد – شرکت کنندگان در مسابقه را با مهمانان مشهوری جفت می کند که گاهی در موضوعات بی اهمیت متخصص هستند، و گاهی اوقات بسیار نه. مهمانان اپیزود دوشنبه شامل کریستینا ریچی بازیگر، آمبر رافین کمدی و استیو کورناکی روزنامه‌نگار تلویزیونی هستند.

ماریا کری: کریسمس بر همه مبارک! ساعت 8 شب در CBS. برای چهارمین سال متوالی، تک آهنگ ماریا کری در سال 1994 با نام “All I Want for Christmas Is You” اخیرا علیرغم سنش در صدر جدول 100 بیلبورد قرار گرفته است. این شاهکار باید به اجرای کری در این آهنگ ویژه دو ساعته که در منهتن در باغ مدیسون اسکوئر حیرت زده فیلمبرداری شده بود، جذابیت بیشتری ببخشد.

HHOMEWARD Bound: A GRAMY Salute to the Songs of Paul SIMON ساعت 9 شب در CBS. اولین جایزه گرمی که پل سایمون، خواننده و ترانه سرا برنده شد، برای «خانم. رابینسون، آهنگ 1968 Simon & Garfunkel که او برای کلاسیک هالیوود “فارغ التحصیل” نوشت. بنابراین شاید منطقی باشد که علیرغم ارتباط سایمون با نیویورک، این ادای احترام به سیمون که میزبان گرمی بود، در لس آنجلس برگزار شد. این کنسرت که در آوریل در تئاتر هالیوود پانتاژ فیلمبرداری شد، شامل اجرای آهنگ های سایمون توسط گروهی چند نسلی (و چند ژانر) از هنرمندان، از جمله برندی کارلیل، ریانون گیدنز، آنجلیک کیجو، دیو متیوز و ایرما توماس است.

شیر در زمستان (1968) 5:30 بعد از ظهر در TCM. آه، کریسمس 1183 در قصر پادشاه هنری دوم، جایی که شادی تعطیلات توسط دسیسه های خانوادگی پیشی گرفته است. (اگر به نظر می رسد که این گردهمایی پایان سال خودتان باشد، در نظر بگیرید که این گردهمایی شامل جوستینگ واقعی نیز می شود.) موضوع این است که چه کسی تاج و تخت پادشاه سالخورده (پیتر اوتول) را به دست می گیرد. آیا این شاهزاده جان (نایجل تری) خواهد بود؟ شاهزاده ریچارد (آنتونی هاپکینز)؟ در پایان، مطمئناً برنده واقعی کاترین هپبورن است که برای بازی در نقش النور آکیتن، همسر پادشاه، برنده جایزه اسکار شد.

24 سالانه خانه ای برای تعطیلات در گروو ساعت 8 شب در CBS. گلوریا استفان مجری این برنامه سودمند است که داستان های مثبت فرزندخواندگی را از پرورشگاه ها بیان می کند. همچنین اجراهای موزیکال را با ترکیب امسال شامل اندی گرامر، میکی گایتون، دیوید فاستر و کت مکفی و لیتل بیگ تاون به نمایش می گذارد.

برنامه ریزی شب کریسمس در شبکه های مختلف حتی در میان کسانی که جشن می گیرند، البته کریسمس برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد. و این در هیچ کجا به اندازه تلویزیون این شنبه که می توانید کمدی سنگر را تماشا کنید، آشکار نیست کریسمس بسیار هارولد و کومار (2011)، ساعت 8 شب و 10 شب در IFC; سپس ورق بزنید تا رهبری پاپ فرانسیس را ببینید دسته جمعی شب کریسمس از واتیکان، که در ساعت 11:29 شب در NBC آغاز می شود.

همچنین چندین اقتباس از “سرود کریسمس” چارلز دیکنز، از جمله FX یک سرود کریسمس است، یک بازاندیشی تاریک 2019 با گای پیرس که در ساعت 9:40 شب از FXM پخش خواهد شد، و سرود کریسمس (1938)، یک اقتباس کلاسیک سیاه و سفید با بازی رجینالد اوون و در ساعت 10 شب از TCM پخش خواهد شد. همچنین ببینید: یک داستان کریسمس (1983) در ساعت 9 شب و 11 شب در TNT; عشق واقعی (2003) در ساعت 6 بعد از ظهر و 9 شب در BBC America; و GRINCH (2018) ساعت 8 شب در FX.

ZIWE ساعت 11 شب در زمان نمایش Ziwe Fumudoh فصل دوم واریته شوی تند خود را یکشنبه با حضور وین بردی، که با او در مورد تجاری سازی فیلم Juneteenth گفتگو می کند، و چند مهمان دیگر، از جمله بازیگر زن لورا بنانتی و کمیک لری اونز، به پایان می رساند.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما