ماه ها قبل از فروپاشی هملین، مالک مشترک بیلز نیز دچار ایست قلبی شد

جسیکا پگولا گفت که مادرش پشت موفقیت پدرش بود.

جسیکا پگولا نوشت: «او با او وارد این سفر شد و درس‌های زیادی در این راه آموخت و موانع زیادی را شکست. او تغییر فرهنگ، مثبت اندیشی و ضربان قلب بسیاری از کارمندان بود. او خیلی از زمان و تلاش خود را به همه اختصاص داد.»

او نوشت: «اکنون متوجه شدیم که به احتمال زیاد همه اینها از بین رفته است. “این که او دیگر نمی تواند آن شخص باشد.”

در مسابقات آزاد استرالیا ماه گذشته، جسیکا پگولا یک پچ با شماره پیراهن هملین، 3 پوشید. او نوشت: “از قضا، بله، من در رتبه 3 جهان قرار گرفتم.” با این حال، به نظر نمی‌رسد که این فقط برای او باشد، بلکه برای مادرم هم همینطور است.»

جسیکا پگولا گفت که وقتی شنید که چه اتفاقی برای هملین افتاده است، با توجه به آنچه مادرش نیز متحمل شده بود، “لحظه ای عجیب، درهم و برهم و دور کامل” بود.

او نوشت: «باز هم، من معمولاً زیاد اضطراب ندارم، اما فکر آنچه که دامار و خانواده اش قرار بود از سر بگذرانند، قلبم را آزار داد.

جسیکا پگولا گفت که خانواده‌اش همیشه خصوصی بوده‌اند، اما ترس از سلامتی مادرش سنگینی کرده است و باعث ایجاد «خلأ عظیم» در خانواده‌اش و در سازمان‌های Bills and Sabers و یک «واقعیت تلخ» برای همه افراد درگیر، از جمله کارمندان و طرفداران شده است. .

او نوشت: «می‌خواستم به همه آنها بگویم که شما حق ندارید بدانید چه اتفاقی افتاده است، اما در عین حال مردم می‌خواستند بدانند زیرا می‌ترسیدند. رهبر، رئیس، دوست، همکار آنها ناگهان به تلفن یا ایمیل او پاسخ ندادند و تمام جلسات او لغو شد.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما