farhangian91banner

نظر | چرا من نتایج سه شنبه را تشویق می کنم

من از نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای تاکنون بسیار خوشحالم، نه تنها به این دلیل که موج جمهوری‌خواهان غالب نبود، بلکه به این دلیل که آمریکا، به طور کلی، مسیر نابودی خود را رد کرد.

کاردانی را رد کرد.

این انتخابات نشان داد که بسیاری از پیش‌بینی‌ها در رقابت‌های رقابتی چقدر بی‌معنا و گمراه‌کننده شده‌اند. بسیاری از آن فقط گپ زدن است، مردم حدس می زنند، مردم داده ها را به واقعیت های سخت تبدیل می کنند.

بسیاری از کارشناسان می خواهند فردی باهوش باشند که چیزی را در اعداد می بینند که دیگران از دست می دهند. آنها می‌خواهند غیب‌گو باشند، اما در نهایت رساننده اطلاعات نادرست هستند. و هدایت نادرست آنها مسری است. گروه‌اندیشی زمانی شروع می‌شود که کارشناسان شروع به جذب و تکرار آنچه از دیگر صاحب‌نظران کرده‌اند، می‌کنند. برای عموم، غلبه منابع و تکرار همان نکات خسته کننده، به فرضیات بی اساس اعتبار می بخشد.

ما به این باور رسیدیم که در چند هفته گذشته، حرکت به‌طور قطعی به سمت جمهوری‌خواهان تغییر کرده است. این کار را نکرده بود. موج سرخ وجود نداشت. هیچ دستاورد بزرگی برای جمهوری خواهان وجود نداشت. ما هنوز منتظریم ببینیم آیا آنها کنترل مجلس نمایندگان را به دست خواهند گرفت و سنا ممکن است در دست دموکرات ها بماند.

ما به این باور رسیدیم که اسپانیایی‌ها با تعداد تکان‌دهنده‌ای از دموکرات‌ها جدا می‌شوند. به نظر می رسد که حقیقت جزئی تر بوده است. بر اساس نظرسنجی‌های خروجی، که همیشه باید با کمی نمک انجام دهیم، ممکن است این لغزش در برخی از نقاط کشور حدود 5 درصد بوده باشد، اما برخی از نامزدها (مانند بتو اورورک در تگزاس) به اسپانیایی‌ها ادامه دادند. همان میزانی که پرزیدنت بایدن در سال 2020 انجام داد، یا حتی آن سطح حمایت را افزایش داد (مانند کاترین کورتز ماستو در نوادا).

ما به این باور رسیدیم که سیاه‌پوستان نیز از دموکرات‌ها دور می‌شوند. این کاملا درست نیست. به جورجیا نگاه کنید، جایی که ترس بزرگ این بود که مردان سیاه پوست به استیسی آبرامز رای ندهند: بر اساس نظرسنجی‌های خروجی، درصد کمی بالاتر از بایدن در این انتخابات در آن ایالت به او رای دادند.

به ما گفته شد که بایدن و دموکرات‌ها با تمرکز زیاد بر سقط جنین و دموکراسی شکننده به قیمت جنایت و اقتصاد، اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اند. این هم اشتباه بود. سقط جنین در این انتخابات یک موضوع بسیار هیجان انگیز بود و رای دهندگان بسیاری از منکران برجسته انتخابات را در بزرگترین و رقابتی ترین رقابت های شبانه رد کردند.

در واقع، می توان گفت که رای دهندگان خود ترامپیسم و ​​دروغ دزدیده شدن انتخابات 2020 را رد کردند. شاید خیلی خوش بینانه باشد که بگوییم تب شکسته شد، اما سه شنبه شب، دیدیم که افراد زیادی در ایالت های کافی آن را از بین می برند و به ما اجازه می دهد روزی را تصور کنیم که ترامپ دیگر بر حزب جمهوری خواه تسلط ندارد.

آن روز ممکن است به زودی برسد. ران دیسانتیس کمپین وحشتناک «ضد بیدار شدن» خود را به یک پیروزی محکم در فلوریدا رساند و با احساس ضعف ترامپ، به احتمال زیاد در تلاش هایش برای به چالش کشیدن او در سال 2024 جسورتر خواهد شد. واضح است که دیسانتیس هیچ پیشرفتی نسبت به ترامپ ندارد. از بسیاری جهات، او می تواند بدتر باشد. اما من همچنین شک دارم که او بتواند عدم تحمل نمایشی را که در فلوریدا انجام می دهد به یک کمپین ملی تبدیل کند که بتواند دموکرات ها را شکست دهد.

DeSantis همچنان در حال مبارزه با اعتراضات تابستان 2020 است. این امر تا سال 2024 به طرز باورنکردنی کهنه و دور از دسترس خواهد بود. شهرت او ریشه در قلدری معلمان مدارس، دانش آموزان و کتابداران دارد. و اگرچه من هرگز بدبینی بسیاری از رای دهندگان را دست کم نمی گیرم، ترامپ کاریزمای شومی دارد که دی سانتیس فاقد آن است. دوربین از DeSantis متنفر است. من معتقد نیستم که او بتواند اثر گالوانیزه ای که ترامپ می توانست اعمال کند.

و در نهایت، به عنوان فردی که قویاً معتقد است سیاه‌پوستان شانس واقعی برای تحکیم قدرت سیاسی در ایالت‌های جنوبی و تغییر چشمگیر چشم‌انداز سیاسی دارند، دیدن این همه نامزد سیاه‌پوست بسیار دلگرم‌کننده بود (مانند چری بیزلی در کارولینای شمالی) یا حتی برنده شوید (مانند وس مور در مریلند).

سیاه‌پوستان در این ایالت‌ها قدرت خود را احساس می‌کنند و بر پای صندوق‌های رای فشار می‌آورند. آیا من معتقدم که بیزلی – و سایر دموکرات های سیاه پوست مانند استیسی آبرامز – باید این بار برنده می شدند؟ آره. اما آیا من از آنچه زیان های اندک آنها برای آینده خبر می دهد نیز تشویق می شوم؟ کاملا.

سیاه پوستان از شهرهای شمال و غرب به سمت جنوب حرکت می کنند. در نهایت، با وجود تلاش‌های سرکوب رأی‌دهندگان، این مانع برطرف خواهد شد. نامزدهای بیشتری مانند وس مور، اولین فرماندار سیاهپوست ایالت خود در جنوب وجود خواهند داشت، و از آنجاست که تغییر واقعاً دگرگون کننده آغاز خواهد شد.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما