farhangian91banner

نیاز به کارگران جوانتر، مقامات فدرال قوانین مربوط به مصرف مواد مخدر در گذشته را آرام می کنند

چندی پیش، ادرار کردن در فنجان برای آزمایش مواد مخدر به طور گسترده پذیرفته شده بود، اگر آزاردهنده باشد، برای شروع یک کار جدید. قانونی شدن ماری‌جوانا در ایالت‌های بیشتر و بیشتر در سال‌های اخیر باعث شد که بسیاری از کارفرمایان قوانین استخدام را از دوران «فقط بگو نه» کنار بگذارند.

یک مانع بزرگ وجود داشت: دولت فدرال، تا حد زیادی بزرگترین کارفرمای کشور. اما اکنون، به طور قابل توجهی قوانین غربالگری مواد مخدر را کاهش می‌دهد، زیرا آژانس‌ها در تلاش هستند تا در یک بازار کار فشرده، رده‌های نیروی کاری را که به سرعت پیر می‌شوند، دوباره پر کنند.

بر اساس داده‌های به‌دست‌آمده از طریق درخواست قانون آزادی اطلاعات، در طول پنج سال گذشته، ارتش ایالات متحده به بیش از 3400 سرباز جدید که در اولین روز آزمایش مواد مخدر رد شده بودند، مهلت داد تا دوباره امتحان کنند. مقامات اذعان می‌کنند که آژانس‌هایی مانند سیا و اف‌بی‌آی قوانین ملایم‌تری را در رابطه با مصرف گذشته ماری‌جوانا در میان نامزدهای شغلی اتخاذ کرده‌اند.

و در اواخر امسال، انتظار می‌رود دولت بایدن گام بزرگ دیگری بردارد، و کاهش عمیقی که دولت در تاریخچه مواد مخدر افرادی که درخواست مجوز امنیتی می‌کنند را کاهش دهد.

نظرسنجی ها نشان می دهد که بیش از نیمی از آمریکایی ها ماری جوانا را به صورت تفریحی یا دارویی مصرف کرده اند و اکثریت معتقدند که باید قانونی باشد. استفاده از حشیش پزشکی در 38 ایالت و ناحیه کلمبیا قانونی است. ماری جوانا تفریحی در 22 ایالت و همچنین پایتخت کشور قانونی است اما طبق قوانین فدرال غیرقانونی است.

جیمی راسکین، نماینده دموکرات ایالت مریلند که قوانینی را ارائه کرده است که ماریجوانا را معرفی می کند، گفت: «ما نمی خواهیم نیمی از جمعیت، ده ها میلیون نفر را به دلیل انجام کاری که اکثر روسای جمهور اخیر ما انجام داده اند، رد صلاحیت کنیم. از موارد بی اهمیت در بررسی های مجوز امنیتی مورد نیاز برای بسیاری از مشاغل فدرال استفاده کنید. “شما تعداد زیادی از مردم را از میدان خارج می کنید.”

پس از استخدام، کارمندان فدرال از مصرف مواد مخدر از جمله ماری جوانا، حتی در ایالت هایی که آن را قانونی کرده اند، منع می شوند. و در حالی که حمایت گسترده‌ای از سیاست‌های استخدام سهل‌آمیز در مورد مصرف گذشته ماری‌جوانا وجود دارد، قوانین تغییر یافته منتقدانی دارند.

زمانی که ژنرال دیوید اچ. برگر در سال 2019 فرمانده سپاه تفنگداران دریایی شد، درباره میزان شیوع مصرف مواد مخدر در میان تفنگداران دریایی ابراز نگرانی کرد.

او در گزارشی درباره وضعیت تفنگداران دریایی نوشت: «من همچنان از میزان مصرف مواد مخدر یکی از ویژگی‌های استخدام‌شده‌های جدید و این واقعیت است که اکثریت قریب به اتفاق افراد استخدام شده برای سربازی نیاز به معافیت از مواد مخدر دارند، نگران هستم. تفنگداران دریایی از ارائه اطلاعات خاص در مورد معافیت از مواد مخدر برای سربازی سرباز زدند.

تا همین اواخر، اعتراف به مصرف اخیر مواد مخدر برای بسیاری از نقش ها رد صلاحیت بود. اما حتی برخی از منتخب ترین آژانس های دولتی قوانین خود را به عنوان بخشی از مجموعه ای از سیاست هایی که تا حد زیادی در خارج از دولت فدرال مورد توجه قرار نگرفته اند، کاهش داده اند.

به عنوان مثال، سیا در آوریل 2022 شروع به گفتن به متقاضیان کرد که باید قبل از ارائه درخواست، فقط 90 روز از مصرف ماری جوانا خودداری کنند، و شرایط واجد شرایط بودن یک ساله قبلی خود را کوتاه کرد. در سال 2021، FBI شرط خودداری از مصرف ماری جوانا را برای افرادی که به دنبال کار بودند از سه سال به یک سال کاهش داد.

در دسامبر 2021، آوریل دی. هاینز، مدیر اطلاعات ملی، یادداشتی صادر کرد که در آن اظهار داشت که مصرف تفریحی ماری جوانا در گذشته باید در تصمیم گیری درباره مناسب بودن یک فرد برای کار حساس امنیت ملی، «مرتبط»، اما «تعیین کننده» در نظر گرفته شود.

و در اواخر سال گذشته، به اصرار مقامات ارشد امنیت ملی، دفتر مدیریت پرسنل یک بازنگری پیشنهادی در روند بررسی مجوزهای امنیتی ارائه کرد که به طور موثر در مورد افرادی که قبلا از ماری جوانا به عنوان یک خطر امنیتی استفاده می کردند، متوقف می شود.

در حال حاضر، افرادی که برای مجوز امنیتی درخواست می کنند، باید گزارش دقیقی از استفاده خود از مواد مخدر غیرقانونی در هفت سال گذشته افشا کنند. بررسی پیشینه برای صدور مجوزهای امنیتی بررسی می کند که آیا متقاضی در مورد مصرف مواد مخدر صادق بوده است یا خیر.

بر اساس قوانین جدید پیشنهادی، دولت این بازه زمانی را برای مواد مخدر به جز ماری جوانا به پنج سال محدود می‌کند و از متقاضیان خواسته می‌شود مصرف ماری جوانا را فقط در طول 90 روز قبل از جستجوی شغل افشا کنند.

دستگیری اخیر یک گارد ملی هوایی ماساچوست که متهم به افشای اسناد طبقه بندی شده است، بحث ها را در کنگره در مورد چگونگی محافظت از اسرار خود توسط دولت تجدید کرده است. اما مقامات گفتند که این پرونده بر اصلاح پیشنهادی فرآیند غربالگری مجوز امنیتی در مورد سابقه مصرف مواد مخدر تأثیری نداشته است.

یک مقام ارشد اطلاعاتی که در سیاست های پرسنلی دخیل است، گفت که دولت برای استخدام افراد در دهه 20 سالگی با مشکل مواجه است، زیرا نرخ بیکاری در میان کمترین میزان در نیم قرن گذشته است. این مقام، که از ذکر نام خودداری کرد زیرا تغییرات پیشنهادی در قوانین دولتی همچنان در دست بررسی است، گفت که مشخص شده است که جامعه اطلاعاتی باید با افزایش سن کارکنان خود با چشم انداز در حال تغییر سازگار شود.

دولت برای استعدادیابی با بخش خصوصی رقابت می‌کند، که اغلب حقوق‌های بهتر، فرصت‌های بیشتری برای کار از راه دور و به‌طور فزاینده‌ای، رویکردی آزادانه برای مصرف مواد مخدر ارائه می‌دهد که بر عملکرد شغلی تأثیر نمی‌گذارد.

استخدام‌کنندگان نظامی از اعضای خدمات احتمالی در مورد مصرف الکل و مواد مخدر می‌پرسند و به آنها دستور داده می‌شود کسانی را که مشکلات سوء مصرف مواد دارند – فعلی یا گذشته – رد صلاحیت کنند. یک مانع کلیدی زمانی پیش می‌آید که استخدام‌شدگان در یک ایستگاه پردازش ورودی ارتش، در حالی که رسماً ملحق می‌شوند، آزمایش مواد مخدر می‌دهند. برای سال‌ها، رد شدن در آن آزمون معمولاً به معنای اخراج در روز اول بود.

بر اساس داده های ارتش، در سال 2022، 4710 نفر از نیروهای استخدام شده در آزمایشات ورود به مواد مخدر شکست خوردند که نسبت به سال 2020 نزدیک به 33 درصد افزایش داشته است.

بر اساس داده‌های ارتش، بین سال‌های 2018 تا 2022، ارتش به بیش از 3300 نفر از استخدام‌کنندگانی که در آزمایش مواد مخدر رد شده‌اند یا اعتراف کرده‌اند که مصرف قبلی مواد مخدر از لحاظ فنی واجد شرایط نیستند، معافیت داده است. ارتش از لحاظ تاریخی نسبت به سایر خدمات نرم‌تر بوده است.

نیروی دریایی که یک سیاست تحمل صفر برای افرادی داشت که در تست ورود به مواد مخدر مردود شدند، یک برنامه آزمایشی را در سال 2021 راه اندازی کرد که به افراد استخدام شده این امکان را می داد که پس از 90 روز آزمایش دوم را انجام دهند. در طول سه سال گذشته، نیروی دریایی اعلام کرد که معافیت های دارویی را برای 1375 نفر از نیروهای استخدام شده صادر کرده است.

Cmdr: “ما می دانیم که تغییرات در قوانین ایالتی در مورد ماری جوانا در سراسر کشور به این معنی است که بخشی از جمعیت هدف ما از 17 تا 24 سال به احتمال زیاد از THC استفاده کرده اند.” دیو بنهام، سخنگوی نیروی دریایی، با اشاره به ماده فعال ماری جوانا گفت.

سپاه تفنگداران دریایی و نیروی هوایی نیز اخیراً شروع به اجازه دادن به استخدام‌کنندگان برای دومین فرصت برای آزمایش مواد مخدر کردند. مقامات نظامی گفتند که این سیاست ها نباید به عنوان موضعی سهل گیرانه تر در مورد مصرف مواد مخدر در زمانی که مردم در خدمت هستند تعبیر شود. کارگران فدرال تحت آزمایش تصادفی دارو قرار می‌گیرند و سازمان‌های جداگانه آزادی عمل قابل توجهی در تعداد دفعات نیاز به آنها دارند.

استاد گروهبان گفت: صرفاً به این دلیل که ما یک روند معافیت داریم، ما مدارک خود را کاهش نمی دهیم. براندون اس. رید از نیروی هوایی، که بر تیمی از استخدام‌کنندگان در شهر نیویورک نظارت می‌کند.

تیم گروهبان رید اخیراً به یک سرباز بسیار ماهر که برای یک نقش مکانیک سخت ثبت نام کرده بود، اجازه داد تا پس از شکست در آزمون اول، در آزمون دوم شرکت کند. گروهبان رید گفت، این سرباز به مقامات نیروی هوایی گفت که او در زیرزمینی بدون تهویه با یکی از دوستانش که ماری جوانا می کشید، بوده است، حسابی که قابل اعتماد به نظر می رسد، گروهبان رید گفت، و استخدام شده آزمون دوم را با موفقیت پشت سر گذاشت.

او گفت: «این یک برد-برد برای نیروی هوایی بود، زیرا ما یک استخدام با کیفیت بالا دریافت کردیم که در طول فرآیند با انگیزه و صادق بود. بر اساس داده‌های ارتش، از سال 2018، اکثریت قریب به اتفاق سربازان استخدام شده مجاز به انجام مجدد آزمایش مواد مخدر بودند.

بث جی. اش، اقتصاددان در شرکت رند، که برای وزارت دفاع تحقیقاتی انجام می دهد، گفت که یک فرض رایج وجود دارد که نیروهای نظامی که پس از دریافت معافیت وارد ارتش می شوند، استخدام شده اند. اما مطالعه‌ای در سال 2021 که او رهبری کرد و با بررسی نتایج شغلی همه سربازانی که بین سال‌های 2001 تا 2012 معافیت دریافت کردند، نشان داد که آنهایی که سابقه مصرف مواد مخدر داشتند، عملکرد بدتری نسبت به همسالان خود نداشتند.

دکتر اش گفت: «رهبران ارتش به خوبی می‌دانند که قانونی‌سازی در حال وقوع است و نگرش‌ها تحمل‌پذیرتر شده‌اند. “احساس من این است که آنها سعی می کنند تا جایی که می توانند نرمش را انجام دهند، در حالی که همچنان با قوانین فدرال سازگار هستند.”

تمرکز دولت بر مصرف مواد مخدر در نیروی کار فدرال در طول جنگ ویتنام در بحبوحه نگرانی ها مبنی بر اینکه مصرف هروئین و ماری جوانا در میان اعضای خدمات بومی شده است آغاز شد. یک نظرسنجی بهداشتی پنتاگون در سال 1980 نشان داد که بیش از 27 درصد از نیروهای نظامی فاش کرده اند که در 30 روز گذشته از مواد مخدر غیرقانونی استفاده کرده اند.

در سال های بعد، رئیس جمهور رونالد ریگان جنگ علیه مواد مخدر را که در دولت نیکسون آغاز شده بود تشدید کرد. کمپین «فقط بگو نه» به رهبری بانوی اول، نانسی ریگان، محور اصلی آن بود.

ممنوعیت مصرف مواد مخدر در نیروی کار فدرال یک ابتکار کلیدی بود.

آقای ریگان در یک فرمان اجرایی در سال 1986 نوشت: «کارمندان فدرال که از مواد مخدر غیرقانونی استفاده می‌کنند، در حین یا خارج از خدمت، نسبت به سایر کارمندان خود که از مواد غیرقانونی استفاده نمی‌کنند، بهره‌وری کمتر، کمتر قابل اعتماد و مستعد غیبت بیشتری هستند.» کارگران فدرال از مصرف مواد مخدر

بخش خصوصی از دولت پیروی کرد. بر اساس گزارش اداره آمار کار، تا سال 1990، تقریباً 46 درصد از محل های کاری با بیش از 250 کارمند، کارگران آزمایش مواد مخدر بودند که این رقم در سال 1988 کمتر از 32 درصد بود.

سه دهه بعد، مسیر تغییر کرده است: یک گزارش فدرال نشان داد تا سال 2021، تنها 16 درصد از کارفرمایان بخش خصوصی کارگران را برای مواد مخدر یا الکل آزمایش می کردند.

کارفرمایان بزرگی که آزمایش مواد مخدر را متوقف کرده‌اند شامل اپل و آمازون هستند که در سال 2021 اعلام کردند این تصمیم را بر اساس داده‌های ملی گرفته است که نشان می‌دهد «آزمایش ماری جوانا قبل از استخدام به طور نامتناسبی بر افراد رنگین پوست تأثیر می‌گذارد و به عنوان مانعی برای اشتغال عمل می‌کند». (نیویورک تایمز بیش از پنج سال پیش نیاز به آزمایش مواد مخدر را به عنوان شرط استخدام برای بسیاری از مشاغل متوقف کرد.)

گری هس، افسر سابق تفنگداران دریایی از لوئیزیانا، گفت که در بیشتر دوران کاری خود احساس می کرد که مصرف مواد مخدر باید برای کارگران رد صلاحیت باشد. تحقیر او نسبت به مصرف کنندگان مواد مخدر به حدی بود که در سال 2010 یک برادرش را به دلیل مصرف حشیش از یک شغل در بخش خصوصی اخراج کرد.

اما چند سال بعد، آقای هس که با درد مزمن ناشی از خدمات و اختلال استرس پس از سانحه دست و پنجه نرم می کرد، گفت که به حشیش دارویی به عنوان «آخرین راه حل» روی آورد.

آقای هس، که اتحاد کهنه‌کاران برای جایگزین‌های جامع را تأسیس کرد، گفت: «برای من این یک تقویت‌کننده عملکرد شد.

آقای هس گفت که بحث ها در مورد مصرف مواد مخدر در حوزه امنیت ملی همچنان به افراط در مورد خطرات و نادیده گرفتن پتانسیل درمانی برخی از این مواد ادامه دارد.

او گفت: «اگر به جوامع خود در مورد حشیش پزشکی آموزش دهند، می توانند به میزان باورنکردنی انعطاف پذیری در نیروی کار خود دست یابند.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما