این هفته چی بپزیم

صبح بخیر. هیچ حسی بدتر از این نیست که بخواهید در یکشنبه شب یک پای پیتزای عالی درست کنید و بدانید که نمی توانید چون فراموش کرده اید خمیر پیتزا را از قبل درست کنید. این نوع احساس – فرصت از دست رفته! – می تواند روزها در ذهن شما بماند.

البته می توانید به جای آن یک خمیر پیتزای سریع درست کنید. می توانید خمیری را که از فروشگاه خریداری کرده اید در سوپرمارکت یا مقداری از پیتزا فروشی محلی خود تهیه کنید. هر دو منجر به پیتزای خوب می شود. اما خمیر به اندازه انواع طولانی مدت آن خوش طعم نخواهد بود. حتی بیشتر از آن، پیتزای مورد نظر شما نخواهد بود. اما من یک پادزهر پیدا کردم: ماکارونی شیرینی پخته شده ملیسا کلارک با سوسیس و ریکوتا (در بالا).

این غذا با پوسته های کوچک درست شده و با نان سیر سبزی سرو می شود، نه تنها طعم پیتزای عالی را تداعی می کند، بلکه به نحوی از آنها فراتر می رود. یکی از مشترکین ما در یادداشتی نوشت: “پوند برای پوند، دلار برای دلار، دقیقه به دقیقه – این خوشمزه ترین دستور غذا در نیویورک است.” “آن را دقیقاً مطابق دستور بسازید.”

در مورد بقیه هفته؟ ما به روز شکرگزاری موظف هستیم، و همه دستور العمل های ما برای آن تعطیلات، همراه با توصیه های روز شکرگزاری در اینجا هستند (بوقلمون شما در حال یخ زدایی است، بله؟). آیا بوقلمون بوقلمون بو داده J. Kenji López-Alt، یا یکی از دستور العمل هایی که Ina Garten امسال برای ما تهیه کرده است، درست می کنید؟ با این وجود، امیدوارم یکی از دستور العمل های جدید نفس گیر Genevieve Ko را برای کیک های روز شکرگزاری بپزید. و در این بین…

با تهیه دستور العمل بدون دستور من برای سالاد کلم پیچ با زغال اخته خشک، اسپند و پنیر آبی، به روح تعطیلات وارد شوید. اگر دوست دارید، کرن بری را با توت، اسپند را با بادام و پنیر آبی را با بز تعویض کنید. این یک دستور غذا نیست. می توانید این سالاد را هر طور که دوست دارید درست کنید.

با ضیافت قبل از شکرگزاری زیاده روی نکنید. ناچوهای پتی جینیچ (با گوآکاموله اریک کیم در کنار) باید این کار را انجام دهند. زود بخواب!

هر کاری که امروز با بوقلمون انجام می دهید – حتی اگر به جای آن یک ژامبون بپزید – این غذای کناری دوست داشتنی از تکه های کلم برشته شده با وینگرت لیمو از Alexa Weibel را در نظر بگیرید. من به ندرت غذاهای جدید را به سفره شکرگزاری معرفی می کنم. اما این یکی شایسته است.

شما می توانید بسیاری از دستور العمل های پخت و پز این هفته را در آشپزی نیویورک تایمز بیابید. (به دنبال الهام بیشتر در TikTok، Instagram و YouTube باشید.)

بله، برای دریافت دستور العمل ها به اشتراک نیاز دارید. اشتراک‌ها از کار ما پشتیبانی می‌کنند و به آن اجازه ادامه می‌دهند. اگر تا به حال این کار را نکرده اید، آیا امروز مشترک شدن را در نظر می گیرید؟ برای مدت محدود، 50 درصد تخفیف برای سال اول دریافت خواهید کرد. با تشکر. (به هر حال، به عنوان مشترک، اکنون می توانید هر ماه حداکثر 10 دستور غذای مورد علاقه خود را با هر کسی که می خواهید آنها را با آنها به اشتراک بگذارید، به اشتراک بگذارید و آنها می توانند آنها را به صورت رایگان مشاهده کنند.)

در صورت بروز مشکل در فناوری، در کنار شما هستیم. فقط بنویسید: [email protected]. کسی به شما باز خواهد گشت یا می توانید برای من بنویسید، اگرچه من از فناوری ناامید هستم. من در [email protected] هستم. من نمی توانم به همه پاسخ دهم. اما من همه نامه ها را می خوانم.

اکنون، مایل‌ها با آرد نان و کورنیچون فاصله دارد، اما ممکن است بخواهید حساب اینستاگرام بنیاد رشد جمع‌آوری را بررسی کنید، که درختان واقعاً بزرگ را در سراسر کشور مستند می‌کند.

من به نوعی هیجان زده هستم که اولین فیلم هیجان انگیز کریگ هندرسون، “به بازی خوش آمدید” را بررسی کنم.

هشدار نوستالژی: این هم Hua Hsu در نیویورکر، در مورد انتشار مجدد مجموعه ای از عکس های جمال شباز: “زمانی قبل از ترک”.

در نهایت، اگر آن را از دست دادید، لطفاً بررسی درخشان جیسون فاراگو از نمایش جدید کوبیسم در موزه متروپولیتن نیویورک را بخوانید. شما خیلی چیزها خواهی آموخت.

ملیسا فردا برای شما نامه خواهد نوشت و من در روز شکرگزاری با شما تماس خواهم گرفت. خوب بخور!

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما