“این کرالا است”: ویجایان به فرماندار عارف محمد خان، او را به اداره “دولت موازی” متهم کرد | اخبار هند

تیرووانانتاپورام: جنگ لفظی بین پیناری ویجایان، وزیر ارشد و عارف محمد خان، فرماندار روز چهارشنبه شدت گرفت و ویجایان از وی خواست که “رفتار” کند و یادآوری کرد که “اینجا کرالا است”. “برخی (فرماندار) در اینجا تلاش می کنند یک دولت موازی را در اینجا اداره کنند و حتی به پلیس راهنمایی می کنند که چگونه اداره خود را اداره کند. او می گوید که خوشحالی خود را از وزرا سلب خواهد کرد. چیزی که او درک نمی کند این است که یک دولت منتخب وجود دارد. ویجایان هنگام افتتاح یک جلسه عمومی به نام جبهه دموکراتیک چپ در سالن سخنرانی گفت: اینجا و یک قوه مقننه و بالاتر از همه آن، او باید درک کند که اینجا کرالا است. او فکر می کند که تمام قدرت ها به او واگذار شده است و خود را حتی بالاتر از قوه قضاییه می داند. مقر ایالتی CPI-M اینجاست.

وی در ادامه افزود که به نظر می رسد استاندار دستور کار دارد. ویجایان گفت: “فقط نگاه کنید، چندین دانشگاه در کشور تحت کنترل RSS هستند و دستور کار مشابهی در اینجا وجود دارد و او می خواهد با قرار دادن دنبال کنندگان RSS در اینجا همین کار را انجام دهد.” و به شدت به خان هشدار داد که اینجا کرالا است. .

همچنین بخوانید: “فوراً وزیر دارایی را برکنار کنید…”: فرماندار کرالا به پیناری ویجایان وزیر ارشد نامه نوشت

او گفت که خان وظایف خود را به عنوان فرماندار انجام نمی دهد و لوایحی را که برای او ارسال می شود امضا نمی کند. ویجایان افزود: «احکامی از سوی دادگاه عالی مدرس در مورد مسئولیت های فرماندار صادر شده است.

همچنین بخوانید: “افرادی که نمی توانند تحمل کنند…”: سی ام سی کرالا پیناری ویجایان از فرماندار عارف محمد خان انتقاد کرد.

خان اخیراً با روشی که ویجایان بخش آموزش عالی را اداره می‌کند، به شدت مخالف بوده است و ابتدا 15 عضو نامزد سنا دانشگاه کرالا را به دلیل عدم اطاعت از دستورات وی برکنار کرد.

سپس خان با حکم دادگاه عالی که از معاون دانشگاه فنی کرالا خواسته بود از سمت خود کناره گیری کند زیرا قوانین در انتصاب وی رعایت نمی شد، از 10 VC دیگر خواست استعفا دهند.

این امر باعث عصبانیت دولت ویجایان شد و به دنبال مداخله دادگاه عالی کرالا، به همه VCها تا 4 نوامبر فرصت داده شد تا به اطلاعیه علت نمایشی که توسط خان به عنوان صدراعظم ارائه شده بود در مورد اینکه چرا نباید حذف شوند، پاسخ دهند.

خان در حال حاضر خارج از ایستگاه است و روز جمعه باز خواهد گشت.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما