farhangian91banner

خانه های 1.3 میلیون دلاری در کالیفرنیا

Bungalow Heaven محله‌ای است که به‌خاطر خیابان‌های عریضش با خانه‌های اوایل قرن بیستم که بسیاری از ویژگی‌های اصلی خود را حفظ کرده‌اند، محبوب است. این یکی که توسط صاحبان فعلی و قبلی خود به خوبی حفظ شده است، دارای تعدادی جزئیات اصلی دست نخورده است، از جمله یک شومینه از سنگ ریخته گری با نقش برجسته ای پیچیده که ماموریت سانتا باربارا را به تصویر می کشد.

این ملک چند بلوک با بخش شلوغ بلوار واشنگتن شرقی با نانوایی و اسپرسو بار فاصله دارد. پاسادنا قدیم 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد. بوربنک و دامنه‌های کوه‌های سن گابریل 15 دقیقه با ماشین فاصله دارند.

اندازه: 1320 فوت مربع

قیمت هر فوت مربع: 984 دلار

در داخل خانه: یک مسیر سنگفرش از پیاده رو به ایوان سرپوشیده کمی مرتفع منتهی می شود.

درب ورودی به یک اتاق نشیمن با کف‌های افرای اصلی، سقف تیرچه‌ای جعبه‌ای و شومینه‌ای از سنگ باز می‌شود. از طریق یک دری عریض، یک اتاق غذاخوری با صفحات چوبی روی دیوارها و پنجره هایی رو به حیاط کناری قرار دارد.

آشپزخانه آفتابگیر پشت اتاق غذاخوری دارای کابینت اصلی با رنگ سفید و طیف لعابی سفید براق است. یک اتاق رخت‌شویی با ماشین لباس‌شویی و خشک‌کن کنار هم، همراه با دری به حیاط خلوت، در گوشه‌ای قرار دارد.

دو اتاق خواب خارج از اتاق غذاخوری است. یکی دارای پنجره های رو به حیاط خلوت و یک نیم حمام متصل است. دیگری، که می تواند به عنوان اتاق خواب اصلی باشد، دارای یک گوشه پنجره ای است که به اندازه کافی بزرگ است تا یک صندلی راحت یا یک میز را در خود جای دهد. حمام به روز شده با سینک پایه چینی و وان و دوش ترکیبی بین دو اتاق خواب قرار دارد.

اتاق خواب سوم خارج از اتاق نشیمن، پشت درهای اصلی جیب است. دارای پنجره های رو به خیابان و فضای کافی برای یک تخت کوئین سایز و یک میز است.

فضای بیرونی: حیاط خلوت با درختان بالغ و گیاهان بومی محوطه سازی شده است و فضای کافی برای قرار دادن باغ و فضای نشیمن دارد. گاراژ جدا شده در پشت ملک دارای دو ماشین است.

مالیات: 16236 دلار (تخمین زده شده، اما خانه واجد شرایط کاهش مالیات بر دارایی تحت قانون میلز است)

مخاطب: Dhari Thein، DPP Real Estate, 626-437-7414; dppre.com

فروشندگان، طراح و عکاس، این خانه را در سال 2021 خریدند و آن را بازسازی کردند و اتاق ها را با رنگ های چشمگیر رنگ آمیزی کردند و حمام و آشپزخانه را به روز کردند. این دستگاه دارای یک سیستم خورشیدی است که هزینه های انرژی را در طول ماه های گرم تابستان کمتر از حد متوسط ​​نگه می دارد.

این ملک در محله پارک سان رایز، کمی بیشتر از یک مایل از دبیرستان پالم اسپرینگز و یک کتابخانه عمومی است. فرودگاه بین المللی پالم اسپرینگز چند بلوک دورتر است. مرکز شهر پالم اسپرینگز با ماشین پنج دقیقه فاصله دارد.

اندازه: 2220 فوت مربع

قیمت هر فوت مربع: 586 دلار

در داخل خانه: یک دروازه چوبی که در یک دیوار خصوصی طولانی رو به خیابان قرار دارد، به حیاط ورودی با یک فواره کاشی‌شده باز می‌شود.

درب ورودی مستقیماً به اتاق نشیمن باز می شود که دارای دیوارهای زرد زعفرانی، کف کاشی سالتیلو، سقف های تیرآهن، پنجره های بلند و درهای شیشه ای است که دسترسی به محوطه استخر را فراهم می کند. کف کاشی ها از طریق یک طاق نما عریض به یک منطقه غذاخوری با دیوارهای صورتی تند ادامه می یابد.

آشپزخانه که به اتاق نشیمن باز است، دارای پیشخوان های چوبی، کابینت های سفید، پنجره ای رو به حیاط و کاشی های آبی و سفید در جلوی بار صبحانه است. یک اتاق رختشویی در کنار آشپزخانه، پشت دری قدیمی به سبک اسپانیایی قرار دارد.

راهروی خارج از قسمت نشیمن به سوییت اصلی منتهی می‌شود که دارای یک اتاق خواب با دیوارهای سبز عمیق و حمام با دوش روکش شده با کاشی زرد Zellige است. خارج از همان راهرو اتاق مهمان قرار دارد که دیوارهایی با طرح درخت مرکبات با زمینه صورتی تند دارد. دارای استفاده از حمام در سراسر سالن است که دارای دوش باز کاشی کاری شده به رنگ بنفش است.

اتاق خواب سوم، با رنگ آبی عمیق، خارج از اتاق غذاخوری است. حمام ضمیمه دارای دیوارهای سبز مایل به مریم گلی و کاشی سبز زلیج است که وان و دوش ترکیبی را پوشانده است. هر سه اتاق خواب دسترسی مستقیم به محوطه استخر دارند.

فضای بیرونی: ملک علاوه بر حیاط جلویی، دارای قسمتی سایه‌دار در پشت و در کنار استخر است که فروشندگان برای صرف غذا در فضای باز از آن استفاده می‌کنند. عرشه استخر آسفالت است و فضای کافی برای آفتاب گرفتن دارد. راهرو فضایی برای پارک سه ماشین دارد.

مالیات: 16248 دلار (تخمین زده شده)

مخاطب: آیلین لانزا، کلر ویلیامز ملک لارچمونت، 323-810-7935; kw.com


در حالی که فصل اسکی یکی از شلوغ‌ترین فصل‌های منطقه دریاچه تاهو است، ماه‌های دیگر نیز شلوغ هستند و تاهو دانر، یک انجمن برنامه‌ریزی‌شده که در سال 1969 تأسیس شد، امکانات رفاهی را در تمام طول سال ارائه می‌کند، از جمله مسیرهای اسکی در سراشیبی و کراس کانتری، زمین گلف، ساحل در ساحل دریاچه دانر و یک مرکز سوارکاری. این خانه که بخشی از جامعه است توسط مالکان به روز شده و به صورت مبله به فروش می رسد.

از مغازه‌ها و رستوران‌های مرکز شهر Truckee و تا فرودگاه Truckee Tahoe حدود 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد. Reno، Nev.، بزرگترین شهر در منطقه، حدود 45 دقیقه رانندگی است. ساکرامنتو دو ساعت راه است.

اندازه: 1433 فوت مربع

قیمت هر فوت مربع: 904 دلار

در داخل خانه: پله‌ها از یک پیاده‌روی سرپوشیده در سمت چپ گاراژ به درب ورودی منتهی می‌شوند. به یک اتاق نشیمن با کف چوبی باز می شود. سقف ها و دیوارهای بلند و تیرآهن، همه به رنگ سفید. یک اجاق چدنی با اجاق کاشی کاری شده؛ و پنجره های بزرگ و درهای شیشه ای کشویی مشرف به عرشه و جنگل فراتر.

یک میز ناهار خوری با نیمکت های بلند در کنار درهای شیشه ای کشویی قرار دارد. آشپزخانه مجاور دارای کابینت سفید، لوازم استیل ضد زنگ، نور آویز و یک نوار صبحانه با دو نفر است.

راهروی خارج از آشپزخانه به دو اتاق خواب و یک حمام کامل منتهی می شود. پله‌های اتاق نشیمن به یک اتاق زیر شیروانی منتهی می‌شوند که فروشندگان از آن به عنوان سوئیت اصلی استفاده می‌کنند. این شامل یک منطقه نشیمن دنج است. یک اتاق خواب با فضای کافی برای یک تخت کوئین سایز و صندلی اضافی، با یک در به سبک انباری برای حفظ حریم خصوصی. و یک حمام کامل مشرف به بالای درختان.

فضای بیرونی: عرشه در پشت عریض است و در صورت مساعد بودن آب و هوا فضای کافی برای غذاخوری و کباب کردن دارد. گاراژ متصل دارای دو ماشین است. هزینه انجمن صاحب خانه استفاده از امکانات عمومی از جمله استخر را پوشش می دهد.

مالیات: 16188 دلار (تخمین زده شده) و 219 دلار هزینه انجمن مالک خانه ماهانه

مخاطب: برک کلی، ملک بین المللی سیرا ساتبی، 530-318-3452; sothebysrealty.com

برای به روز رسانی ایمیل هفتگی در مورد اخبار املاک و مستغلات مسکونی، اینجا ثبت نام کنید.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما