اخبار سفر: نگاهی به ایرباس A380 و بوئینگ 777-9X

یادداشت سردبیر – برای باز کردن قفل جهان، خبرنامه هفتگی CNN Travel ثبت نام کنید. اخبار مربوط به مقصدهایی که باز و بسته می شوند، الهام بخش برای ماجراجویی های آینده، به علاوه آخرین اخبار در زمینه حمل و نقل هوایی، غذا و نوشیدنی، محل اقامت و سایر پیشرفت های سفر را دریافت کنید.

(سی ان ان) – یک شرکت توریستی از مسافران می‌خواهد که از شهرهای ویران شده اوکراین – بر خلاف توصیه‌های بین‌المللی- بازدید کنند. کره شمالی سایت‌هایی را در منطقه تفریحی کوه کومگانگ که زمانی نماد آشتی بین کره شمالی و کره جنوبی بود، ویران می‌کند. و تیم کلارک، مدیرعامل امارات به CNN می‌گوید که می‌خواهد ایرباس یک سوپرجامبو جدید بسازد تا جایگزین A380 شود.

در اینجا جدیدترین سفرهای این هفته آمده است:

بزرگتر بهتر است؟

امارات مستقر در دبی بزرگترین اپراتور ایرباس A380، بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان است.

ایرباس تولید این مگاکرافت را متوقف کرده است، بنابراین تیم کلارک، مدیرعامل امارات، از سازنده اروپایی می‌خواهد یک سوپرجامبو جدید بسازد. اما آیا تقاضا به اندازه کافی زیاد است؟
یکی از بزرگترین هواپیماهای در حال توسعه در حال حاضر است بوئینگ 777-9X که سی ان ان در نمایشگاه بین المللی هوایی فارنبرو ماه گذشته به آن نگاهی انداخت. اگرچه در مقیاس A380 نیست، اما قطعاً یک جانور بزرگ با طول 251 فوت (حدود 77 متر) است. 777-9X که در ابتدا قرار بود در سال 2020 وارد خدمت شود، انتظار می رود در سال 2025 معرفی شود.
پس بزرگتر بهتر است؟ اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده به دنبال نظرات مردم در مورد اندازه صندلی های هواپیماهای تجاری است. اما قبل از اینکه در مورد دزدیدن استراحتگاه بازویی توسط همسایه‌تان ایراد بگیرید، توجه داشته باشید که آنها فقط به دنبال بازخورد مربوط به ملاحظات ایمنی هستند.

گردشگری و اوکراین

تهاجم روسیه نه تنها اوکراین را ویران می کند، بلکه تأثیر جدی بر گردشگری کشورهای همسایه در اروپای شرقی دارد. ما با کسب و کارهای محلی در لهستان، مجارستان، اسلواکی، لتونی و رومانی در مورد نحوه مقابله آنها صحبت کردیم.
و در داخل اوکراین، یک شرکت مسافرتی به تازگی تورهای یک روزه با راهنما را در شهرهای ویران شده این کشور راه اندازی کرده است – علیرغم هشدارهای بین المللی در مورد سفر به این کشور. ملت جنگ زده این پلتفرم آنلاین وعده پیاده روی در میان زباله های بمب، ساختمان ها و کلیساهای ویران شده و همچنین تجهیزات نظامی سوخته را می دهد.
در حالی که جنگ به ماه ششم خود نزدیک می شود، روسیه همچنان از جامعه بین المللی منزوی است و خطوط هوایی و کشورها ممنوعیت پروازها و تحریم ها را رعایت می کنند. اما یک شرکت هواپیمایی در پاسخ به آنچه که تقاضای مسافران می‌گوید، تصمیم گرفته است مسیر بازگشت به روسیه را آغاز کند.

زندگی روی آب

و در کرواسی، یک کشتی اجاره ای طعم سبک زندگی “سوپریاخت” را با قیمتی کمتر ارائه می دهد. با 82000 دلار در هفته، می‌توانید 21 نفر از نزدیک‌ترین دوستانتان را جمع کنید و با هزینه‌ای کمتر از هزینه‌ای که ممکن است یک هفته در کشتی‌های تفریحی لوکس برایتان تمام شود، به جزیره پرش بروید.
یک شرکت سوئدی امیدوار است قایق‌های هیدروفویل برقی‌اش بتوانند راه‌حلی برای “موتو اوندوسو” در ونیز باشند — این آسیب موجی است که توسط قایق‌های موتوری که در شهر حرکت می‌کنند به ساختمان‌ها و پیاده‌روها وارد می‌شود. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است.
سرانجام، دیزنی یک کشتی تفریحی جدید در ناوگان خود دارد. Disney Wish اولین کشتی جدید دیزنی در یک دهه اخیر است و می تواند 4000 مسافر را در خود جای دهد. ماه گذشته اولین سفر خود را آغاز کرد.

به غرب برو

جدیدترین قسمت پادکست قسمت های ناشناخته بازدید آنتونی بوردین در سال 2017 از سیاتل، شهر «رونق یا رکود» در شمال غربی اقیانوس آرام.
گراند کانیون آریزونا محل ملاقات کری و کریس سورنسن در نوجوانی در تعطیلات بود. هفت سال بعد دوباره به هم رسیدند و عاشق هم شدند.
و در کلرادو، منطقه ای کمتر شناخته شده به نام گراند ولی می تواند مقصد بعدی غرب باشد که باید از آن بازدید کرد. در دامنه غربی کوه‌های راکی، این منطقه دارای یک منطقه میوه و شراب، فعالیت‌های رودخانه‌ای و دسترسی به ترکیبی از کوه‌های آلپ و زمین‌های بیابانی برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و سفرهای جاده‌ای خوش منظره است.

بهترین های اروپا

قلعه آبی Bourtzi یک جزیره کوچک با قلعه در ساحل Nafplio در یونان است.

قلعه آبی Bourtzi یک جزیره کوچک با قلعه در ساحل Nafplio در یونان است.

Adobe Stock

پاریس، بارسلونا و رم به درستی شهرهایی هستند که باید از آنها بازدید کرد، اما شهرهای کوچک اروپا دیدگاه متفاوتی در مورد جذابیت های کشورشان ارائه می دهند. از شهرهای ساده ماهیگیری گرفته تا پایگاه های قدرت قرون وسطایی بالای تپه، ما 15 مورد از زیباترین ها را جمع آوری کرده ایم.

در صورتیکه آن را از دست دادید

یک هتل شناور در آنجا زمانی نماد آشتی بین کره شمالی و کره جنوبی بود.

زمانی که خدمه پرواز شبیه ستاره های راک بودند و شامپاین آزادانه در سالن کوکتل روی هواپیما جریان داشت.

تند، بد بو و کاملا خوشمزه.

مسواک خود را فراموش نکنید

پلاک ها تعطیلات را به همراه ندارند، بنابراین بهداشت دهان و دندان در سفر به اندازه زمانی که در خانه هستید مهم است. شرکای ما در CNN Underscored، راهنمای بررسی و توصیه‌های محصول متعلق به CNN، بهترین مسواک‌های برقی سال 2022 را برای شما جمع‌آوری کرده‌اند تا در جعبه لوازم آرایش خود قرار دهید.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما