یانکی ها آرون را کاپیتان تیم قاضی می کنند

هنگامی که ویلی راندولف روز چهارشنبه وارد اتاق مطبوعات در استادیوم یانکی شد، به این نکته اشاره کرد که کنفرانس خبری آن روز چیزی فراتر از قرارداد جدید آرون جاج بود. و هنگامی که درک جتر در یک باکس شلوغ به قاضی پیوست، خبر قریب الوقوع قبل از اینکه هال اشتاینبرنر مالک Yankees بتواند آن را اعلام کند آشکار شد.

با رسمی شدن قرارداد 9 ساله 360 میلیون دلاری جوج در روز چهارشنبه، یانکی ها یک گام فراتر رفتند و از جاج به عنوان شانزدهمین کاپیتان تیم در تاریخ فرانچایز نام بردند.

راندولف و جتر که هر دو قبلاً عنوان کاپیتان تیم را داشتند، در این رویداد مدیر کل برایان کشمن و مدیر آرون بون، و همچنین همسر قاضی، سامانتا، و نماینده او، پیج اودل، همراه شدند. لون تراست و رندی لوین، مدیران یانکیز و اشتاین برنر نیز در این مراسم حضور داشتند.

قاضی گفت: “این یک افتخار باورنکردنی است که من آن را بی اهمیت نمی دانم.” من به تلاش خود ادامه خواهم داد تا همان رهبري باشم که در شش سال گذشته بوده‌ام، و همچنان به عنوان نمونه رهبر باشم. می‌دانم که احتمالاً چند مسئولیت دیگر با این کار وجود خواهد داشت، اما من اینجا هستم تا تک تک موانع را در آغوش بگیرم و به رهبری این تیم ادامه دهم و این شهر را به قهرمانی‌های نه یک، بلکه چندین قهرمانی در مسیر راه ببرم.»

قرارداد جدید قاضی، بزرگترین قراردادی که در این خارج از فصل امضا شد، تا حد زیادی در جایگاه دوم عنوان جدید او قرار گرفت، زیرا ده‌ها نفر از اعضای رسانه‌ها در ورزشگاه یانکی جمع شدند. اما هم قاضی، که جایزه ارزشمندترین بازیکن AL را پس از یک فصل 62 نفره برنده شد، و هم اشتاین برنر گفتند که تصمیم قاضی برای ماندن در نیویورک – به جای بازگشت به کالیفرنیا بومی قاضی با غول های سان فرانسیسکو یا سن دیگو پادرس – گرفته شد. تا آخرین سال قراردادش.

اشتاینبرنر با یادآوری تماس تلفنی ساعت 3 صبح شرقی که با قاضی هنگام تعطیلات در ایتالیا داشت، گفت: «برای من آشکار بود که سال نهم برای او بسیار مهم بود. “مطمئناً این یک احتمال بود، من در آن زمان می دانستم که در آنجا نشسته بودم، که یک نفر بیش از هشت سال رفته است.”

در همین حال، قاضی در مورد تمایل به بازی تا 40 سالگی صحبت کرد و امیدوار بود این کار را به صورت خطی انجام دهد. تنبلی که رکورد تک فصل راجر ماریس در مسابقات خانگی را در بهترین فصل خود شکست، زمانی که پیمانش در سال 2031 به پایان برسد، 39 ساله خواهد شد.

کشمن گفت: “این یک اتفاق نادر است که در موقعیتی قرار بگیریم که بتوانیم یک بازیکن را در طول دوران حرفه ای خود امضا کنیم، پیش نویس تهیه کنیم، توسعه دهیم و در نهایت حفظ کنیم.” این نمونه دیگری از خانواده اشتاین برنر است که برای حفظ یک بازیکن بزرگ در آرون جاج و همچنین بازیکن بزرگی که می‌خواهد اینجا باشد و اینجا بماند، قدم برداشته است. و این کار آسانی نیست وقتی فرصت‌های بسیار خوبی در جاهای دیگر وجود دارد.»

کاپیتانی، اگرچه به تازگی رسمی شده است، برای قاضی تغییر زیادی نخواهد کرد. موقعیتی که عمدتاً تشریفاتی بود – او قبلاً در بین بازیکنان یانکی ها به عنوان رهبر در نظر گرفته می شد – در طول سال ها اهمیت زیادی داشته است، هم به دلیل موقعیت یانکی ها به عنوان موفق ترین فرنچایز لیگ اصلی بیسبال و هم به دلیل بازیکنان قبلی که این شغل را بر عهده داشتند.

من واقعاً به عنوان یک نقش جدید به آن نگاه نمی کنم. من فقط از تجربیات خودم می گویم. جتر با اشاره به تصمیم جورج اشتاینبرنر برای نام بردن کاپیتان سابق ایستگاه کوتاه در سال 2003، گفت: وقتی رئیس با من تماس گرفت، گفت: “هیچ چیزی را عوض نکن.” چون لقب او را به شما داده اند.»

اولین کاپیتان این فرنچایز، کلارک گریفیث بود، یک پارچ که از سال 1903، زمانی که هنوز به عنوان هایلندرها شناخته می شد، بازیکن-مدیر تیم بود. چندین بازیکن دیگر، از جمله بیب روث، به نوبت در این نقش در سال‌های بعدی بازی کردند و لو گریگ از سال 1935 تا زمان بازنشستگی نابهنگام به دلایل سلامتی در سال 1939 کاپیتان بود.

یانکی ها از زمان بازنشستگی گریگ کاپیتان نداشتند تا اینکه در سال 1976 به تورمن مانسون کاپیتان رسید. ران گیدری (که این کار را با راندولف، یک بازیکن پایه دوم به اشتراک گذاشت)، اولین بازیکن پایه دان متینگلی و اخیراً، جتر، که پس از فصل 2014 بازنشسته شد.

قاضی قبل از نشان دادن دانش خود در مورد تاریخچه خط خطی گفت: «این شانس را پیدا کردم که اکنون کاپیتان یانکی ها شوم، ناگفته نماند که این چه افتخاری است. من به لیست تورمن مانسون، لو گریگ، ران گیدری، ویلی راندولف، درک جتر، دان متینگلی نگاه می کنم. این یک لیست بسیار خوب است. نه تنها بازیکنان بزرگ بیسبال، بلکه سفیران بزرگ بازی و سفیران بزرگ نیویورک یانکیز.

کاپیتانی قاضی مطمئناً در رختکن یانکی ها جشن گرفته خواهد شد.

بون در مورد رهبری قاضی در روز چهارشنبه به وجد آمد.

بون گفت: “او به نوعی کاپیتان ما بوده است و مطمئناً در چند فصل گذشته در حال پیشرفت است.” در همین حال، بازیکنان یانکیز، از جمله آنتونی ریزو و نستور کورتس، از این هدف دفاع کرده‌اند.

کورتس قبل از بازی 3 سری مسابقات قهرمانی لیگ آمریکا گفت: “فکر می کنم می توانم بگویم که اگر او سال آینده به اینجا بازگردد، او کاپیتان ما است، او کاپیتان بعدی است.” ما هر کاری که او انجام می دهد را دنبال می کنیم. او با مثال رهبری می کند. او واقعاً مردی نیست که بیرون بیاید و سر کسی فریاد بزند. اما اگر مجبور باشد، وظیفه اوست. من فکر می کنم او این حق را به دست آورده که ما را تحت کنترل نگه دارد. چیزی که به او اجازه می دهد خیلی عالی باشد، احساس می کنم او بازیکن بیسبال فوق العاده ای است، اما انسان بهتری است. او با همه یکسان رفتار می کند. او هر روز همه را پیگیری می کند. این چیزی است که به او اجازه می دهد همانی باشد که هست.»

کورتس و سایر هم تیمی‌ها رسماً روز چهارشنبه به آرزوی خود رسیدند، حتی اگر از نظر آنها اعلام رسمی لازم نبود. اما انتظار دال دیگری را نداشته باشید که به شغل جدید قاضی اشاره کند، مانند حرف C روی پیراهن شماره 99 او.

قاضی در حالی که لبخندی بر لب داشت گفت: «ما اینجا این کار را نمی کنیم.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما