چگونه کار فرناندو تاتیس جونیور از مسیر خارج شد

حمایت از تاتیس در خانه همچنان مشهود است. ریکاردو لوپز، که دارای یک بار در نزدیکی ساحل در سن پدرو د ماکوریس است که تاتیس و رابینسون کانو از آن حمایت کرده‌اند، به اقدامات خیرخواهانه تاتیس اشاره کرد و گفت: «او برای من بهترین است. او متواضع است. من فکر نمی کنم که او این کار را عمداً آنطور که مردم می گویند انجام داده است.

هنگامی که او در ماه اوت از هم تیمی ها، سازمان و مردم عذرخواهی کرد، تاتیس تخلف PED خود را “یک اشتباه احمقانه” خواند و به “بی پروایی” خود اعتراف کرد. تاتیس به طرفدارانی که ایمان خود را از دست داده‌اند قول داد: “من برای آنها داستانی ارائه خواهم کرد تا دوباره به من ایمان بیاورند.”

تاتیس از ماه آگوست به طور علنی صحبت نکرده است و انتظار نمی رود قبل از تمرین بهار سال 2023 مصاحبه کند.

آسیب خارج از زمین برای تاتیس ممکن است باقی بماند. طبق آمار فروش MLB، یک سال پیش، پیراهن او پس از Dodgers’ Mookie Betts، دومین پیراهن محبوب در این بازی بود. امروز، شرکت کفش آدیداس به طور علنی روابط خود را با او قطع کرده است. سخنگویان Gatorade و Dairy Queen ایمیل‌هایی را برای این داستان ارسال نکردند، اما به نظر می‌رسد که نقاط ملی تاتیس با آنها نیز حذف شده است.

دیوید کارتر، استاد کسب و کار ورزشی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، می‌گوید: «تاتیس نه تنها به چشم‌اندازهای بازاریابی او آسیب رسانده است، بلکه این است که چگونه آنها را به خطر انداخته است». “بسیاری از طرفداران و مصرف کنندگان مایلند از شک و تردید یک ورزشکار بهره مند شوند، اما زمانی که یک مورد برجسته به یکپارچگی ورزش می پردازد، غلبه بر آن بسیار سخت تر است.”

سیدلر، مالک تیم، گفت که همچنان به تاتیس اعتقاد دارد و همین قرارداد 14 ساله را امروز حتی پس از محرومیت دوباره انجام خواهد داد.

“کاملا. پشیمان نیست،» او گفت.

خانواده تاتیس به منطقه لوکس ساحلی دومینیکن خوان دولیو نقل مکان کرده اند، اما پس از تعلیق به کلیسایی در منطقه خانه خود در سن پدرو د ماکوریس بازگشتند که به دلیل ارتباط با سامی سوسا، تونی فرناندز به عنوان مهد بیسبال دومینیکن شناخته می شود. و کانو، در میان دیگران. در آن کلیسا، Jerusalén Primera، جماعت برای ستاره سقوط کرده آن دعا کردند.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما