مسابقه کودکان برای شکار گربه های وحشی در نیوزیلند لغو شد

او گفت که کودکان در حال حاضر به عنوان بخشی از این مسابقه که در یک آخر هفته برگزار می شود، خرگوش، پوسوم، موش و سایر گونه های مهاجم را با تفنگ شکار می کنند. گربه چون از همه بدتر است.»

او گفت: «این نیست که ما فقط می‌خواهیم بچه‌ها گربه‌ها را بکشند، بلکه مشکل کل تعداد» گونه‌های مهاجم است. این رویداد در مورد “آموزش ایمنی سلاح گرم به کودکان بود. این فقط به طور کلی برای آنها یک فعالیت سرگرم کننده است – بیرون بردن آنها در هوای تازه، و باعث می شود متوجه شوند که این حیوانات در حال نابودی گونه های بومی هستند.

او گفت که این رقابت همچنان قصد دارد حیواناتی غیر از گربه را شکار کند.

آقای بیلی گفت که این موضوع “بی تناسب” بوده است، اما اذعان کرد که سازمان دهندگان دستورالعمل های روشنی را برای “اقدامات شکار ایمن” نهایی نکرده اند که رویداد کشتار گربه در آخر هفته گذشته منتشر شد. وی گفت که کمیته پیش بینی کرده بود که کودکان با بزرگسالان دارای مجوز و آموزش اسلحه گرم همراه شوند و شکارچیان باید با مالکان محلی همکاری کنند تا از مناطقی که ممکن است گربه های خانگی در آن تردد کنند اجتناب کنند.

سازمان دهندگان پس از افزایش واکنش ها و برخی از حامیان مالی با آنها با نگرانی تماس گرفتند، کشتن گربه را لغو کردند. آقای بیلی افزود، مدرسه ای که قرار بود از این رویداد بودجه دریافت کند، شروع به دریافت تهدید کرد.

نیوزیلند رویکردی سختگیرانه برای ریشه‌کن کردن گونه‌های مهاجم دارد که به طور گسترده توسط مردم حمایت می‌شود و رویدادهایی برای شکار حیوانات وحشی غیرعادی نیست. هر سال، شهر الکساندرا، در جزیره جنوبی، سالانه یک “شکار بزرگ خرگوش عید پاک” برگزار می کند که در آن کودکان و بزرگسالان خرگوش های وحشی را می کشند.

این کشور برای حفاظت از حیات وحش بومی برنامه ای برای از بین بردن سه گونه شکارچی مهاجم – اپوسوم ها، موش ها و راسوها – تا سال 2050 دارد.

گرانت نوربری، بوم شناس حیات وحش در پژوهشگاه Manaaki Whenua-Landcare، یک موسسه محیط زیست و تنوع زیستی در نیوزلند، گفت: گربه های وحشی در برنامه های ریشه کنی رسمی گنجانده نشده اند زیرا با توجه به وابستگی ساکنان به گربه های خانگی “از نظر سیاسی بسیار دشوار است”.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما