مورینیو: خوشحالم به لیگ قهرمانان موفق شدم!

کد خبر : 1941319 |
11 خرداد 1402 ساعت 09:17 |
30.7K بازدید |

0
دیدگاه

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، از این که تیمش نتوانسته سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند ناراحت نیست.

مورینیو: خوشحالم به لیگ قهرمانان موفق شدم!

به گزارش “ورزش سه”، رم شب گذشته در دیدار فینال لیگ اروپا در ورزشگاه پوشکاش آرنا به مصاف سویا رفت و در ضربات پنالتی برابر تیم شکست تا دستش را از جام قهرمانی کوتاه برد.

شایعات زیادی درباره آینده مورینیو و ادامه حضور او روی نیمکت جالوروسی به گوش رسیده است و او با این شایعات می گوید که دوست دارد به شرطی در این تیم بماند که شرایط برای آنها بهبود پیدا کند.

او در این باره به DAZN گفت: « مطمئنا تا دوشنبه سرپرست هستم. دوست دارم بمانم اما بازیکنانم شرایط شایسته بهتری هستند. من هم شرایط بهتری هستم. می‌خواهم برای چیزهای بیشتر بجنگم. از این مربی، مدیر روابط عمومی و وجهه عمومی باشگاه که می‌گوید پول بیشتر خسته نمی‌شویم. من از این که این همه مسئولیت دارم خسته شده ام.

1882239

دوست دارم با شرایط بهتری در این تیم بمانم. فصل آینده در لیگ قهرمانان نیستیم و در کمال ناباوری این خبر خوبی است زیرا ما هنوز شرایطی را داریم که در لیگ قهرمانان حاضر باشیم و بازیکنانی که باید برای این رقابت را داشته باشند.

باید روز یکشنبه برنده تا به لیگ اروپا برویم. دوست داریم به مسابقات اروپایی برگردیم. امیدوارم که این بازی را در لیگ قهرمانان برگزار کند و کارهای مزخرفی را انجام دهد که امروز را در لیگ قهرمانان ادامه دهد و ما را در لیگ اروپا تنها بگذارد.»

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما