افزایش زمان استوری‌های اینستاگرام از ۱۵ به یک دقیقه

فرارو- اینستاگرام آخرین تغییرات در بخش استوری‌ها ایجاد شده است. طبق اعلام این مدت زمان استوری‌ها از ۱۵ به ۶۰ افزایش پیدا خواهد کرد. کار متا اخیرا اعلام کرده است که این شبکه اجتماعی در حال حاضر روی روش‌هایی برای بهبود تجربه استوری اینستاگرام است.

به گزارش فرارو به نقل از rahnamato، کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند از این شبکه‌های اجتماعی کمتر استفاده کنند. این قابلیت که با شعار «استوری‌های طولانی تری را مشاهده کنید» در ابتدا بر روی چند کاربر آزمایشی انجام شد.

جدیدترین به روز شده این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می‌دهد تا استوری‌های بیش از ۶۰ ثانیه را به اشتراک بگذارند. با وجود محدودیت 15 میلیون کاربر نادر تا هر روز ده‌ها استوری در اینستاگرام خودلود کنند و بینندگان بازدیدکننده داشته باشند باید برای دیدن یک کلیپ کامل، چندین استوری را مشاهده کنند.

این ویژگی احتمالاً از استقبال خوبی در میان تولیدکنندگان محتوا و کاربران خواهد شد. در بروزرسانی جدید، کاربران برای عبور از استوری که به آن علاقه‌مند نیستند، باید چند استوری را به ناچار ورق بزنند.

رسانه اجتماعی محبوب اینستاگرام اخیراً توجه قابل توجهی را در ویدئوها ایجاد کرده است. یکی از این تغییرات مفاهیم ویدئویی ریلز از 60 به 90 است. علاوه بر این، کاربران می‌توانند کمتر از ۱۵ دقیقه به طور خودکار به ریلز تبدیل شوند.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما