farhangian91banner

مرگ مادر نخست وزیر نارندرا مودی: آکشای کومار و آجی دوگن مرگ هیرابن را تسلیت گفتند | اخبار مردم

بمبئی: شخصیت های فیلم هندی آکشی کومار، آجی دوگن و آنوپام خر روز جمعه از درگذشت هیرابن مودی، مادر نخست وزیر نارندرا مودی ابراز تاسف کردند و برای او برای تحمل این فقدان آرزوی قدرت کردند. هیرابن، 99 ساله، ساعت 3:30 صبح هنگام درمان در بیمارستان قلب سازمان ملل متحد، مهتا، در احمدآباد درگذشت.

کومار در توییتر نوشت: “هیچ غمی بزرگتر از از دست دادن مادر نیست. باشد که خداوند به شما قدرت تحمل این غم را بدهد @narendramodi ji. Om Shanti.” دیوگن ضمن تسلیت گفت که ارزش‌های هیرابن به کشور رهبری مانند مودی داده است.

او در توییتی نوشت: “درگذشت اسمت هیرابن مودی را از صمیم قلب تسلیت می گویم. یک بانوی ساده و اصولی، او پسر خوبی را در نخست وزیر ما شری نارندرا مودیجی بزرگ کرد. شانتی. تسلیت شخصی من به نخست وزیر ما و خانواده اش.”

آنوپام خِر، بازیگر کهنه کار در یادداشتی که در توییتر به اشتراک گذاشته، نوشت: نخست وزیر محترم @narendramodi ji! با شنیدن خبر درگذشت متاشری #جی شما، متأسف و ناراحت شدم.»

“عشق و احترام تو نسبت به او در دنیا مشهود است. هیچ کس نمی تواند جای او را در زندگی شما پر کند! اما تو فرزند مادر هندی! برکت همه مادران کشور بر توست. مادر من نیز”. !،” او افزود.

سونو سود نیز در پستی در شبکه های اجتماعی به هیرابن ادای احترام کرد.

“مودی جی محترم، مادر هیچ جا نمی رود، اما بارها پای خدا می نشیند تا پسرش برای دیگران بهتر عمل کند. ماتاجی همیشه با شما بود و خواهد بود. @narendramodi Om Shanti.” نوشت.

کاپیل شارما بازیگر کمدین گفت که برکات هیرابن با نخست وزیر خواهد بود. او در توییتی نوشت: “محترم @narendramodi ji، ترک دنیا برای یک مادر بسیار دردناک است. برکات او همیشه با شما خواهد بود.”

هیرابن، که هیرابا نیز نامیده می شود، در روستای رایسان در نزدیکی شهر گاندیناگر با برادر کوچکتر نخست وزیر مودی، پانکاج مودی، زندگی می کرد.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما