واکنش بیت‌کوین به جلسه فدرال رزرو؛ سقوط به کف سه ماهه

فرارو– نتیجه جلسه فدرال رزرو آمریکا یکبار دیگر بیت‌کوین را در سراشیبی انداخت. در آخرین ساعت‌های روز یکشنبه ۳۰ شهریور، فدرال رزرو آمریکا اعلام کرد بهره بانکی تا پایان سال حداقل برای یک بار دیگر افزایش پیدا می‌کند. پاسخ، واکنش بازارهای جهانی را در نتیجه جلسه فدرال رزرو بودیم و در بازار ارز دیجیتال بیت‌کوین با عقب‌نشینی تا محدوده ۱۸ هزار و ۳۰۰ دلاری، به کمترین سطح سه‌ماهه خود سقوط کرد. اتریوم که دومین ارز دیجیتال مهم دنیاست، با افت قیمت شش درصدی ارزش هزار و 300 دلار را از دست داد و همزمان ارزش کل بازار به 948 میلیارد دلار رسید و یک درصد کاهش پیدا کرد.

قیمت لحظه های بیت کوین؛ ۱۸ هزار و ۶۸۰ دلار

قیمت لحظه‌های بیت‌کوین صبح امروز پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۸ هزار و ۶۸۰ دلار به‌ثبت رسید. این رقم دو درصدی قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته را نشان می‌دهد، زیرا هر واحد بیت‌کوین صبح دیروز ۱۹ هزار دلار ارزش داشت. در شبانه‌روز گذشته کمترین قیمت بیت‌کوین ۱۸ هزار و ۳۱۲ دلار بوده است. آخرین بار ۱۹ ژوئن – ۲۹ خرداد – بیت‌کوین در چنین محدوده‌ای خرید و فروش می‌شد. افت دو درصدی قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبل، بازدهی هفتگی رهبر ارز دیجیتال را به منفی هفت درصد می رساند. پنجشنبه هفته گذشته یعنی ۲۴ شهریور، بیت‌کوین در کانال ۲۰ هزار دلاری می‌شد. حالا بیت‌کوین نسبت به روز ۱۹ آبان ۱۴۰۰ که نزدیک به ۶۸ هزار دلار پول می‌شد، حدود ۷۲ درصد از ارزش خود را از دست داده است. همچنین حجم ۳۶۰ میلیون دلاری بیت‌کوین، معادل ۳۸ درصد از کل بازار ارز دیجیتال می‌شود.

قیمت لحظه های اتریوم؛ هزار و ۲۶۰ دلار

قیمت لحظه‌های اتریوم صبح امروز پنجشنبه ۳۱ شهریور به هزار و ۲۶۰ دلار رسید. یعنی کمتر از ۲۵ تیر امسال. اتریوم صبح دیروز هزار و 335 دلار پول می‌شد و در این مدت حدود شش درصد از ارزش آن آب رفته است. ظرف شبانه‌روز قبل قیمت اتریوم هزار و ۲۳۰ دلار و بالاترین سطح آن هزار و ۳۷۳ دلار به‌ثبت رسیده است. نسبت به هفته قبل از هزار و 610 دلار، 21 درصد از ارزش این ارز دیجیتال آب رفته است. این رقم درقیاس با ۱۹ آبان ۱۴۰۰ که اتریوم چهار هزار و ۸۵۱ دلار ارزش داشت و به قله تاریخی خود رسیده بود، حدود ۷۴ درصد است. محدوده هزار و 300 دلار، برای اتریوم مرزی مهم می‌شد. حالا با دست زدن به سنگر هزار و 300 دلار، احتمالاً این ارز دیجیتال تا مرز هزار دلار پیش بینی می‌شود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت لونا، لونا کلاسیک، کاردانو، دوجکوین، و ترون در شبانه‌روز گذشته در دو تا هشت درصد ریخته‌شده و شیبا بازدهی صفر درصدی را به‌ثبت رسانده است. قیمت لونا کلاسیک یا همان ترا کلاسیک با افت هشت درصدی به 0.00200 دلار تنزل پیدا کرد. لونا که اخیرا به جمع ۱۰۰ ارز دیجیتال مهم دنیا اضافه شده است، در شبانه روز پنج درصد از ارزش خود را از دست داده و امروز ۲.۵۶ دلار دلار می‌شد قیمت کاردانو به‌عنوان هشتمین ارز دیجیتال مهم بازار به ۰.۴۴۳ دلار رسید و سه دلار رسید. درصد نسبت به دیروز کاهش پیدا کرد. دوجکوین با همین میزان کاهش قیمت، امروز 0.057 دلار خرید و فروش می‌شد. ارزش ترون نیز با کاهش دو درصدی به 0.059 دلار رسید. شیبا، اما صبح امروز 0.00011 دلار خرید و فروش و قیمت آن با صبح دیروز تفاوتی نداشت.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت کوین

۲۰ هزار و ۱۵ دلار

۱۹ هزار دلار

۱۸ هزار و ۶۸۰ دلار

اتریوم

هزار و ۶۱۰ دلار

هزار و ۳۳۵ دلار

هزار و ۶۸۰ دلار

کاردانو

0.471 دلار

0.453 دلار

0.443

دوجکوین

0.060 دلار

0.059 دلار

0.057 دلار

شیبا

0.00012 دلار

0.00011 دلار

0.00011 دلار

ترون

0.061 دلار

0.060 دلار

0.059 دلار

ترا

3.06 دلار

2.7 دلار

۲.۵۶ دلار

ترا کلاسیک

۰٫۰۰۰۲۷۸ دلار

0.0003 دلار

0.0028 دلار

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما